Chci se stát řidičem tramvaje...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Pavel PS
- Uživatel
- Příspěvky: 91
- Registrován: 31.1.2007 21:29
- Bydliště: tak už nejbližší vozovnou nejsou Střašidelnice, ani Pankrác, ale Kobylisy
- Kontaktovat uživatele:
Tak to můžu potvrdit, KT topí dobře, jak tu na TF bylo již mnohokrát řečeno, záleží na řidiči. Vloni v zimě se mi kolikrát stalo, že venku bylo třeba -10 a lidi v kačeně otvírali okna, protože se tam nedalo vydržet, jak tam bylo vedro. Musel jsem stát uplně vpředu za řidičem, kde to bylo přeci jen trochu lepši, vzadu ve voze to bylo fak děsný, tam se mi delalo až blbě
No tak máš asi smůlu na netopící řidiče a nebo sedáváš v prostředním článku, kde je někdy chladnějc, když tam táhne. Ale v krajních článcích, jak už jsem psal níže, se kolikrát dá udělat i v zimě 30°C.2217 píše:J8 tada nevím, ale vždy jsem v nich mrzla. Jo, tramvaj bych si někdy ráda půjčila, ale má to háčíček... skoro nevidim...
To by jsi si musel za ten panel KT netopících sednout, abys pochopil, co mě na nich baví. Mimochodem, ony topí vcelku dobře, pokud já vím. Netopící je neznám2217 píše:Yvono, prozraď mi, co Tě na těch netopících kěcech tak baví? Nic proti KT nemám, ale preferuji T3 (a modifikace, stejně to kaštan nepozná - leda Progress), po nich T6 (kdo vymyslel ten design? ) a po nich KT. a po dnešku až za KT Porše.
Záleží na jedincích, jestli mrzneš nebo nemrzneš v KT. Já osobně jsem teplomil, tudíž u mě určitě nikdo nemrzne. Nesnáším, když jdu na konečné prohlédnout vůz a musím se klepat zimou.
To prostě neexistuje. Samozřejmě, že se mi stalo, že cestující přišla, a chtěla topění utlumit, čímž vysvětluji, že v KT jsou varianty 2 - Vyp nebo Zap. Nechám to na klientle. Přání jejich, můj rozkaz.
Takže tak to chodí u mě.
Naposledy upravil(a) Yvona dne 07.3.2007 1:14, celkem upraveno 2 x.
- Dushman_8252
- Uživatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 28.1.2007 14:58
- Kontaktovat uživatele:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 32
- Registrován: 19.2.2007 6:23
- Bydliště: Praha
- Dushman_8252
- Uživatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 28.1.2007 14:58
- Kontaktovat uživatele:
No nejspíš jako řidičce má na kachně Yvona ráda její výborné jízdní vlastnosti a také třeba nemalou kabinu Nebo se pletu?Oskar píše:To by mě taky zajímalo, já od lidí na nerekonstruovaný kačeny slyším názor, že pro samé dveře a schody není kam sednout ani stoupnout. A s tím se teda ztotožňuji.
U rekonstruovaných je to ale o dost lepší, to uznávám.
A v předních článcích se dá u některých kousků vytopit v zimě i na 30! Že je v C článku chladno je fakt, ale když je vám zima, zkuste přední nebo zadní část, tam to bývá lepší, někdy až moc horko.
To by mě taky zajímalo, já od lidí na nerekonstruovaný kačeny slyším názor, že pro samé dveře a schody není kam sednout ani stoupnout. A s tím se teda ztotožňuji.2217 píše:Yvono, prozraď mi, co Tě na těch netopících kěcech tak baví? Nic proti KT nemám, ale preferuji T3 (a modifikace, stejně to kaštan nepozná - leda Progress), po nich T6 (kdo vymyslel ten design? ) a po nich KT. a po dnešku až za KT Porše.
U rekonstruovaných je to ale o dost lepší, to uznávám.
- Dushman_8252
- Uživatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 28.1.2007 14:58
- Kontaktovat uživatele: