Stránka 47 z 53

Napsal: 11.4.2007 15:17
od Dushman_8252
Sirka píše:Díky. Tohle jsem chtěl slyšet. Vím, že to půjde blbě, ale do tohohle bych šel, to je ještě dobrý.
no nebylo by to spatny ..

Napsal: 27.3.2007 10:45
od Sirka
jara píše:Na brigádu možná jen revizora. A pokud máte vyučení v oboru tak na HPP třeba na depáka či nějaké elektro. Ale počítej s tím, že brigádu asi jako rozbalovat kartony jízdenek neseženeš.
Díky. Tohle jsem chtěl slyšet. Vím, že to půjde blbě, ale do tohohle bych šel, to je ještě dobrý.

Napsal: 20.3.2007 15:22
od demon
Sirka píše:Už tohle léto bych chtěl zkusit nějakou práci. Co nevidět jim zavolám a zeptám se, ale přesto by mě zajímalo, jestli by zde byl někdo, kdo by mi doporučil nějakou brigádu - zkušenosti ap.? Preference nemám, hlavně být u DP (jestli vevnitř nebo v terénu, už je docela jedno, stejně si zas tak vybírat nemůžu... a můžu tam sehnat aspoň nějaký kontakty do budoucna).
V podniku kde se propouští a nový zaměstnanci se až na pár vyjímek nepřijímají to bude dost těžký...
Na stránkách DPP je pár volných míst, ale brigády žádný.
Jedině zkusit nějakou brigádu přes agentury (Nový úklid, Stavs, možná i České teplo), ale nic moc bych si od toho nesliboval.

Napsal: 20.3.2007 13:47
od jara
Dushman_8252 píše:mam stejnej dotaz :-)
Určitě budete muset být alespoň vyučeni a minimální věk 18 let. Na brigádu možná jen revizora. A pokud máte vyučení v oboru tak na HPP třeba na depáka či nějaké elektro. Ale počítej s tím, že brigádu asi jako rozbalovat kartony jízdenek neseženeš.
Ale můžeš si vzít houbičku s vodou a mejt řidičům na křižovatce okna a třeba ti dají i nějakou tu korunu.

Napsal: 20.3.2007 13:14
od Dushman_8252
Sirka píše:Rád bych v budoucnu pracoval u podniku a mám jeden dotaz: Už tohle léto bych chtěl zkusit nějakou práci. Co nevidět jim zavolám a zeptám se, ale přesto by mě zajímalo, jestli by zde byl někdo, kdo by mi doporučil nějakou brigádu - zkušenosti ap.? Preference nemám, hlavně být u DP (jestli vevnitř nebo v terénu, už je docela jedno, stejně si zas tak vybírat nemůžu... a můžu tam sehnat aspoň nějaký kontakty do budoucna).
mam stejnej dotaz :-)

Napsal: 11.3.2007 18:31
od Sirka
Rád bych v budoucnu pracoval u podniku a mám jeden dotaz: Už tohle léto bych chtěl zkusit nějakou práci. Co nevidět jim zavolám a zeptám se, ale přesto by mě zajímalo, jestli by zde byl někdo, kdo by mi doporučil nějakou brigádu - zkušenosti ap.? Preference nemám, hlavně být u DP (jestli vevnitř nebo v terénu, už je docela jedno, stejně si zas tak vybírat nemůžu... a můžu tam sehnat aspoň nějaký kontakty do budoucna).

Napsal: 07.3.2007 8:49
od Pavel PS
Tak to můžu potvrdit, KT topí dobře, jak tu na TF bylo již mnohokrát řečeno, záleží na řidiči. Vloni v zimě se mi kolikrát stalo, že venku bylo třeba -10 a lidi v kačeně otvírali okna, protože se tam nedalo vydržet, jak tam bylo vedro. Musel jsem stát uplně vpředu za řidičem, kde to bylo přeci jen trochu lepši, vzadu ve voze to bylo fak děsný, tam se mi delalo až blbě

Napsal: 07.3.2007 1:15
od Yvona
PavelKT8D5 píše:Ano, jelikož Yvona je Hloubětínská řidička a tím pádem jezdí většinou kachny vysoké i nízké ale také T3M ale jen zřídka.
A s jakou jistotou tak soudíš? To mě zajímá :?:

Napsal: 06.3.2007 18:02
od fibou
2217 píše:J8 tada nevím, ale vždy jsem v nich mrzla. Jo, tramvaj bych si někdy ráda půjčila, ale má to háčíček... skoro nevidim... :lol:
No tak máš asi smůlu na netopící řidiče a nebo sedáváš v prostředním článku, kde je někdy chladnějc, když tam táhne. Ale v krajních článcích, jak už jsem psal níže, se kolikrát dá udělat i v zimě 30°C.

Napsal: 06.3.2007 14:53
od 2217
Yvona píše:To by jsi si musel za ten panel KT netopících sednout, abys pochopil, co mě na nich baví. Mimochodem, ony topí vcelku dobře, pokud já vím. Netopící je neznám :wink:
J8 tada nevím, ale vždy jsem v nich mrzla. Jo, tramvaj bych si někdy ráda půjčila, ale má to háčíček... skoro nevidim... :lol:

Napsal: 05.3.2007 22:31
od Yvona
2217 píše:Yvono, prozraď mi, co Tě na těch netopících kěcech tak baví? 8-) Nic proti KT nemám, ale preferuji T3 (a modifikace, stejně to kaštan nepozná - leda Progress), po nich T6 (kdo vymyslel ten design? :twisted: ) a po nich KT. a po dnešku až za KT Porše.
To by jsi si musel za ten panel KT netopících sednout, abys pochopil, co mě na nich baví. Mimochodem, ony topí vcelku dobře, pokud já vím. Netopící je neznám :wink:

Záleží na jedincích, jestli mrzneš nebo nemrzneš v KT. Já osobně jsem teplomil, tudíž u mě určitě nikdo nemrzne. Nesnáším, když jdu na konečné prohlédnout vůz a musím se klepat zimou.
To prostě neexistuje. Samozřejmě, že se mi stalo, že cestující přišla, a chtěla topění utlumit, čímž vysvětluji, že v KT jsou varianty 2 - Vyp nebo Zap. Nechám to na klientle. Přání jejich, můj rozkaz.
Takže tak to chodí u mě.

Napsal: 04.3.2007 21:37
od Dushman_8252
PavelKT8D5 píše:Ano, jelikož Yvona je Hloubětínská řidička a tím pádem jezdí většinou kachny vysoké i nízké ale také T3M ale jen zřídka.
jasny

Napsal: 04.3.2007 21:18
od PavelKT8D5
Dushman_8252 píše:Yvona je trosku modelka ne ? co sem videl na jejim blogu .. jinak de videt ze ma KT asi dost v oblibe .. vsecky fotky co se fotila v tramvajich jsou jen v KT :) :D
Ano, jelikož Yvona je Hloubětínská řidička a tím pádem jezdí většinou kachny vysoké i nízké ale také T3M ale jen zřídka.

Napsal: 04.3.2007 20:08
od Dushman_8252
Yvona je trosku modelka ne ? co sem videl na jejim blogu .. jinak de videt ze ma KT asi dost v oblibe .. vsecky fotky co se fotila v tramvajich jsou jen v KT :) :D

Napsal: 02.3.2007 20:37
od fibou
Oskar píše:To by mě taky zajímalo, já od lidí na nerekonstruovaný kačeny slyším názor, že pro samé dveře a schody není kam sednout ani stoupnout. A s tím se teda ztotožňuji.
U rekonstruovaných je to ale o dost lepší, to uznávám.
No nejspíš jako řidičce má na kachně Yvona ráda její výborné jízdní vlastnosti a také třeba nemalou kabinu ;) Nebo se pletu? :)
A v předních článcích se dá u některých kousků vytopit v zimě i na 30! Že je v C článku chladno je fakt, ale když je vám zima, zkuste přední nebo zadní část, tam to bývá lepší, někdy až moc horko.