Pražské trolejbusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod 9001 v 03.7.2009 17:30

Bohužel bez toho sloupku s informacemi je to takové nic neříkající. Kdo neznalí na první pohled pozná trolejbusové vedení. Škoda že MČ P6 se k tomu nemá :(
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod syverin v 03.7.2009 17:04

No, mohlo by to být ještě lepší, mohly by tam být i původní izolátory (vím třeba o dvou "předválečných" modelech na zdech - po jednom v Praze a v Děčíně), ale buďme rádi aspoň za něco, vypadá to moc krásně :)
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
 
Založen: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod Damir Holas v 03.7.2009 16:55

MOp napsal:Stranou všeho současného dění byl 1.7.2009 slavnostně "odhalen" trolejbusový pomníček.


Tak to je opravdu nádhera! =D>
Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
 
Založen: 23.8.2006 16:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod MF v 03.7.2009 11:47

Pěkné, akorát je škoda, že se o pár metrů dál neudělalala ještě další dvojice sloupů (jsou-li ještě nějaké sloupy) a mezi tyto dvojice se nenatáhly dráty...
MF
Uživatel
 
Založen: 04.3.2007 19:28
Bydliště: Tepláků ráj. Půl hodiny na metro a v pozadí Krušné hory.

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod MOp v 03.7.2009 8:15

Stranou všeho současného dění byl 1.7.2009 slavnostně "odhalen" trolejbusový pomníček. Za pomoci vyřazeného materiálu ze starého tramvajového vedení (a hlavně přispění JDCT), vznikla neobvyklá památka v Šárecké ulici, poblíž domu č.p. 38.
Pomníček tvoří dvojice autentických trolejbusových sloupů opatřená převěsem, na kterém jsou instalovány trolejbusové izolátory s krátkými kousky skutečné troleje.
Zatímco JDCT se úkolu zhostila se ctí, Praha 6 svůj jednoduchý slib nesplnila! To nejzásadnější chybí - městská část Praha 6 slíbila na sloupy dodat informační tabulky, dodnes se tak však nestalo...

Velké díky pane doktore!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
 
Založen: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Blázen a kritik, který zhasl u Bucků.

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod OMH v 06.4.2009 15:22

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
 
Založen: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod PvvS v 25.12.2008 19:16

marek kubík napsal:A co pohon na elektřinu z baterie.

Prihod do nakladu zhruba co 3-4 roky novou sadu baterii. Vetsina asi vi , jak vypadaji baterie v prototypu 24tr. A to je lehci vozidlo.
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod Absolut v 25.12.2008 18:56

Takovou Francouzskou náladu :)
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod Matošo v 25.12.2008 18:44

marek kubík napsal:A co pohon na elektřinu z baterie.


Ty máš nějakou rozvernou náladu...
Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
 
Založen: 06.6.2007 10:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod Marek Kubík v 25.12.2008 16:03

A co pohon na elektřinu z baterie.
Marek Kubík
Uživatel
 
Založen: 05.12.2008 18:36
Bydliště: Stochov okr.Kladno

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod blavak v 25.12.2008 15:01

A okrem toho je ten agregát strašne slabý, mali by ste vidieť 25tr na linke 33, ktorá sa po výpadku napätia šplhá hore po Molecovej v BA : 28000kg + 132 cestujúcich, a toto to má utiahnúť. Chodec by to predbehol.....
blavak
 

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod MF v 24.12.2008 9:00

PvvS napsal:Mno to bych se hadal :) . Kdyz to vezmu od zakladu, tak samotny agregat do 24/25tr vzi temer tunu, a je to obyc :
* typ APU 100 DIPME
* výrobce Kirscb, GmbH
* jmenovitý výkon 100 kW
* motor IVECO DIESEL K13NEF
* objem palivové nádrže 240 l
Trbus sebou navic taha trakcak+vyzbroj.Abusy pracuji pouze s jednou premenou energie, kdezto trbusy s agregatem se 3..
(abus tepelna -> mechanicka), (trbus tepelna -> mechanicka -> elektricka -> mechanicka). Navic spotreba u pomocnych pohonu bude pri plnym zatizeni klidne i dvojnasobna oproti abusu ve stejnym rezimu.Navic u dieselu se jedna o maximalni vykon, trvaly je klidne o polovinu niz, kdezto u el. motoru se jedna o vzdy uvadeny trvaly. Pretizitelnost dieselu je nulova, pretizitelnost el. motoru je temer dvojnasobna. Ze 100kW motoru 14Tr se muze trvale valit 100kW, po dobu 10 minut tusim 150kW a 5minutovy maximum je 220kW . Asynchrony unesou jeste o trochu vic.Navic tam kde abus bude stat na volnobehu, u pomocnyho pohonu musi byt stale vyssi otacky kvuli ziveni pomocnych pohonu.Nepocitaje v to problemy s vytapenim ,ktery zebere vykon z trakcaku .. Takze budto to trochu jede, nebo to topi.
Cena agregatu je tusim okolo milionu, automaticky zberace si taky reknou minimalne o 1/2 milionu.Dal se musi zapocitat naklady na vytvoreni soucastkove zakladny ve sklade, proskoleni zamestnancu na diesel, zajisteni upravna udrzbe, parkovani.


No je vidět pane, že o tom něco víte :) Já spíš chtěl naznačit, že i ten autobus hrozně žere 8-[
MF
Uživatel
 
Založen: 04.3.2007 19:28
Bydliště: Tepláků ráj. Půl hodiny na metro a v pozadí Krušné hory.

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod PvvS v 24.12.2008 8:56

Mno to bych se hadal :) . Kdyz to vezmu od zakladu, tak samotny agregat do 24/25tr vzi temer tunu, a je to obyc :
* typ APU 100 DIPME
* výrobce Kirscb, GmbH
* jmenovitý výkon 100 kW
* motor IVECO DIESEL K13NEF
* objem palivové nádrže 240 l
Trbus sebou navic taha trakcak+vyzbroj.Abusy pracuji pouze s jednou premenou energie, kdezto trbusy s agregatem se 3..
(abus tepelna -> mechanicka), (trbus tepelna -> mechanicka -> elektricka -> mechanicka). Navic spotreba u pomocnych pohonu bude pri plnym zatizeni klidne i dvojnasobna oproti abusu ve stejnym rezimu.Navic u dieselu se jedna o maximalni vykon, trvaly je klidne o polovinu niz, kdezto u el. motoru se jedna o vzdy uvadeny trvaly. Pretizitelnost dieselu je nulova, pretizitelnost el. motoru je temer dvojnasobna. Ze 100kW motoru 14Tr se muze trvale valit 100kW, po dobu 10 minut tusim 150kW a 5minutovy maximum je 220kW . Asynchrony unesou jeste o trochu vic.Navic tam kde abus bude stat na volnobehu, u pomocnyho pohonu musi byt stale vyssi otacky kvuli ziveni pomocnych pohonu.Nepocitaje v to problemy s vytapenim ,ktery zebere vykon z trakcaku .. Takze budto to trochu jede, nebo to topi.
Cena agregatu je tusim okolo milionu, automaticky zberace si taky reknou minimalne o 1/2 milionu.Dal se musi zapocitat naklady na vytvoreni soucastkove zakladny ve sklade, proskoleni zamestnancu na diesel, zajisteni upravna udrzbe, parkovani.
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod MF v 24.12.2008 8:50

Škoda 7 Tr napsal:PvvS: u nás ve Zlíně DSZO tvrdí že je to jedno jestli jede autobus nebo trolejbus na disel, spotřebu to prej má stejnou. Viz zlínská linka 12....místo aby na ní jezdil autobus jezdí trolejbusy na lince 11 a ty potom přejíždějí na linku 12, která pokračuje na úsek bez trolejového vedení.


Asi to vyjde na stejno. Když se kouknu na normu pro kloubový ciťák.... [-o<
MF
Uživatel
 
Založen: 04.3.2007 19:28
Bydliště: Tepláků ráj. Půl hodiny na metro a v pozadí Krušné hory.

Re: Pražské trolejbusy

Odeslatod Škoda 7 Tr v 23.12.2008 23:38

PvvS: u nás ve Zlíně DSZO tvrdí že je to jedno jestli jede autobus nebo trolejbus na disel, spotřebu to prej má stejnou. Viz zlínská linka 12....místo aby na ní jezdil autobus jezdí trolejbusy na lince 11 a ty potom přejíždějí na linku 12, která pokračuje na úsek bez trolejového vedení.
Uživatelský avatar
Škoda 7 Tr
ovocnář
 
Založen: 30.10.2007 20:44

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron