Napsal: 23.7.2007 14:15
No a to už se tam nejezdí na páruVašek píše:Doporučuji vyzkoušet londýnské metro. Tam je 35 stupňů za každého počasí...
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=1262
No a to už se tam nejezdí na páruVašek píše:Doporučuji vyzkoušet londýnské metro. Tam je 35 stupňů za každého počasí...
Doporučuji vyzkoušet londýnské metro. Tam je 35 stupňů za každého počasí...Proxy píše:Já bych zase navrhoval vypnout jeden den v metru vzduchotechniku, aby si lidé vyzkoušeli jaké by to bylo kdyby v metru přestalo foukat
Bohužel, ona se ředitelovaná chobotnice často velmi úporně brání, zejména má-li tisíce chapadel. Podruhé bohužel, myslím že to zřetelně pozoruji už po čtvrt roce působení nového GŘ. Oranžová je tak asi vše, co mu dovolila.vláčky87 píše:Jo pánové, to jsou dnešní manažeři, odbornost 0, schopnost ředitelovat vše, jednou továrnu na tramvaje, pak mlékárnu, po ní důl na čokoládu atd. Bohužel mi jejich předchůdce několik letřediteloval, a bylo to peklo!
Já bych poslal lidi na exkurzi do Berlína, či Vídně, kde jsou části metra jen mělké, nebo povrchové a kde opraqvdu nefouká. Aktuální výprava několika členů Tram-fóra ve Vídni zažila tři nejteplejší dny v dějinách Rakouska a v metru se kupodivu, jak by Pražan čekal, dalo ochladit jen výjimečně, snad jen na částech hluboké linky U3. Takže pokud foukalo, tak jako v horkovzdušné troubě, ono 40 ve stínu je 40 ve stínu...Proxy píše:Já bych zase navrhoval vypnout jeden den v metru vzduchotechniku, aby si lidé vyzkoušeli jaké by to bylo kdyby v metru přestalo foukat
Já bych zase navrhoval vypnout jeden den v metru vzduchotechniku, aby si lidé vyzkoušeli jaké by to bylo kdyby v metru přestalo foukatKarotka píše:Ještě by se to mohlo umístit na schodiště ve vybraných stanicích (např. Roztyly) -> "To nejni průvan, to je HURAGÁN!"
Ještě by se to mohlo umístit na schodiště ve vybraných stanicích (např. Roztyly) -> "To nejni průvan, to je HURAGÁN!"Tonda Ježek píše:Vlaječky zmizely z tramvají a začínají se přesouvat do metra. Uvažuje se i o vyvěšení ve stanicích (dnes se zkoušelo na SN)