Stránka 124 z 130

Napsal: 15.6.2007 18:52
od 7080
Tonda Ježek píše:Jenže problém je v tom, že výběrové řízení na nový zabezpečovač bylo několikrát skrečováno a počet vozů na B se stále zmenšoval, takže se muselo přistoupit k tomuto "dočasnému" řešení. I dnes, když na B jezdí cca 13 rekonstrukcí, není počet souprav stále dostačující. Nehledě na to, že průměrně každý den jedna klekne. A výběrové řízení na nový zabezpečovač je stále v nedohlednu...
Podle grafikonu jezdí 12 souprav s tím, že jich je provozních 18. Škodovka už dokázala vyvinout novou podobu zabezpečovače, která není tak veliká a vejde se do kabiny. Není už potřeba montovat do vozu udírnu. Bohužel o tuto verzi DP neprojevil zájem. Prý to není potřeba.

Napsal: 15.6.2007 18:43
od Tonda Ježek
Martin píše:Spíš než paskvil tohoto typu se mohlo začít s modernizací ZZ na B, stejně to jednou musí přjít. A že půjdou reka na B se taky snad vědělo delší dobu, tak proč tenhle mix... :roll:
Jenže problém je v tom, že výběrové řízení na nový zabezpečovač bylo několikrát skrečováno a počet vozů na B se stále zmenšoval, takže se muselo přistoupit k tomuto "dočasnému" řešení. I dnes, když na B jezdí cca 13 rekonstrukcí, není počet souprav stále dostačující. Nehledě na to, že průměrně každý den jedna klekne. A výběrové řízení na nový zabezpečovač je stále v nedohlednu...

Napsal: 15.6.2007 17:14
od Jabberwocky
Aha, díky za odpovědi. Faktem je, že ta "udírna" tam vypadá všelijak, ale když to jinak nejde... Škoda, že občas nevyleze fíra z kabiny, neotevře "udírnu" a nepočastuje cestující klobáskami :-)

Napsal: 15.6.2007 16:26
od adam_r
Martin píše:Spíš než paskvil tohoto typu se mohlo začít s modernizací ZZ na B, stejně to jednou musí přjít. A že půjdou reka na B se taky snad vědělo delší dobu, tak proč tenhle mix... :roll:
Akorat ze modernizace ZZ je otazka na 3-5 let. Navic to stoji hafo penez. A to uz by davno nebylo s cim na B jezdit. Takhle se ziska cas 10-15 let na relazaci noveho zabezbecovace.

Napsal: 15.6.2007 16:20
od Martin
adam_r píše:...
2) na forech o metru se tomu orpavdu rika "udirna". Uvnitr je umisteno puvodni ruske zabezpecovaci zarizeni (tedy jeho vozova cast). V nereko vozech je tato skrin umistena napravo od strojvedouciho (vozy nemaji dvere napravo ven z kabiny ridice. Hlavni duvod je, ze pri projektovani reko vozu se s timto zabezpecovacem uz nepocitalo a byl tam doplnen az dodatecne. Navic musi byt umisten do nejake vzdalenosti od prvni napravy. Zabezpecovace pouzivane na A a C jsou digitalni a vyrazne mensi.
Spíš než paskvil tohoto typu se mohlo začít s modernizací ZZ na B, stejně to jednou musí přjít. A že půjdou reka na B se taky snad vědělo delší dobu, tak proč tenhle mix... :roll:

Napsal: 15.6.2007 16:12
od adam_r
Jabberwocky píše:Měl bych dva dotazy:
1) Co je vedeno v metru těmi dráty nahoře nad vlakem?
2) V 81-71M na trase B jsou takové divné veliké "věci", které mají vyústění kamsi do stropu. Ze všeho nejvíc to připomíná udírnu i s komínem. Copak to je?
Díky moc.
1) Aby v tunelech fungovaly vysilacky na lokomotivach, je v cele delce natazen tento drat, zjednodusene receno antena.
2) na forech o metru se tomu orpavdu rika "udirna". Uvnitr je umisteno puvodni ruske zabezpecovaci zarizeni (tedy jeho vozova cast). V nereko vozech je tato skrin umistena napravo od strojvedouciho (vozy nemaji dvere napravo ven z kabiny ridice. Hlavni duvod je, ze pri projektovani reko vozu se s timto zabezpecovacem uz nepocitalo a byl tam doplnen az dodatecne. Navic musi byt umisten do nejake vzdalenosti od prvni napravy. Zabezpecovace pouzivane na A a C jsou digitalni a vyrazne mensi.

Napsal: 15.6.2007 16:10
od Martin
Jabberwocky píše:Měl bych dva dotazy:
1) Co je vedeno v metru těmi dráty nahoře nad vlakem?
2) V 81-71M na trase B jsou takové divné veliké "věci", které mají vyústění kamsi do stropu. Ze všeho nejvíc to připomíná udírnu i s komínem. Copak to je?
Díky moc.
1) To je dvoulinka pro VKV signál k vysílačkám (viz. zde, položka 15)
2) V té skříni je vlakový zabezpečovač ARS, který se snad jinam do vozu nevešel. Viděl jsem to jenom na fotce, ale vypadá to ohyzdně.

Napsal: 15.6.2007 15:55
od Jabberwocky
Měl bych dva dotazy:
1) Co je vedeno v metru těmi dráty nahoře nad vlakem?
2) V 81-71M na trase B jsou takové divné veliké "věci", které mají vyústění kamsi do stropu. Ze všeho nejvíc to připomíná udírnu i s komínem. Copak to je?
Díky moc.

Re: BnL-StB

Napsal: 02.6.2007 13:56
od MF
itelv píše:Možná zbytečně hořekujete nad názvy s "Brandýs nad Labem - Stará Boleslav". Skutečnost se má totiž tak, že se jedná o souměstí - podobně jako Frýdek - Místek. Tam by taky nikoho dnes asi nenapadlo značit zastávku jen půlkou názvu obce.
Ještě, že Praha nepoužívá ve svém názvu včechny připojené obce... To by se ani na ten transparent nevešlo.

Hl. m. Praha, Hradčany, Malá Strana, Staré Město, Dejvice, Kobylisy, Hloubětín.......................................................................................

Napsal: 02.6.2007 13:53
od MF
Jabberwocky píše:Bydlel jsem kdysi u křížku
Však hořklo mi tam pivo
Jen jeden mrtvý nablízku
Pak beznadějně živo

U šibenice bylo líp
Tam viselci se mění
Pak zakázali popravy
A mně zbylo jen snění

A tak teď žiju u trafa
V Černošicích-Vráži
Do něhož kdejaký mrťafa
Železné tyče vráží

P. S. Omluvte prosím sníženou kvalitu verše - znáte to, po pivu se spí, po kořalce se blbne a po vínu se ... zpívá (nebo apoň veršuje) ;-)
Dost dobrý :!:

BnL-StB

Napsal: 02.6.2007 10:20
od itelv
Možná zbytečně hořekujete nad názvy s "Brandýs nad Labem - Stará Boleslav". Skutečnost se má totiž tak, že se jedná o souměstí - podobně jako Frýdek - Místek. Tam by taky nikoho dnes asi nenapadlo značit zastávku jen půlkou názvu obce.

Napsal: 02.6.2007 0:23
od Jabberwocky
A tak to jo. Nojo, ono se na trafo ani Vráž moc dobře neveršuje. Pointa je, abych tak řekl, závislá na metru (čímž se vracím k tématu threadu :-)

Tak ještě jeden pokus:
A tak teď žiju u trafa
V Černošicích-Vráži
Na panství hraběte Harracha
Umrlé poddané svážím

Napsal: 01.6.2007 23:39
od P_V
Jabberwocky píše:Tak to tedy zase ne! Mrťafa je normální slovo, které používá třeba moje maminka. No a není tomu zas až tak moc let zpátky, co nějaký takový mrťafa shořel na popel, kdyžtě hodil do trafa tyč a chtěl tam krást měď.
Mrťafu mám ve slovní zásobě, ale měl jsem na mysli, že ty poslední verše tak nějak rozbijí předchozí poetiku...

Napsal: 01.6.2007 21:47
od Jabberwocky
P_V píše:jen ty poslední dva verše jsou trochu mimo :D
Tak to tedy zase ne! Mrťafa je normální slovo, které používá třeba moje maminka. No a není tomu zas až tak moc let zpátky, co nějaký takový mrťafa shořel na popel, kdyžtě hodil do trafa tyč a chtěl tam krást měď.

Napsal: 01.6.2007 21:36
od P_V
Jabberwocky píše:Bydlel jsem kdysi u křížku...
P. S. Omluvte prosím sníženou kvalitu verše - znáte to, po pivu se spí, po kořalce se blbne a po vínu se ... zpívá (nebo apoň veršuje) ;-)
Náhodou skvělé =D> =D> =D> , jen ty poslední dva verše jsou trochu mimo :D