Chci se stát řidičem tramvaje...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
V bejvalé práci jsem měl 15 hodin přesčasů kolikrát za 3 dny v práci a nikdo se moc neptal jestli jsem fresh ject i další dny Ale samozřejmě pokud si starší plus mínus kolem 45 tak to chápu, přeci jen tělo pomaleji regeneruje, vše už trvá déle...ale v tom případě zvaž přechod na denní, kde ti bude rozhodně líp a své postarší tělo nebudeš tak huntovat
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Je to hodně vzhledem k tomu, že někteří kolegové musí mít dokonce dorovnání za měsíc, protože jim i chybí hodiny do pracovního fondu hodin.blight28 píše:Btw Filipe 15 hodin přesčas ti přijde jako hodně? Ty jsi ještě větší mimoň než jsem si myslel. A věř, že tě mám za velkýho mimoně.
A 15 hodin navíc u nočních směn je víc než dost. Je to velká zátěž pro organismus. A přitom zbytečně, stačilo by udělat pozdější výjezdy apod
Ať jsou přesčasy dobrovolné.
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Btw Filipe 15 hodin přesčas ti přijde jako hodně? Ty jsi ještě větší mimoň než jsem si myslel. A věř, že tě mám za velkýho mimoně.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Ehm, mno, nechtěl jsem se do toho montovat, ale taky mi to přijde poněkud málo.
Jako stálej noční bych o tom snad i mohl něco vědět...
Jako stálej noční bych o tom snad i mohl něco vědět...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
No tak jo, ty nenávistníku
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Ach proč ty lžeš ?
Tak tedy moje výplata za květen.... 25 tisíc a nějaké drobné.....15 hodin přesčasů....1 den volno dle KS. Taková je skutečnost poslední mojí výplaty.
Nevím kde bereš, že nejezdím přesčasy ? Na nočních jich máme hromadu, protože dlouhé služby.
Nikoho neodrazuji, od toho aby sem šel. Ale aby někdo neměl zbytečné iluze. Na jednu stranu spousta přesčasů, dlouhé služby, děsný provoz. Na druhou stranu na české poměry slušné peníze.
Inverze jsem hájil v souvislosti s tím, co nám říkali na školení.
Za firmou Regiojet stojím. Beru, že na to máš jiný názor.
Za Arrivu se peru, protože prostě nemám důvod tuto firmu urážet jako ty. K nám jezdí pouze Arriva a není problém. Nové autobusy, slušní řidiči. To vidím jako zákazník - cestující. Fluktuaci máš všude.
Ty akorát šíříš nenávist, když někdo má jiný názor než ty.
Mažu, protože s urážením vždycky začínáš ty. A je úplně jedno, jaké je téma v diskuzi.
Tak tedy moje výplata za květen.... 25 tisíc a nějaké drobné.....15 hodin přesčasů....1 den volno dle KS. Taková je skutečnost poslední mojí výplaty.
Nevím kde bereš, že nejezdím přesčasy ? Na nočních jich máme hromadu, protože dlouhé služby.
Nikoho neodrazuji, od toho aby sem šel. Ale aby někdo neměl zbytečné iluze. Na jednu stranu spousta přesčasů, dlouhé služby, děsný provoz. Na druhou stranu na české poměry slušné peníze.
Inverze jsem hájil v souvislosti s tím, co nám říkali na školení.
Za firmou Regiojet stojím. Beru, že na to máš jiný názor.
Za Arrivu se peru, protože prostě nemám důvod tuto firmu urážet jako ty. K nám jezdí pouze Arriva a není problém. Nové autobusy, slušní řidiči. To vidím jako zákazník - cestující. Fluktuaci máš všude.
Ty akorát šíříš nenávist, když někdo má jiný názor než ty.
Mažu, protože s urážením vždycky začínáš ty. A je úplně jedno, jaké je téma v diskuzi.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Filp si asi neumí spočítat výplatu, anebo DPP nějak tajně okrádá jenom jeho.Filip píše:24 je málo ? Tolik nemá 2/3 republiky.
Já jsem za svých cca 25 rád, jen to má vadu na kráse - množství přesčasů.
Nebo jak jsem psal posledně, zapomněl odečíst exekuce a alimenty...
Na stálých nočních musí mít bez přesčasů víc než ZXS na denních a dokonce s nemocenskou
Navíc všichni víme, že Filip přescasy nejezdí a ostatně u tram ani nejsou, vaše přesčasy odjezdím já
Nevím proč má Filip tak často mlžit či lhát, aby do DPP nešlo moc lidí?
To je stejný případ jak se tady i na FB do krve rval za inverze na 17 do KO apod...
Nebo jak se rve všude za Jančuráka a píše jak tam lidi mají kratší směny než na dráze a 35 tisíc korun.
Přitom celej svět ví, že mají sotva minimální mzdu a přesčasů jak kráva. Že je tam obrovská fluktace, atd...
Čili to samé jako jeho milovaná Arriva DB company, za kterou se bije v prasa také.
Ale blbej on není, to si nemyslím, třeba jen provokuje a baví se každým dalším flame nad kterým se tady i jinde všichni rozčilujeme.
Na FB to většinou končí tak, že nás po haldě argumentů zpravidla smaže, což tady nejde, konec jedovaté sliny pro Filipa
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
24 je málo ? Tolik nemá 2/3 republiky.
Já jsem za svých cca 25 rád, jen to má vadu na kráse - množství přesčasů.
Já jsem za svých cca 25 rád, jen to má vadu na kráse - množství přesčasů.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Plánovač by si tohle samozřejmě ohlídat měl, je to jeho práce. A ne sázet šichty jak brambory, jak to zrovna přijde pod ruku a veřejně se chlubit, že má naplánovnou celou vozovnu pod dvě hodiny... Pak jsou perly typu konec v 1:41 a začátek 12:48 či pětkrát za sebou 22 a šestý den 26
Co se vejplaty týče, nevim jak to Filip dělá. Mě tehle měsíc přišlo 24 a půl a to jsem byl dva týdny na nemocenský. S pár přesčasama jsem se pohodově dostal k 28.
Co se vejplaty týče, nevim jak to Filip dělá. Mě tehle měsíc přišlo 24 a půl a to jsem byl dva týdny na nemocenský. S pár přesčasama jsem se pohodově dostal k 28.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Asi je už moc pozdě, nebo mi to nemyslí, ale asi nechápu smysl dotazu.MM-Mikulovsky píše:3.) když jsem si tu sám povzdech nad neojedinělým přetěžováním jednotlivých řidičů přidělováním jim tzv. plánovači dlouhých směn do moc (6-ti) dní za sebou, tak jsem byl sprdnut, že plánovač nemůže ohlídat všechno nevšiml jsem si, že by si dosud s tímto tvrzením projevil nesouhlas
Jinak za mě - jak nemůže ohlídat všechno? Vždyť je to snad jeho práce, ne? Já se taky nemůžu vymlouvat, že na plný křižovatce "nemůžu ohlídat všechno" a že jsem teda ty čočky projel na stůj, třeba.
Jistě, "sranda" je, že když si to neohlídám já a nabourám, je to moje nehoda, když to neohlídá plánovač a já (třeba kvůli únavě) nabourám, je to taky moje nehoda.
(to mi připomíná slavné heslo rozvědky/průzkumu - "dáme na to váš krk..." )
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
pokud celých/ostatních 49,9% není proti = znatelná část z nich je neutrální,tak tebou uvedené číslo je (pro mě) většina9001 píše:MM: Definuj většinu 50,1%?
v jiném případě je ten výsledek pro mě "plichtou" =
a) zůstane vše při starém
b) musí být podán/vypracován/předložen a následně schválen jiný(é) návrh na změnu
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
MM: Definuj většinu 50,1%?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
1.) původní tvůj příspěvek takto nevyznělBobik píše:Milane, já ale narážím na to, že když máš několik O/N za sebou, tak je plánovač schopnej ti to dát napřeskáčku.
......
2.) aktuální anketa na vozovnách DPP je na turnus = základní pravidla a nikoliv pravomoc tzv. plánovače - resp. jak já říkám pouhého přidělovače již (oddělením JŘ) vymyšlených směn konkrétním řidičům pro daný kalendářní den
3.) když jsem si tu sám povzdech nad neojedinělým přetěžováním jednotlivých řidičů přidělováním jim tzv. plánovači dlouhých směn do moc (6-ti) dní za sebou, tak jsem byl sprdnut, že plánovač nemůže ohlídat všechno nevšiml jsem si, že by si dosud s tímto tvrzením projevil nesouhlas
a to já se naopak sjednocování turnusů na vozovnách nebráním, pokud:Bobik píše:........... Voni Š - Jo, ty nic sjednocovat nechceš, ale zezhora jsou takovýhle nápady docela pravidelný. Podle mě je to blbost, každá vozovna má svoje, každá vozovna má jiný linky, jinou vypravenost atd.
1.) bude vybrána co nejlepší varianta pro většinu řidičů
2.) budou obdobné pracovní podmínky/směny na jednotlivých vozovnách (rozdíl cca 45 minut mezi prvními nástupy / posledními odstupy mezi např. PA a KO beru za nepodstatný = nemající vliv na průměrnou/minimální/maximální délku směn řidičů jednotlivých vozoven)
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Milane, já ale narážím na to, že když máš několik O/N za sebou, tak je plánovač schopnej ti to dát napřeskáčku.
Voni Š - Jo, ty nic sjednocovat nechceš, ale zezhora jsou takovýhle nápady docela pravidelný. Podle mě je to blbost, každá vozovna má svoje, každá vozovna má jiný linky, jinou vypravenost atd.
Voni Š - Jo, ty nic sjednocovat nechceš, ale zezhora jsou takovýhle nápady docela pravidelný. Podle mě je to blbost, každá vozovna má svoje, každá vozovna má jiný linky, jinou vypravenost atd.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
diskuze zde je důkazem mého přesvědčení a zdejšího prohlášení von Š:
výsledek aktuální ankety na vozovnách bude rozporuplný:[/b]
1.) poslední otázka je "jsem spokojený se současnými směnami ve velkém turnusu", jenže:
a) na jaký turnus se to vztahuje - jen na ten konkrétní vozovny nebo na všech vozoven?
b) když jsem odpověděl "ne", tak jak lze vyhodnotit, co se mi na tázaném nelíbí?
2.) ostatní/předchozí (5) otázky zjišťují, jestli řidič upřednostňuje - turnus 6 prac. dní + 3 dny volna/ 5 prac. dní + 2 dny volna / dělené směny/ manipulační a celodenní směny / noční směny , jenže
a) znamená odpověď "ne" to, že hlasuje pro vyřazení daného typu směn či alespoň jeho omezení nebo pouze pro jeho nenavýšení (a navíc proti jakému stavu, když každá vozovna má počet daných směn jiný než ostatní vozovny)?
b) je na 1. dvě otázky možné odpovědět stejně (jak jsem u některých kolegů viděl)? nebo takováto odpověď je považována za zmatečnou = bude z vyhodnocení vyřazena?
3.) když se dělají ankety, tak možnost odpovědi bývá:
a) minimálně třístupňová = kladně / neutrálně /záporně
b) nejlépe pětistupňová = velmi kladně / kladně / neutrálně / záporně / velmi záporně, aby se dalo vyhodnotit co nejpřesněji názor tázaného
výsledek aktuální ankety na vozovnách bude rozporuplný:[/b]
1.) poslední otázka je "jsem spokojený se současnými směnami ve velkém turnusu", jenže:
a) na jaký turnus se to vztahuje - jen na ten konkrétní vozovny nebo na všech vozoven?
b) když jsem odpověděl "ne", tak jak lze vyhodnotit, co se mi na tázaném nelíbí?
2.) ostatní/předchozí (5) otázky zjišťují, jestli řidič upřednostňuje - turnus 6 prac. dní + 3 dny volna/ 5 prac. dní + 2 dny volna / dělené směny/ manipulační a celodenní směny / noční směny , jenže
a) znamená odpověď "ne" to, že hlasuje pro vyřazení daného typu směn či alespoň jeho omezení nebo pouze pro jeho nenavýšení (a navíc proti jakému stavu, když každá vozovna má počet daných směn jiný než ostatní vozovny)?
b) je na 1. dvě otázky možné odpovědět stejně (jak jsem u některých kolegů viděl)? nebo takováto odpověď je považována za zmatečnou = bude z vyhodnocení vyřazena?
3.) když se dělají ankety, tak možnost odpovědi bývá:
a) minimálně třístupňová = kladně / neutrálně /záporně
b) nejlépe pětistupňová = velmi kladně / kladně / neutrálně / záporně / velmi záporně, aby se dalo vyhodnotit co nejpřesněji názor tázaného
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.