Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
Napsal: 04.1.2015 15:03
Takže BP po 4 hodinách přesně:
1. budou řvát OO, že se jezdí "na krev", a že při zpoždění není rezerva, a řidiči musí volat a žádat BP
2. bude řvát dispečink, že tam pořád někdo volá a chce otočit, odstavit, vystřídat, čerpat náhradní BP
3. bude řvát ROPID, že vypadávají spoje
4. budou řvát cestující, že si nějak nemůžou užít tu zesílenou dopravu
Navíc počátkem prosince jsme se dozvěděli:
1. budou řvát OO, že se jezdí "na krev", a že při zpoždění není rezerva, a řidiči musí volat a žádat BP
2. bude řvát dispečink, že tam pořád někdo volá a chce otočit, odstavit, vystřídat, čerpat náhradní BP
3. bude řvát ROPID, že vypadávají spoje
4. budou řvát cestující, že si nějak nemůžou užít tu zesílenou dopravu
Je to 11 + 11 + 3 + 3 = 28, přebývá 5 minut, což při intervalu 4 min ve špičce znamená možnost ušetřit 1 vlak, ale jen teoreticky , protože minimální délka střídané přestávky je 30 minut Takže těch 33 je přesně minimum, protože - 1 vlak by bylo 33 - 4 = 29, což nelzeMM-Mikulovsky píše:[ 1.) promiň, ale nepokrytě vědomě kecáš:
- jízdní doba Nádr. Braník - Levského a zpět je 2x 10min a BP minimálně 33,
Však taky střídané přestávky nejsou vždy a na každé lince každé kolo, ale jsou ob-kolo. A pokud jsou 2 za sebou, tak proto, že nevychází konec 1. přestávky a čas střídání, takže by se taky musely změnit místa střídání, takže bys třeba nestřídal pankráckou tramvaj na Paláčáku, ale třeba na Stírce. Dík, nemám zájem.MM-Mikulovsky píše:[2.) "půlkolo" žádné pravidelní linky nedosahuje 2 hodin = když poslední ranní BP stáním na "správné" konečné ukončí cca v 7 hodin, tak ve skutečnosti na následující dopolední BP čerpané střídáním svačinářem bude vycházet cca již za 3 hodiny kolem 10. hodiny (= hodinu po dvouhodinovém "zákazu BP)!
Navíc počátkem prosince jsme se dozvěděli:
Takže v DP se jde "na krev" a jen díky OO to tady není ještě horší. A najednou stejný člověk navrhuje orvat BP až těsně na hranu, což dnes není. Takový myšlenkový veletoč se dá vysvětlit snad jen duševním pohnutím v šestinedělí.MM-Mikulovsky píše:A to já, mající tu (jím požadovanou) zkušenost ze soukromého "sektoru" (byť jiného odvětví), právě s panem 9001 souhlasit nemohu - jak tu již bylo jinými psáno:
1.) řidič má být před směnou opravdu odpočatý - opak je totálním rizikem pro cestující i ostatní účastníky provozu!
2.) stav, že jiní dopravci/zaměstnavatelé jdou "za hranu" zákona i bezpečnosti, není důvod/omluvitelnost, aby tam šli všichni!
3.) to, že i DPP "jde neojediněle na hranu zákona/na dřeň" je holý fakt
4.) a že jediným reálným "hlídacím psem" dodržení (nezhoršení/nejlépe naopak zlepšení) uvedených stavů jsou OO, je holá skutečnost!