Stránka 114 z 130

Napsal: 13.8.2007 14:53
od radek31
teda KM ještě jednou tě uvidím jet Stross - Těšnov jinak než metrem, tak dostaneš na budku :-)

Napsal: 13.8.2007 14:50
od Absolut
Neboj, znám Tě.

Metro, metro, metro!!! Metro do Hostivic, metro na Kladno, metro do Braníka, metro na Malostranské náměstí, metro na Barrandov, zrušit železnici, zrušit tramvaje, autobus do Ječné !!!

:D :D :D :D

Napsal: 13.8.2007 14:42
od Káem
Absolutošotoušku, můj poměr k úloze železnice v MHD je dostatečně dlouho znám a velmi koreluje s mou nedůvěrou k úloze tramvají, kterou jim ty a podobní šotoušci přisuzujete. Pokud ovšem máš nedůvěru k metru (jako že máš), tak nemůžeš mít důvěru k úloze železnice, protože bys byl prostě nekonzistentní. Musíš si nejprve ujasnit možnosti a úlohy jdnotlivých typů přepravy v systému MHD a hned pochopíš, proč některé tvé postoje označuji čistě za nádražnické a raněné provozní slepotou, milášku.

Napsal: 13.8.2007 14:00
od Jabberwocky
To se ví, že chtěl :-) A druhou hned u postýlky, s přestupem hrana-hrana :-)
I když v Berlíně jsem to měl zrovna na S-Bahn dost daleko. Ale fígl s železničním obkroužením celého města, ten se mi tedy líbí tuze. Ono to pak na sebe nejspíš stáhne i lecjakou IAD, když kolem města neustále v obou směrech krouží eSko.

Napsal: 13.8.2007 13:25
od Absolut
Chtěl bys zastávku za keříkem, viď sousede? :D

Napsal: 13.8.2007 13:18
od Jabberwocky
Jako bývalý (byť relativně krátkodobý) Berlíňan S-Bahn v Praze dost postrádám :-(

Napsal: 13.8.2007 13:13
od Absolut
Jo.

Napsal: 13.8.2007 12:31
od MOp
Proč není v CZ funkční S-Bahn?
Protože se to tak nikdy nedělalo, resp. není potřeba. Pak přijdou povodně a udělá se humbuk s provozem Smichov-Hlavák při povodních, aby se záhy linka zrušila. A najednou je Pepa zeshora zje*án za to, že S-Bahn v Praze není. Jelikož o tomto pojmu nic neví, inu zvedne telefon, zavolá Frantu na ČD a povídá - hele, musíme udělat nějakou příměstskou železnici, já vůbec nevím vo co go, ale Jirka povídá, že je to na západě běžné. Jezdí tam prý vlaky označené S a číslem, co kdybys řekl klukům na mašinách, ať tam taky něco nastaví... No a hle, máme S-bahn po česku - a co na tom, že jezdí vlaky podle plotu (ikdyž v okolí Prahy se v posledních letech dle mého názoru přesnost silně zlepšila), co na tom, že jezdí jednou za půl hodiny, lépe hodinu, ale vykázali jsme si činnost.. No a vo tom to je..

Napsal: 13.8.2007 12:16
od Absolut
Káemíčku, to je jen a jen otázka koncepce sítě.

Proč není v CZ funkční S-Bahn? Protože je koncepčně zažité, že železnice je hnusná, pomalá, těžkopádná a s intervalem nepravidelným a minimálně 30 min.

Proč není v CZ možná myšlenka podzemní tramvaje? Protože tramvaj je přece T3 a její odvozeníny a je pomalá a málo kapacitní.

Myslíš si, že železnice má ve městě místo? Podle Tvých chvalozpěvů na ML bych řekl, že jo.

Vidíš tam v tom uvažování o železnici a tramvaji nějakou paralelu?

Napsal: 13.8.2007 12:13
od Absolut
Nebo snad o nevyhnutelnosti jeho zrušení? :twisted:

Napsal: 13.8.2007 12:13
od Káem
Absolut píše:O nevyhnutelnosti jeho posílení překryvnou tramvajovou sítí?
O tom, že by to podzemní tramvaj neodvezla. Si to přečti, we.

Napsal: 13.8.2007 12:09
od Absolut
O nevyhnutelnosti jeho posílení překryvnou tramvajovou sítí?

Napsal: 13.8.2007 10:37
od Káem
V dnešní MfD článek o nevyhnutelnosti pražského metra. Z:idea:

Napsal: 13.8.2007 8:12
od Vulture
Ale, že nás tam bylo.... :lol:

Napsal: 12.8.2007 21:03
od Tonda Ježek
To jsi se kolem nás nemusel plížit v uctivé vzdálenosti, my bysme tě rozhodně neukousli :wink: No, taky jsem se mohl aspoň učesat

Pro úplnost ještě připojuji fotky z Karlštejna (škoda, že na nich není vidět, jak se souprava houpala na propadlém pražci) a ze z Plzně při posunování do areálu firmy MOVO Plzeň (bývala ŽOS), kde se provádí část rekonstrukce souprav.