Stránka 113 z 130

Napsal: 01.9.2007 21:14
od 4021

Napsal: 01.9.2007 20:09
od Simpanz
HURÁ! Den otevřených dveří ve vozovně Hloubětín, jízda historických tramvají i prohlídka jedné stanice IV.C2 22.září, čili až týden po humanitárních jednotkách, takže budu v Praze!

Napsal: 01.9.2007 14:43
od Mapl
Ono jak zde již někdo řekl, pes na vodítku má smysl.
Sice někdo může oponovat, že jeho pes by tam neskočil a já bych mu i věřil, ale pak přijde bez obojku nějakej malej jezevčíka kvůli němu se nebude jezdit přes centrum... :roll:

Napsal: 01.9.2007 10:42
od trainzjohny
demon píše:]tohle už tu taky dlouho nebylo...
:smt093 ani mi o tom po**ným čoklovi nemluvte. Musel jsem místo mé obecně prospěšné práce :lol: stát na staroměstské (kde jsme uvízli) a dělat turistické informace a spolu s měšťákama vyhazovat lidi z metra a nebo se :smt116 jít píchnout. Fakt super .... kdybych já toho majitele(lku) dostat pod ruku :smt070 :smt068 :smt067 :smt071 :smt066

Napsal: 19.8.2007 12:12
od PvvS
Uz to nehul, dela se ti v hlave mlha ...

Napsal: 19.8.2007 10:43
od Simpanz
Včera jsem na metrowebu píše:Mám nápad, mám nápad, mám nápad, mám nápad!
Když už povede trasa F přes Malostranskou i HR, mohly by obě trasy užívat společný tunel mezi těmito stanicemi. Na trase F by už kvůli společnému tunelu mezi SN a AN byl minimální interval čtyři minuty, takže by na A by byl cyklus následující: souprava Ruzyně-DH, po minutě souprava Zličín-Slatiny, po minutě souprava jedoucí kolečko Ruzyně-Malajská (na letiště by se určitě vyplatilo mít aspoň dvouminutový interval), po další minutě nic a po další minutě zase souprava Ruzyně-DH. To by se opakovalo každé čtyři minuty. V té minutě, co by zrovna nic nejelo, by se tam napojila v úseku MA-HR ta souprava F . Protože stanice HR neumožňuje obrat souprav, jelo by F až na DE, a toho by se využilo a F by jelo i dál po kolejích A (ale s gongem a hlasatelem z F) Za motolem by pokračoval každý druhý vlak (jednou za osm minut) na Ruzyni a ten druhý na Zličín.
:-D
Ale tramvaje bych rozhodně nerušil!

Chtěl tady někdo metro do Kladna? Máme řešení!
Někdy v tomto měsíci jsem na metrowebu píše:Mám nápad, mám nápad, mám nápad, mám nápad!
Mám nápad, mám nápad, mám nápad, mám nápad!
Metro C by bylo z Hájů prodlouženo rovnou až do Benešova. Stejně tak trasa A na výchdě až do Kostelce nad Černými lesy a na západě do Kladna. Opravdu převratný nápad jsem ale dostal na prodloužení metra do Berouna. Prodloužila by se tam trasa B i jižní větev trasy A, která by jela z Motola dále na Zličín. Ze Zličína do Berouna by už vedly obě trasy po společném kolejišti, které by se za Zličínem ještě napojilo třeba na plánovaný železniční tunel do Berouna. Velké kolo až do Berouna by na obou trasách jel třeba jen každý osmý vlak, aby se to tam všechno vešlo. Za Zličínem by za Zličínem asi i repasy musely mít führu i po automatizaci provozu, pokud by se na jedněch kolejích střídaly s vlaky Českých drah, které by určitě nejezdily tak přesně.
:-D

Napsal: 13.8.2007 21:23
od Káem
Proxy píše:Nebo takové přestupy hrana-hrana, kdy jeden vlak stojí na začátku a druhý na konci nástupiště, přičemž oba dva odjíždějí stejným směrem... Z:idea:

To někdy nedovedou ani tramvajáci :-D

Napsal: 13.8.2007 20:02
od Proxy
Káem píše:Já bych neriskoval... :shock: :oops: :twisted:
Když jsem tohle poprvé viděl v Holandsku, kdy vlaky vyrazily ze stanice stejným směrem prakticky v jediný okamžik, tak jsem také neměl nejlepší pocit, ale je vidět, že někde to funguje... Nebo takové přestupy hrana-hrana, kdy jeden vlak stojí na začátku a druhý na konci nástupiště, přičemž oba dva odjíždějí stejným směrem... Z:idea:

Napsal: 13.8.2007 19:34
od Káem
Proxy píše:Nejdřív si lidé na dráze budou muset zvyknout, že když mám dvě koleje vedle sebe, tak jedním směrem lze vypravit až dva vlaky a křižovat až na posledním možném místě :wink:
Já bych neriskoval... :shock: :oops: :twisted:

Napsal: 13.8.2007 17:39
od Jabberwocky
Proxy píše:To je spíš pochvala, ne?
Ty mě, starýho monarchistu, chceš dopálit, že jo?! To je dneska mládež. Přečte si, že na císařpána sraly mouchy (citát z dnes už klasické literatury, prosím necensurovat) a hned je celej republikánskej. Tfuiteufel!

Napsal: 13.8.2007 17:13
od Proxy
Absolut píše:Proxi, já jsem (bohužel) letos začal dělat i do železnice a na hodně místech je to o zastaralých zabezpečovačích.
Ale nechci je hájit...
Já taky ne, ale vo tom to je :wink:
Jabberwocky píše:Tak to zas pr, Františku Josefovi se nebude spílat do klacků! :-)
To je spíš pochvala, ne? :-W

Napsal: 13.8.2007 15:36
od Jabberwocky
Tak to zas pr, Františku Josefovi se nebude spílat do klacků! :-)

Napsal: 13.8.2007 15:28
od MOp
Ano, bohužel je to občas i o té technice z dob krále klacka..

Napsal: 13.8.2007 15:20
od Absolut
Proxi, já jsem (bohužel) letos začal dělat i do železnice a na hodně místech je to o zastaralých zabezpečovačích.

Ale nechci je hájit...

Napsal: 13.8.2007 14:55
od Proxy
MOp píše:Proč není v CZ funkční S-Bahn?
No a hle, máme S-bahn po česku - a co na tom, že jezdí vlaky podle plotu (ikdyž v okolí Prahy se v posledních letech dle mého názoru přesnost silně zlepšila), co na tom, že jezdí jednou za půl hodiny, lépe hodinu, ale vykázali jsme si činnost.. No a vo tom to je..
Přesně tak, pokud Dráhy dokáží udělat na 30minutovém taktu 20minutovou sekeru, nemá podle mne smysl uvažovat o pražském S-Bahnu. Jsem zvědavý, jak se to bude řešit při uvažovaném intervalu 15 minut :?:
Nejdřív si lidé na dráze budou muset zvyknout, že když mám dvě koleje vedle sebe, tak jedním směrem lze vypravit až dva vlaky a křižovat až na posledním možném místě :wink: