Re: Pražské metro
Napsal: 01.3.2013 15:18
Metro D začíná být docela síla. Viz článek od MM. Metra se nepostavil ani metr, nezačal žadný vestibul prostě nic a snad se tam už projela minimálně jedna mld. na projektech...
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=1262
podle me je MHD precijen neco jineho nez celostatni zeleznice - mesto je ve sve podstate kompaktni huste zastavene uzemi, zatimco cela zeme typu CR nikoli. proto podle me srovnavame nesrovnatelne. ostatne o tom svedci i tarif.9001 píše:Ve své podstatě, ale pak třeba odporuje systém železnice. Os pro místní obsluhu a R,IC,EC pro delší vzdálenosti. Proč by takhle nemohla být dělená i MHD.pawel píše:"svetonazorove" plny souhlas s martinem (ve jmenovanem pripade). primerene rychla doprava pro vsechny je lepsi, nez vytvaret nejake extra-burty v podobe expresu. expresy jsou priznanim pomalosti MHD a prapodivnym rozdelenim cestujicich do dvou trid - expres (pro vyvolene) a pomaly standard (pro vsechny a bez snahy o rychlost a kvalitu).
Já jsem s variantou trhat 119 na dvě linky nepřišel. Považuji stávající stav sice za nevyhovující, ale expresy tím řešením bohužel také nejsou. Důvody jsem dostatečně uvedl.Petrpes píše:Hlavně organizátor si stejně udělá co chce a nikoho se nebude ptát :]
Uživatel m@artin to dle mého soudu moc prožívá...
Podobně jako uživatel Tom na KRP a možná i zde, který vám za každou cenu vysvětlí, že jediné řešení pro 107 je ropidí šotosen dvoukloub...:]]]
Zastavování na Dědině ráno na letiště má třeba význam i pro ty, co na tom letišti z Dědiny pracují. Ne všichni jezdí z Dejvický.gabuliatko píše:Pokud ráno autobusy tečou směrem na Letiště, co s tím má společného zastavování na Dědině?
Co pomůže babičce, která pojede hlídat vnoučka na Dědinu, jedna 119 do které se nevejde, nebo narvaný expres který jí nebude zajímat a volnější courák?
Analogie se 107 (143) není náhodná, snaha organizátora je všechny obsloužit jednou linkou, dle mého názoru to je snaha špatná.
Mám tomu tedy rozumět tak, že by expres sloužil zaměstnancům a leteckým cestujícím, ale lidem z Dědiny ne? Necháte ho tedy stavět na starém letišti 2x, U Hangáru a na novém letišti 3x? Jen mu zrušíte tři zastávky na Dědině? K čemu je takový expres potom dobrý? Lidi z Dědiny budou jistě křičet blahem až jim vezmete po září pomalu jediné rozumné spojení na metro a namísto toho necháte po Evropské k metru ráno jezdit úplně prázdné autobusy.Petrpes píše:Staré letiště již obslouží expres a pokud jezdí ráno 119 po 6 min, tak pro Dědinu by měla půlka uvedeného stačit.
Hlavně jde o zkulturnění dopravy na letiště, než o nějakou úsporu.
Ale vzájemné oddělení klientů a zaměstnaců letiště od cestujících školáků, důchodců, apod. na Dědinu bude jistě přínosem pro obě kategorie.
O int. by se ještě dalo licitovat, ale myslím si že by rozhodně nebylo potřeba více busů, než na současnou 119.
Zrovna zde uváděná ranní špička, silá Dědina a letiště ještě slabší lze řešit větším počtem busů na 206.
Třeba 206 7.5/15/7,5/20 a 119 třeba 10/12/10/15... Ty linky by se nemuseli vůbec prokládat :]
první přílety z Vámi udávaných destinací:Emanuel píše:Přílety mezi 6-6.30: Jen ČSA přilétá (kromě nedělního rána) z mnoha destinací: Almaty, Jekatěrinburg, Jerevan, Moskva, Nižnij Novgorod, Oděsa, Pobalstské státy, Rostov na Donu, Samara + z některých středoevropských měst, nap. Košice, Ostrava. Samozřejmě, ne ze všech destinací létá každý den. Z toho vyplývá, že nějaký transfer cestujících do Prahy je i ráno.
Četl jste, co jsem zde napsal? Dědina ráno zaplní 119 v kloubech po šesti minutách. Vašich 15 minut prostě nestačí. Navíc, kde máte obsluhu starého letiště a čím budou jezdit zaměstnanci ráno na letiště? Viděl jsete kolem 7 ráno 119 na letiště? Stupeň 4-5 každý den.Petrpes píše:No já si myslím, že 119 po 15 min expres by byla efektní.
Na Dědinu by pak jela oblíbená 206 taky po 15 min., která by mohla končit u OC6 :]
A pro směr Sídl. Na Dědině by od metra byla třeba 218 polookruhem přes sklady tam a sídl. zpět.
108 by se pak mohlo zrušit ******* kolečko.
Dlouhé Míli by 179 stačila...
I když třeba 225 by se mohla odklonit k metru a máme po 108 zcela :]
Ale kdo ví, co nám kucí z Rotopédu vymyslí za peakovinu.
Peakovina je podle vzoru Peake.
Karolíně říkám Peache [broskvička]
Slušná demagogie, absolute. Zkus argumentovat proti tomu, co jsem zde napsal. Milerád expres na letiště uvidím, když bude fungovat. Zatím mu nenahrává ani ekonomika provozu, ani rychlost.Absolut píše:OK, vzdávám se, zaměstnanec ví nejlíp, co si přeje zákazník a je zbytečné se zákazníka ptát nebo nedej bože navrhovat něco, co je jen pro zákazníka a ne pro zaměstnance. Trošku mi to připomíná starej vtip jak se dvě prodavačky hihňají vzadu v obchodě a přijde za nima třetí a šeptá: "Holky, pššt, v obchodě jsou nějaký zákazníci, buďte zticha, voni třeba zase odejdou". Až zase někde na cestách potkám expresní dopravní prostředek z letiště, zkusím se někde zeptat, jestli vědí, že to dělají úplně špatně a že by měli zavést nějaký courák a ten expres zrušit, protože se stává, že někdy jede nepředvídaně nevytížený.
Pokud vím, na 112 se v letní sezóně v Holešovicích praktikuje..nebo alespoň před pár lety praktikovalo.gabuliatko píše:Na tom se shodnem.m@rtin píše:Jen tím chci naznačit, že problém 119 nevězí v třech zastávkách na Dědině, ale úplně jinde. Expresy ten problém taky neřeší a police jen částečně.
Bába ne Letišti vadí taxikářům.
Dispečerské řízení nepřipadá v úvahu (ani na 112 se nepraktikuje).
Problém je stejný jako na Strahově, ve směru z centra se míchají cestující na Letiště s cestujícími na sídliště. Jedni jsou nervózní že jim to uletí, druzí, že nstihnou vyzvednout dítě ze školky. Nával nahrává kapsářům a podobným existencím a ústí v to, co psal pan Absolut, příště něčím jiným. A to snad nikdo nechce.