Ano, přesně tak - stále existují tangenciální vazby, které nejsou dostatečně pokryty a právě tyto trasy mohou odlehčit metru, které již skoro nelze posílit.FiJi píše:Dá se očekávat, že s větším využitím MHD klesne podíl IAD. Tím pádem nebudou autobusy a tramvaje stát tolik v zácpách a mohou se stejným počtem řidičů a vozidel jezdit v kratším intervalu. V metru tenhle efekt fungovat nebude, ale metru mohou pomoci tangenciální metrolinky (autobusové nebo tramvajové) - pokud se bude dál pokračovat v trendu, že ne každý cestující se musí podívat na Václavák.MF píše:mě by hlavně zajímalo, kam se ty lidi vejdou. Už takhle třeba metro C jezdí ve špičce snad po minutě a jezdí natřískaný. Busy a tramvaje taky. Mají nabídnout k tomu i infrastrukturu, aby to bylo zajímavé.
S trochou ironie dodávám, že k velkému posílení MHD v Praze dojde od 6. dubna, kdy tramvaje v západní části Prahy budou posíleny prodlouženou linku metra A.