Stránka 16 z 54

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 22:43
od Filip
.[/quote]
Ve všech vozovnách s tím nesouhlasili. Nejde jen o víkendy, kdy klasickej víkend, tedy so+ne nemáš žádnej, v tom "úžasném" návrhu byly i takový špeky jako: 4 dny, den volna, 5 dní, den volna, 4 dny. #-o Teď v současným, co je nehorší jsou 4 dny, den volna, 4 dny a když se ti sejdou "dobrý" šichty, tak ten 8 den už lezeš po zdi. Navíc počítá s 11 lidma na šichtu, jenže v týdnu je třeba u nás jen 9 nočních + služebák, takže by jeden musel na odpolední.
Jednání (oficiální představení návrhu, zatím to jenom "neoficiálně uniklo") o tom novým nočním turnusu by teprv mělo být. Uvidíme, nakolik budou ti, co to vymysleli neústupní (ať si to jdou jezdit sami chytráci). Očekávám (oprávněný) bengál a řev, ať si to strčej někam.
Zatím tomu u nás přezdíváme "rozvodovej turnus" :lol:[/quote]

Pravda. Zrovna s kolegou jsme minulý týden se o tom bavili a došli jsme k závěru, kdyby šel udělat turnus, že bychom měli každý měsíc jednou 3 volné dny za sebou a klidně i za cenu toho, že před tím pět dní práce. A určitě nastavit nějaký strop pro služby co se týče délky.

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 22:36
od mart337
No to bych těch 4 + 5 + 4 asi taky zrovna nemusel to už je dost, ale těch vašich 4 + 4 je prkotina proti 4 + 6 v turnusu. Odpolední - polonoce mi tak moc problém nedělají vzhledem k mé nátuře, to nějak překlepu, ale ranní pravidelně rozbijím dovolenou.

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 21:52
od Bobik
Filip píše:
modroko píše:Já bych nebyl zas tak pesimistický, v Hloubětíně je nový návrh na turnus a i turnus pro noční řidiče, měli by volný víkend jednou za 6 týdnů a co jsem slyšel dost nočňáků přemýšlí že s tím sekne
Turnus pro noční řidiče, resp. jeho návrh byl smeten ze stolu. Souhlasí, že pátek+sobota volná (jako víkend) vycházel 1x za 7 týdnů. Ale neprošlo to, pač jenom u nás na vozovně s tím de facto všichni noční nesouhlasili.
Ve všech vozovnách s tím nesouhlasili. Nejde jen o víkendy, kdy klasickej víkend, tedy so+ne nemáš žádnej, v tom "úžasném" návrhu byly i takový špeky jako: 4 dny, den volna, 5 dní, den volna, 4 dny. #-o Teď v současným, co je nehorší jsou 4 dny, den volna, 4 dny a když se ti sejdou "dobrý" šichty, tak ten 8 den už lezeš po zdi. Navíc počítá s 11 lidma na šichtu, jenže v týdnu je třeba u nás jen 9 nočních + služebák, takže by jeden musel na odpolední.
Jednání (oficiální představení návrhu, zatím to jenom "neoficiálně uniklo") o tom novým nočním turnusu by teprv mělo být. Uvidíme, nakolik budou ti, co to vymysleli neústupní (ať si to jdou jezdit sami chytráci). Očekávám (oprávněný) bengál a řev, ať si to strčej někam.
Zatím tomu u nás přezdíváme "rozvodovej turnus" :lol:

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 20:35
od mart337
dreamerCZ píše:Aha, tak to ja myslel, ze je to v tom turnusu rozvzeny nejak spravedlive. Par dennich, volno, nocni, vikend atd. atd.
Tak ze proste klasika jako vsude, par vyvolenejch se ma vzdycky lip a ostatni jsou za blbce :(
No ono to podle mne spravedlivý je. Šejdristi jezdí přes týden část ráno, část odpoledne a víkendy mají volný. V turnusu máš na celý rok dopředu plán, kdy se ti pravidelně dle tohoto rozpisu střídají směny ranní, případně šejdr, a odpolední a případně noční. Mezi tím máš volno. Asi tak, že děláš ve 14 dnech 10 dnů a 4 dny volna. Vždy jeden víkend volný a další většinou pracovní. Ty zbylé dva volné dny máš přes týden a dělí ty pracovní na tři části od dvou do šesti dnů (těch šest je jednou za čas, kdy je jeden volný den přifařený k volnému víkendu). Šejdry dělají řidiči, co chtějí mít volné víkendy. Co se týká nočních, tak těch není holt moc, odhadem cca 15 na vozovnu. Tak 2/3 jsou stálí - třeba z toho důvodu, že se třeba nemají jak dostat v turnusu v noci domů a nebo brzy ráno jak do práce, neb v jeho bydlišti neexistuje noční doprava. No a 1/3 pak z turnusu, což na turnusové řidiče (cca 160 na vozovnu) pak vychází jednou za čas.
Teoreticky se na některé vozovně dá dohodnout nějaká úprava z nějakých důvodů, ale je to závislé na tom, jací lidé na vozovně jsou, zda se dá nějak dohodnout (máš třeba protipól s opačným požadavkem) a nebo se s tebou prostě nebaví a jede se striktně, jako tehdy se mnou.

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 20:03
od Filip
modroko píše:Já bych nebyl zas tak pesimistický, v Hloubětíně je nový návrh na turnus a i turnus pro noční řidiče, měli by volný víkend jednou za 6 týdnů a co jsem slyšel dost nočňáků přemýšlí že s tím sekne
Turnus pro noční řidiče, resp. jeho návrh byl smeten ze stolu. Souhlasí, že pátek+sobota volná (jako víkend) vycházel 1x za 7 týdnů. Ale neprošlo to, pač jenom u nás na vozovně s tím de facto všichni noční nesouhlasili.

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 20:02
od Filip
Hele každý to asi vidí jinak. Znám lidi, co rádi jenom ranní. Pak znám lidi, kteří řeknou, že šejdr je nejlepší. Potom je velká skupina těch, co odpolední. No a pár si zajezdí v rámci denního turnusu rádo noční.

Já jsem na nočních hlavně kvůli dojíždění do práce a větší pohody pro mě. Samozřejmě to má to riziko, že člověk přes den moc nefunguje.

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 19:59
od modroko
Já bych nebyl zas tak pesimistický, v Hloubětíně je nový návrh na turnus a i turnus pro noční řidiče, měli by volný víkend jednou za 6 týdnů a co jsem slyšel dost nočňáků přemýšlí že s tím sekne

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 19:51
od dreamerCZ
Aha, tak to ja myslel, ze je to v tom turnusu rozvzeny nejak spravedlive. Par dennich, volno, nocni, vikend atd. atd.
Tak ze proste klasika jako vsude, par vyvolenejch se ma vzdycky lip a ostatni jsou za blbce :(

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 19:31
od Filip
Tak u DPP jsou noční asi z toho všeho celkem obstojné. Ranní máš od ca 3:30 a odpolední do ca 1:45. Šejdry od 3:30 ráno a odpolední část končí i ve 21 hodin. Takže nic moc a když se pořád střídají ranní, odpolední anebo po noční odpolední, to taky není nic moc.

U nás ve vozovně je teď celkem nedostatek nočních řidičů. Ale než by ses na noční dostal... z kurzu obvykle se musí na šejdry a tam pobýt nějakou dobu.
A u nás jsou noční celkem dlouhé služby. Obvykle 9-11 hodin. Večer od 19 hodin a poslední noční zatažení je po 6.hodině.
Určitě jsou noční lepší, protože pravidelnější režim, lepší přestávky, provoz v ulicích lepší. Na druhou stranu jízdní řády dělané pro jezdce Formule 1 a pak větší riziko napadení, okradení či poškození tramvaje.

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 18:52
od mart337
No kamaráde tak to Ti asi v tomto vezmu iluze. Nevim jak je to v jinejch vozovnach (asi stejný), ale u nás máš na noční stálé zaměstnance, mezi něž máš se šanci zařadit velmi minimální. Když jsem kdysi chtěl z rodinných důvodů na noční, tak mi tehdy tehdejší vedoucí řekl, ať jdu do pekárny péct rohlíky. Máš tu šanci pokud si zažádáš u vedoucího, jsi v pořadníku a čekáš až pravidelný noční řidič z nějakého důvodu vypadne.
Šejdristi na noční nejdou vůbec a já dělající v turnusu ji mám velmi sporadicky, trochu častěji jen v době dovolených. Takže dělám tak napůl ranní a odpolední. Jinak mimochodem, taky jsem spíš sova než ranní ptáče, ale holt musím taky vstávat na budík. I když v jiných vozovnách to může být trochu jinačí a třeba by ses časem mohl nějak dohodnout, v zásadě bych s tím moc nepočítal.

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 18:09
od dreamerCZ
zatim vsem dekuju za odpovedi. Tak nevim. Asi budu jeste muset alespon rok odkroutit na kamionu. Ne ze by mi prumer 25 nestacil, ale to az doplatim kreditky a nejakej ten uver. Ted bych to s podnajmem a alimentama mel tak tak. A to nemluvim o mesicich zacviku. 106,-/h neni mnoho :D chapu, ze za to ze clovek neni pro podnik produktivni je to az az, ale to bych neutah ani kdybych se na hlavu stavel. Navic me desi linkovy vedeni. To nevim jestli dokazu nacpat do palice.
No skoda. Bejt to stabilnich 27, 28K kazdej mesic, tak jdu hned. To mam ted. A nestezuju si. Jen me uz unavuje jak clovek porad na neco ceka. Na to nez vychysa sklad, na to nez muze vylozit obaly, na to nez nekde nejaky pitomci posekaj travu na dalnici atd. Clovek pak jde do prace ve ctyri rano a domu se vrati nekdy v pet odpopedne, nekdy v sedm, nekdy se zadari a je doma ve tri. Ale ve vztahu k ujetejm kilometrum, za ktery jsem placenej pak taky ale delam nekdy za 160,- hrubyho nekdy za 180-,, ale taky i za 110,-. Mesicni prumer je tak 150,- coz me prave dovedlo az k DP.
Navic u DP jsou i nocni. A ja radsi ponocuju a vstavam az se probudim, nez vstavat rano na budik.

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 17:05
od Filip
Nedivím. Ten den volna navíc za to rozhodně stojí. a myslím si že i těch 24 je dost pěkných ;-)

Nicméně pokud je někdo mladý, umí cizí jazyk a nemá tu závazky, tak je lepší zkušenost pracovat venku.

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 16:18
od 9001
Filip píše:Pravda je, že jednou za měsíc si beru volno dle KS. Ale zase říkám, na české poměry je to maximum možného a na peníze si rozhodně nemohu stěžovat.
Jo a Pejsku ve státní svátky nejezdím, tak můžeš si vzít noční. :D
Tak se pak nesmíš divit, že ti ten jeden den chybí ve výplatě :wink:

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 14:33
od Filip
Pravda je, že jednou za měsíc si beru volno dle KS. Ale zase říkám, na české poměry je to maximum možného a na peníze si rozhodně nemohu stěžovat.
Jo a Pejsku ve státní svátky nejezdím, tak můžeš si vzít noční. :D

Re: Chci se stát řidičem tramvaje...

Napsal: 25.6.2016 14:24
od Petrpes
Shora... a ti mají přednost :( Pssst :p