Re: Pražské metro
Napsal: 22.10.2018 7:26
Jak jezdila nahradni doprava? Na Petrinach jsem potkal bus XA smer Hradcanska. To jel po tramvaji, nebo se nejak motal na Veleslavin?
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=1262
Napadlo mě, že mohl navrtat nějakou kavernu. Tubus metra mohl změnit proudění spodní vody v podloží a kavernu vytvořit. V bejvalý práci jsem kdysi zažil při likvidaci starý skládky hlíny ze stavby sídliště někdy z osmdesátek (která po větších deštích začala ujíždět), že se v tý hromadě taky "nakopla" nějaká podobná kaverna - a na dva dny se muselo přestat s odvozem, protože z toho tekla voda. Samotnej tubus provrtat ani nemuseli, stačí poškodit hydroizolaci.P_V píše:Otázkou je jak moc šikmo dolů šel, a pokud tunel netrefil, kde se tam vzala ta voda co všechno prosákne a škoda za 10M.
Stavební jáma je proti povrchu mnohem níž. A kromě bagru tam byl k vidění i stroj pro vrtání pilot. https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/ ... ovoz-metra9001 píše:Jinak nechápu, jak se jim to mohlo podařit, když Bořislavka je cca 27m pod povrchem což patří spíš k těm hlubším stanicím...
https://www.facebook.com/Tisentv/photos ... =3&theaterUzavření tratě metra linky A ve stanici Bořislavka (průsak vody do prostoru kolejí). Provoz linky A je zachován v úseku Depo Hostivař - Náměstí Míru.
Doufám, že jde o vtip.Právě v tuto chvíli je provoz pražského metra na trase linky "A" přerušen mezi stanicemi náměstí Míru a Petřiny. Jeden z bagristů blízko nedaleké stavby Metra Bořislavka měl prokopnout tubus tunelu. Díky tomu dochází k silnému průsaku vody do metra.
Takže, když to shrnu, dopouštíš se ve svých domněnkách dvou zásadních omylů. Vlakové zabezpečovací zařízení se dělí na stacionární část - na trati a mobilní část - na soupravách. Vlastní AVV (ACBM) je, dá se říct, pouze nadstavbová funkce mobilní části, nikoliv stacionární (na trati) (Tvůj omyl č. 1). Už soupravy Ečs měly předchůdce to dnešního "AVV" v podobě ACBM-1 (automatické cílové brzdění). Nové zab. zař. na trati je pořád jen zab. zař. jako to staré a (velmi zjednodušeně) jen poskytuje více informací pro mobilní část. Na soupravách NELZE instalovt nové zařízení bez demontáže toho starého (omyl č. 2), ztímco na tratí může a MUSÍ být být obě zařízení v provozu, dokud budou v provozu soupravy se starou mobilní částí VZ. Z toho vyplívá, že nelze jeden den uknčit provoz na starém zabzař a druhý den zahájit provoz s novým, a že lze provozovat i jednu jedinou sopuravu v režimu AVV, pokud bude funkční stacionární část nového vlakového zabezpečovače.MM-Mikulovsky píše:TAKZE DNES MÁŠ V TUNELU =M=B 2 SYSTÉMY = JEDEN STARÝ SLOUŽÍCÍ JEN JAKO POUHÉ ZABZAŘ A DALŠÍ NOVÝ SCHOPNÝ KROMĚ ZABZAŘ I AUTOMATICKY VÉST VLAK = jako zdá se mi jednodušší pořechod mezi nimi, že v jeden den se jezdí s funkčním starým a v druhý po běžné provozní výluce s novým než, aby běžely oba současně, OVŠEM K ZAPNUTÍ NOVÉHO POTŘEBUJEŠ SNAD MÍT HARDWER SYSTÉMU NAINSTALOVÁN NA TRATI I VŠECH VOZIDLECH