Stránka 6 z 130
Re: Pražské metro
Napsal: 22.12.2020 15:29
od fricoolinek2
Určitě to někdo z vás někde řešil, ale proč Vltavská je Vltavská a ne (třeba) Bubenská?
Zrovna budu mít cestu do stejnojmenné ulice a tam si uvědomují, jak snadné může být pro nepražáka (nebo Pražáka s nedobrou znalostí místopisu) snadné si to pomýlit.
Pokud někomu řeknete, že jedete na Vltavskou do obchodu, tak kam si dotýčný bude myslet, že pojedete?
...a ani vlastně idelogické důvody (ála Sokolovská nebo Moskevská) tam nebyly.
Re: Pražské metro
Napsal: 27.11.2020 7:09
od von Špilberk
Metro D nabírá další zpoždění, jeho spuštění se protáhne minimálně o rok
https://www.lidovky.cz/domov/metro-d-na ... ntent=main
Re: Pražské metro
Napsal: 26.11.2020 19:07
od demon
Neplatil ten plán do doby, než se vloni uzavřela smlouva se Škodovkou na opravy R5 s prodloužením životnosti 8171M do 2035 ?
Re: Pražské metro
Napsal: 26.11.2020 18:13
od trainzjohny
Tak černé huby už asi taky pomalu začnou dožívat, navíc mám pocit že na B jich není úplně ideální počet, tedy je asi rozumnější udržet M1 než udržovat 81-71. A těžko počítat, že se koupí nové vozy na A,B,C i stavěné D.
Re: Pražské metro
Napsal: 26.11.2020 18:06
od von Špilberk
Generál přeci říkal, že soupravy M1 půjdou z C na B.
Re: Pražské metro
Napsal: 26.11.2020 17:19
od demon
Už jsou počty zjevně upraveny, nicméně tuší někdo k čemu nám bude v roce 2027 dalších 53 souprav ke stávajícím M1, který tu budou podle plánu někdy do roku 2040 ?
O potřebě souprav pro D ani nemluvě...
Re: Pražské metro
Napsal: 26.11.2020 16:06
od Bobik
No co, na Céčku dojde u současných souprav k "modernizaci" (umejou se) a zprůchodnění (odemknou se dveře mezi vozy). Při počtu souprav je to za tu náročnou modernizaci odpovídající cena.
Re: Pražské metro
Napsal: 26.11.2020 11:38
od demon
Nepatří to spíš do humoru ?
Re: Pražské metro
Napsal: 26.11.2020 9:32
od von Špilberk
Praha chystá metro bez strojvedoucích. Vyjde na desítky miliard, vyjet by mohlo za šest let
https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-log ... et-1375561
„Pro automatizaci linky C předpokládáme nákup minimálně 53 pětivozových plně průchozích bezobslužných vlakových souprav. Náklady na ně nyní odhadujeme na zhruba dvanáct miliard korun,
Pro linku D podnik počítá s šestnácti pětivozovými plně průchozími bezobslužnými soupravami v hodnotě šestnácti miliard.
Zajímavé počty...
Stanice Depo Zličín
Napsal: 19.9.2020 21:59
od Tomíno
Re: Pražské metro
Napsal: 18.6.2020 10:21
od lupinek
Výluka metra na lince C 4.7-12.7 Hlavní Nádraží-Pražského Povstání
Linka rozdělena na 2 úseky
Háje-Pražského Povstání
Hlavní Nádraží-Letňany
zavedena NAD XC Pražského Povstání-Hlavní Nádraží
Re: Pražské metro
Napsal: 22.5.2020 18:46
od 9001
von Špilberk: Ono aby to spíš nebylo hlavně opačně.... Osekávat, jakmile se ukáže, že je volněji... resp max přelévání mezi jednotlivými dobami, aby balík zůstal stejný...
Re: Pražské metro
Napsal: 22.5.2020 10:05
od von Špilberk
Já to taky vždycky slyšel, že nejde 90 s kvůli cestujícím. Ale chce to odborníka.
Taky je zajímavé to flexibilní posilování: pořád se tvrdí, že se jezdí, co ROPID objedná. Něco posílit lze jen, když:
a) ROPID nebo město nařídí
b) někdo objedná předem.
Jak se to teda bude vykazovat nebo se to do té doby ROPID naučí proplácet zpětně, i když to neobjednal
Fakt to půjde, když to teď neumíme nebo nechceme umět (resp. pořád tvrdíme, že to nejde)
Re: Pražské metro
Napsal: 22.5.2020 9:05
od 9001
Nelže nám opět pan radní trochu??? Na C jde technicky jezdit po 90s ne?, ale má to jeden zásadní problém... Nestíhají nám to cestující....
Re: Pražské metro
Napsal: 24.10.2019 23:03
od fricoolinek2
Nevíte někdo - je stanice Smíchovské nádraží největším podzemním prostorem v zemi? Řekněme spíše na objem než na rozlohu. Počítáno od skleněných dveří u označovačů u hlavního vstupu. A podzemním myslím skutečně podzemní tj. pod povrchem je i strop prostoru. O prostory se stropem nad úrovní povrchu mi nejde.