Ale stejně pokud chceš bejt v provozu, tak nejprve na vůz, něco odjezdit, a pak dál. A pokud bude současný stav počtu řidičů stejný i za pár let, nebude problém si brigádně přivydělat. Dneska pokud by nebyli řidiči, co jezdí brigádně, mnoho pořadí by vůbec nebylo vypraveno. Pokud vím tak především problém Hloubětína, ale nejen tam.Dushman_8252 píše:jasne to uz mi par lidi rikalo jasne ze chci jit dal .... Me by taky nebavilo sedet nekde v kanclu nebo v aute furt ..
Chci se stát řidičem tramvaje...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Dushman_8252
- Uživatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 28.1.2007 14:58
- Kontaktovat uživatele:
jasne to uz mi par lidi rikalo jasne ze chci jit dal .... Me by taky nebavilo sedet nekde v kanclu nebo v aute furt ..fibou píše:Na dispečera stejně musíš mít něco odjezdíno a pokud bys chtěl jít na dispečera, tak jen s tím, že chceš pak postoupit dál, protože dispečer má podstatně méně peněz než řidič tramvaje. Proč myslíš, že si dispečeři přivydělávají řízením?
Na dispečera stejně musíš mít něco odjezdíno a pokud bys chtěl jít na dispečera, tak jen s tím, že chceš pak postoupit dál, protože dispečer má podstatně méně peněz než řidič tramvaje. Proč myslíš, že si dispečeři přivydělávají řízením?Dushman_8252 píše:mno jezdit klidne, ale skola mi celkem jde a predpokladam ze si udelam i vysokou ... Takze bych vam casem moh delat i nejakyho nadrizenyho .. treba dispecing, nebo mit pod sebou cely ED v praze .. Ale to je moc velka budoucnost ...
- Dushman_8252
- Uživatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 28.1.2007 14:58
- Kontaktovat uživatele:
mno jezdit klidne, ale skola mi celkem jde a predpokladam ze si udelam i vysokou ... Takze bych vam casem moh delat i nejakyho nadrizenyho .. treba dispecing, nebo mit pod sebou cely ED v praze .. Ale to je moc velka budoucnost ...DJ LA DÉFENSE píše:Nech ho... a raď, když děláš u DP. Třeba časem přijde na to, že tramvaje jsou hezký koníček a že ta práce zase není tak "zábavná a zajímavá", ale zatím chce jezdit s tramvají tak syp z rukávu rady. .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Nech ho... a raď, když děláš u DP. Třeba časem přijde na to, že tramvaje jsou hezký koníček a že ta práce zase není tak "zábavná a zajímavá", ale zatím chce jezdit s tramvají tak syp z rukávu rady. .I.am.good píše:Mno, vzhledem k tomu, "za kolik" to ještě máš si myslím, že tohle je naprosto irelevantní otázka, nemyslíš???
- Dushman_8252
- Uživatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 28.1.2007 14:58
- Kontaktovat uživatele:
- Dushman_8252
- Uživatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 28.1.2007 14:58
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaká vozovna je podle vás nejlepší? Když chci být tramva
S tímto názorem jsem se setkal v každý vozovně. Přišlo to s dílen musíme to pořádně prohlédnout. Ale podle mě to je spíše tím, že každá vozovna má v určitých věcech spoutu odlišností ve vidění jedné a té samé věci (sám jsem se stím setkal), což je normální. V dílnách se to namontuje správně (podle výkresu), ale každá vozovna si to prostě upraví podle sebe tak jak jí to vyhovuje. To je, ale jen můj názor.I.am.good píše:Co na tom ti kluci vozovenský musejí dělat. Nejsi sama s tímto názorem, říká mi to vlastně každý depák .
PS: Sám jsem jednou nadával, když přišla z dílen a já musel měnit a měnit a pořád to nechodilo tak jak má!!
Re: Jaká vozovna je podle vás nejlepší? Když chci být tramva
Já to nebylI.am.good píše:Vildo, bacha na to, co tu říkášo dílnách
(člověk aby si dával bacha, kdo všechno ho tu zná )
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaká vozovna je podle vás nejlepší? Když chci být tramva
Víš co je zvláštní? A velice by mě zajímalo? Co na tom ti kluci vozovenský musejí dělat. Nejsi sama s tímto názorem, říká mi to vlastně každý depák . Ale strašně zvláštní je, že ten vůz jde z UD překontrolovanej několikrát technickou kontrolou a nastavenej přesně podle parametrů daných drážními předpisy. Je mi jasný (a počet reklamací to potvrzuje), že práce v UD je na šíleně nízké úrovni a TK je v DP proto, aby si vozila ****** v poršešrotu a buzerovala normální lidi, ale přesto ten vůz je v takovém stavu, že jezdí a je naprosto normálně funkční. Proto mě vážně zajímá takový postup při "hrábání se" ve vozu po nějaké opravě v UD. Na druhou stranu skutečně zde musím uvést, že například palce na stykačích se vážně nebrousí rašplí (specialita Hloubětína), že kabely na tacho se nenastavují "čokoládou" apod. Na vozovnách si vozy udržujou tak, aby jezdily. Ale povětšinou je to šíleně prasácky dělané Na druhou stranu v UD se to dělá tak, jak má, ale je to zase šíleně prasácky očurané (mohl bych vyprávět a leckterému odborníkovi by se udělalo asi mdlo, jaké že to věci se dějí n a tramvaji).Yvona píše:A nejvíc se o ně pečuje, když vozy příjdou z dílen, a kluci se v tom musejí znovu hrabat, aby byly vůbec použitelné . Taková je realita.
- Dushman_8252
- Uživatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 28.1.2007 14:58
- Kontaktovat uživatele:
presne tak ale kdyz mas zalohu nebudes sedet jen tak nekde stranou koukat na TV a stranit se ostatnim Pak jeste kdyz mas vypravciho kr*tena a poslouchat na zaloze jeho priblbly kecy celych 8 nebo kolik hodin ...DJ LA DÉFENSE píše:Add kolektiv. Nejdůležitější asi nechytit na výpravnu kreténa, jinak řidiči ti můžou bejt šumák. Celej den pracuješ solo a máš klid od ostatních. To je velikánská výhoda.