Re: Pražské trolejbusy
Napsal: 08.10.2017 15:46
To spíš asi šotouši mimo DP...
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=1333
Nejen, že je to blbost, ale šotouši v DP tomu dávají další rozměr...fricoolinek2 píše:https://www.facebook.com/mbmodely/posts ... 2784141039
No, asi jako kdyby někdo obživnul mamuta
Minimálně v Ostravě rozhodně ano, viz http://mhd-ostrava.cz./?s=trolejbusova_trakce, je tam také napsáno, že už se smí zřizovat pro trolejbusy jen izolovaná soustava.P_V píše: V Brně nebo Ostravě mají taky izolované napájení?
V Brně nebo Ostravě mají taky izolované napájení?XSC píše:Není to i tím, že pro trolejbus je lepší oddělená měnírna bez uzemněného pólu, protože bus na rozdíl od tramvaje nemá kastli vodivě spojenou se zemí.
Je to rozdělené na sekce, takže tramvaje nežerou 2km, ale jen několik set metrů dlouhou sekci, která má samostatný přívod. Ale uznávám, že zrovna tahle tramvajová sekce je taky do kopce, takže by to už při souběhu nemuselo stačit. Nicméně je tu ještě možnost vytáhnout to z metra na Proseku, pokud by elektrobusu chutnalo 750V. Napájení metra snese mnohem větší proudy, pro něj je nějaký busík jako nic.Karosák píše: od měnírny Bulovka je to na Kundratku po vedeni kolik? 3 kilaky? Z čehož 2 km ti žerou tramvaje kilák bude jalový a pak teprve živé vedení. Kolik myslíš, že z toho na Kelerce vymáčkneš? Kulový. To je je lepší přistavit kontejner, hodiny a hezky cucat od PRE B-)
Není to i tím, že pro trolejbus je lepší oddělená měnírna bez uzemněného pólu, protože bus na rozdíl od tramvaje nemá kastli vodivě spojenou se zemí.P_V píše:Je to divné, že vlastní měnírna. U dolního konce jezdí opodál tramvaj a u horního konce, kdyby ho ještě o kus posunuli, zas metro. To podle toho, kolika volty to budou krmit. Že by měnírna vyšla levněji než kabel, co se může pověsit na kandelábry? I k té měnírně se bude muset odněkud ze sítě DP natáhnout 22 kV a to už se vzhledem k napětí na kandelábry věšet nedá.
Jestli je napájení stejnosměrné nebo střídavé nemá při stejném napětí na ztráty vliv. 25kV st jako na železnici na ulici použít nejdeKarosák píše:Stejnosměr je pitomej, tam máš ztráty na vedení jak prase.
To se nenapojí na tramvajové dráty?7001 píše:K ceně trolejí si ještě připočítejte kontejnerovou měnírnu co to bude napájet.
Ani ne . Spíš nevěřím vlastním očím co všechno jde z eráru nakoupit pokud to má tu správnou zelenou stoputhriller2 píše:On 9001 rád kritizuje, ale kdyby si něco přečetl, zjistil by, že 5 mil kč je současná cena za 1 km jedné stopy trolejbusové tratě.