Stránka 15 z 17

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 01.12.2009 17:07
od Absolut
Což o to, kdyby to zmíněná společnost vzala trochu z jiného konce, tak by jistě stálo za to ji podpořit. Ve chvíli, kdy je pilotní a nejvíce rozpracovaná trolejbusová trať stavěna proti územním plánem prosazované tramvaji a oblasti vyloženě volající po trolejbusech (např. Strahov, Malvazinky) jsou sice zmíněny, ale prozatím odloženy si myslím, že podpora této petice je pro rozvoj MHD v Praze kontraproduktivní až nevhodná, protože může ve výsledku vyvolat snížení počtu tramvajových tratí v ÚP, aniž by docílila obnovy trolejbusů.

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 01.12.2009 16:29
od Marek Kubík
--------------------------------------------------------------------------------
Příspěvěk z Káčka:Přátelé, je tady příležitost podpořit myšlenku obnovení trolejbusů v Praze.

Vím, že je to skutečně šibeniční termín, ale Společnost pro pražskou trolejbusovou dopravu potřebuje v několika přístích dnech sehnat ještě nějaké podpisy k podání námitky k územnímu plánu.

Bližší informace (co si stáhnout a kam a dokdy to poslat) najdete na stránce http://www.trolejbusyvpraze.net/komentare.htm

Bylo by dobré, pokud se tady na k-Repu vzájemně fyzicky znáte a máte to k sobě blízko, aby ten podpisový arch podepsalo více lidí najednou, ať nám to nechodí po jednom podpisu.

Předem děkujeme všem, kteří se rozhodnou toto snažení svým podpisem podpořit!

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 03.7.2009 17:30
od 9001
Bohužel bez toho sloupku s informacemi je to takové nic neříkající. Kdo neznalí na první pohled pozná trolejbusové vedení. Škoda že MČ P6 se k tomu nemá :(

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 03.7.2009 17:04
od syverin
No, mohlo by to být ještě lepší, mohly by tam být i původní izolátory (vím třeba o dvou "předválečných" modelech na zdech - po jednom v Praze a v Děčíně), ale buďme rádi aspoň za něco, vypadá to moc krásně :)

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 03.7.2009 16:55
od Damir Holas
MOp napsal:Stranou všeho současného dění byl 1.7.2009 slavnostně "odhalen" trolejbusový pomníček.


Tak to je opravdu nádhera! =D>

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 03.7.2009 11:47
od MF
Pěkné, akorát je škoda, že se o pár metrů dál neudělalala ještě další dvojice sloupů (jsou-li ještě nějaké sloupy) a mezi tyto dvojice se nenatáhly dráty...

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 03.7.2009 8:15
od MOp
Stranou všeho současného dění byl 1.7.2009 slavnostně "odhalen" trolejbusový pomníček. Za pomoci vyřazeného materiálu ze starého tramvajového vedení (a hlavně přispění JDCT), vznikla neobvyklá památka v Šárecké ulici, poblíž domu č.p. 38.
Pomníček tvoří dvojice autentických trolejbusových sloupů opatřená převěsem, na kterém jsou instalovány trolejbusové izolátory s krátkými kousky skutečné troleje.
Zatímco JDCT se úkolu zhostila se ctí, Praha 6 svůj jednoduchý slib nesplnila! To nejzásadnější chybí - městská část Praha 6 slíbila na sloupy dodat informační tabulky, dodnes se tak však nestalo...

Velké díky pane doktore!

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 06.4.2009 15:22
od OMH

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 25.12.2008 19:16
od PvvS
marek kubík napsal:A co pohon na elektřinu z baterie.

Prihod do nakladu zhruba co 3-4 roky novou sadu baterii. Vetsina asi vi , jak vypadaji baterie v prototypu 24tr. A to je lehci vozidlo.

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 25.12.2008 18:56
od Absolut
Takovou Francouzskou náladu :)

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 25.12.2008 18:44
od Matošo
marek kubík napsal:A co pohon na elektřinu z baterie.


Ty máš nějakou rozvernou náladu...

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 25.12.2008 16:03
od Marek Kubík
A co pohon na elektřinu z baterie.

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 25.12.2008 15:01
od blavak
A okrem toho je ten agregát strašne slabý, mali by ste vidieť 25tr na linke 33, ktorá sa po výpadku napätia šplhá hore po Molecovej v BA : 28000kg + 132 cestujúcich, a toto to má utiahnúť. Chodec by to predbehol.....

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 24.12.2008 9:00
od MF
PvvS napsal:Mno to bych se hadal :) . Kdyz to vezmu od zakladu, tak samotny agregat do 24/25tr vzi temer tunu, a je to obyc :
* typ APU 100 DIPME
* výrobce Kirscb, GmbH
* jmenovitý výkon 100 kW
* motor IVECO DIESEL K13NEF
* objem palivové nádrže 240 l
Trbus sebou navic taha trakcak+vyzbroj.Abusy pracuji pouze s jednou premenou energie, kdezto trbusy s agregatem se 3..
(abus tepelna -> mechanicka), (trbus tepelna -> mechanicka -> elektricka -> mechanicka). Navic spotreba u pomocnych pohonu bude pri plnym zatizeni klidne i dvojnasobna oproti abusu ve stejnym rezimu.Navic u dieselu se jedna o maximalni vykon, trvaly je klidne o polovinu niz, kdezto u el. motoru se jedna o vzdy uvadeny trvaly. Pretizitelnost dieselu je nulova, pretizitelnost el. motoru je temer dvojnasobna. Ze 100kW motoru 14Tr se muze trvale valit 100kW, po dobu 10 minut tusim 150kW a 5minutovy maximum je 220kW . Asynchrony unesou jeste o trochu vic.Navic tam kde abus bude stat na volnobehu, u pomocnyho pohonu musi byt stale vyssi otacky kvuli ziveni pomocnych pohonu.Nepocitaje v to problemy s vytapenim ,ktery zebere vykon z trakcaku .. Takze budto to trochu jede, nebo to topi.
Cena agregatu je tusim okolo milionu, automaticky zberace si taky reknou minimalne o 1/2 milionu.Dal se musi zapocitat naklady na vytvoreni soucastkove zakladny ve sklade, proskoleni zamestnancu na diesel, zajisteni upravna udrzbe, parkovani.


No je vidět pane, že o tom něco víte :) Já spíš chtěl naznačit, že i ten autobus hrozně žere 8-[

Re: Pražské trolejbusy

OdeslatNapsal: 24.12.2008 8:56
od PvvS
Mno to bych se hadal :) . Kdyz to vezmu od zakladu, tak samotny agregat do 24/25tr vzi temer tunu, a je to obyc :
* typ APU 100 DIPME
* výrobce Kirscb, GmbH
* jmenovitý výkon 100 kW
* motor IVECO DIESEL K13NEF
* objem palivové nádrže 240 l
Trbus sebou navic taha trakcak+vyzbroj.Abusy pracuji pouze s jednou premenou energie, kdezto trbusy s agregatem se 3..
(abus tepelna -> mechanicka), (trbus tepelna -> mechanicka -> elektricka -> mechanicka). Navic spotreba u pomocnych pohonu bude pri plnym zatizeni klidne i dvojnasobna oproti abusu ve stejnym rezimu.Navic u dieselu se jedna o maximalni vykon, trvaly je klidne o polovinu niz, kdezto u el. motoru se jedna o vzdy uvadeny trvaly. Pretizitelnost dieselu je nulova, pretizitelnost el. motoru je temer dvojnasobna. Ze 100kW motoru 14Tr se muze trvale valit 100kW, po dobu 10 minut tusim 150kW a 5minutovy maximum je 220kW . Asynchrony unesou jeste o trochu vic.Navic tam kde abus bude stat na volnobehu, u pomocnyho pohonu musi byt stale vyssi otacky kvuli ziveni pomocnych pohonu.Nepocitaje v to problemy s vytapenim ,ktery zebere vykon z trakcaku .. Takze budto to trochu jede, nebo to topi.
Cena agregatu je tusim okolo milionu, automaticky zberace si taky reknou minimalne o 1/2 milionu.Dal se musi zapocitat naklady na vytvoreni soucastkove zakladny ve sklade, proskoleni zamestnancu na diesel, zajisteni upravna udrzbe, parkovani.