I.am.good píše:Ale strašně zvláštní je, že ten vůz jde z UD překontrolovanej několikrát technickou kontrolou a nastavenej přesně podle parametrů daných drážními předpisy. Je mi jasný (a počet reklamací to potvrzuje), že práce v UD je na šíleně nízké úrovni a TK je v DP proto, aby si vozila ****** v poršešrotu a buzerovala normální lidi, ale přesto ten vůz je v takovém stavu, že jezdí a je naprosto normálně funkční...
Už mi přijdeš trošku moc schizofrení... Na jednu stranu napíšeš, že je vůz několikrát překontrolovanej technickou kontrolou a nastavenej přesně podle parametrů a vzápětí je práce v ÚD na šíleně nízké úrovni a TK je v DP proto, aby si vozila ******...
Máš pravdu, že TK někdy skutečně až příliš bazíruje na prkotinách a nepodstatnostech typu "ohnutý nýtek v podlahový liště", ale na druhou stranu jim to přej, když žádnou podstatnější vadu nemaj šanci najít.
Tim chci říct, že s tvým pohledem na úroveň práce v ÚD hrubě nesouhlasim !
arny píše:V dílnách se to namontuje správně (podle výkresu), ale každá vozovna si to prostě upraví podle sebe tak jak jí to vyhovuje....
Tohle je typický příklad jak se to nemá dělat, protože takhle "upravený" díly už nemají šanci znova fungovat tak jak mají a TK díly "upravený" rašplí nebo kladivem automaticky vyřazuje. Dál bych už se raději k údržbě na vozovnách konkrétně nevyjadřoval...