Stránka 48 z 54

Napsal: 08.5.2007 18:33
od I.am.good
MF píše:Pokud vím, tak by se nyní měly automaticky zapínat pomocné topnice pokud je teplota v kanále od brzdových odporů menší než 40 st.C.
Nebo lze je zapnou na st.A. Ale automatické zapínají je zřejmě nefunkční.
Topení na KT8 jsem nikdy podrobně nezkoumal, nicméně to měření teploty v kanále se mi nezdá. Nahoře u odporů je čidlo přehřátí odporníků, u motorventilátoru je čidlo proudění vzduchu a nic jinýho tam fakt není. :) Podle mě dnes topení na KT8 topí neustále (samozřejmě po zapnutí), neboť regulátor topení je při zemi a tam se teplo v kachně nikdy nedostane. :D
Kdo neví, tak regulátor topení se nachází v takové veliké šedivé bedně u přechodu z krajních článků do prostředního. Dnes je to taková poměrně malá krabička, ale dřív ta skříň byla údajně téměř celá plná (a že to má odhadem 1x1x0,3m) :D Ten dřívější šíleně propracovaný a složitý regulátor topení bych chtěl vidět, nemá někdo foto? :D

Napsal: 08.5.2007 18:00
od MF
fibou píše:No tak máš asi smůlu na netopící řidiče a nebo sedáváš v prostředním článku, kde je někdy chladnějc, když tam táhne. Ale v krajních článcích, jak už jsem psal níže, se kolikrát dá udělat i v zimě 30°C.
Jednou, když se jezdila 24ka z Ládví na Vápenku /prasklá voda ve Vodičkové/ tak mi přišla paní vynadat na Olšanském náměstí, že když už netopím, tak ať alespoň vypnu to větrání, že jí táhne na nohy...

Nemělo cenu vysvětlovat, že tam žádné větrání není a že je to průvanem. Sice jsem se snažil celou dobu trochu přibrzďovat, ale bylo to plat prtný přestože bylo zapnuté pomocné vyhřívání (topnice v nástavbě na střeše s odpory). Zřejmě zůstala klapka výdechu od odporů vedena mimo vůz (jako T3SU od ZR). Tyto klapky se řídily servomotorky, ale ty většinou nefungovaly a proto se štelovaly ručně. Dříve býval ve voze termostat, ale většinou na něj řidiči umístili sněhovou kouli, aby to topilo stále :lol: ale to už je nějaký ten pátek :P

Pokud vím, tak by se nyní měly automaticky zapínat pomocné topnice pokud je teplota v kanále od brzdových odporů menší než 40 st.C.
Nebo lze je zapnou na st.A. Ale automatické zapínají je zřejmě nefunkční. Co pamatuji (jako kaštan) tak třeba 9038, když jezdila v Motole topila špičkově. Bodejď ne, když na ní byla reklama na zemní plyn :lol: :lol: :lol:

Napsal: 12.4.2007 9:03
od trainzjohny
jara píše:Určitě budete muset být alespoň vyučeni a minimální věk 18 let. Na brigádu možná jen revizora. ....
Sirka píše:Můžu poprosit o upřesnění?
Btw praxe na dispečinku se dá dělat jak?
U přepravní kontroly už brigádníky neberou (jen HPP, i když to už taky ne) tedy to také nepůjde. Leda, že by dalo hodně lidí výpověď.

Napsal: 12.4.2007 8:33
od Sirka
jara píše: možná jen revizora.
Můžu poprosit o upřesnění?
Btw praxe na dispečinku se dá dělat jak?

Napsal: 11.4.2007 15:17
od Dushman_8252
Sirka píše:Díky. Tohle jsem chtěl slyšet. Vím, že to půjde blbě, ale do tohohle bych šel, to je ještě dobrý.
no nebylo by to spatny ..

Napsal: 27.3.2007 10:45
od Sirka
jara píše:Na brigádu možná jen revizora. A pokud máte vyučení v oboru tak na HPP třeba na depáka či nějaké elektro. Ale počítej s tím, že brigádu asi jako rozbalovat kartony jízdenek neseženeš.
Díky. Tohle jsem chtěl slyšet. Vím, že to půjde blbě, ale do tohohle bych šel, to je ještě dobrý.

Napsal: 20.3.2007 15:22
od demon
Sirka píše:Už tohle léto bych chtěl zkusit nějakou práci. Co nevidět jim zavolám a zeptám se, ale přesto by mě zajímalo, jestli by zde byl někdo, kdo by mi doporučil nějakou brigádu - zkušenosti ap.? Preference nemám, hlavně být u DP (jestli vevnitř nebo v terénu, už je docela jedno, stejně si zas tak vybírat nemůžu... a můžu tam sehnat aspoň nějaký kontakty do budoucna).
V podniku kde se propouští a nový zaměstnanci se až na pár vyjímek nepřijímají to bude dost těžký...
Na stránkách DPP je pár volných míst, ale brigády žádný.
Jedině zkusit nějakou brigádu přes agentury (Nový úklid, Stavs, možná i České teplo), ale nic moc bych si od toho nesliboval.

Napsal: 20.3.2007 13:47
od jara
Dushman_8252 píše:mam stejnej dotaz :-)
Určitě budete muset být alespoň vyučeni a minimální věk 18 let. Na brigádu možná jen revizora. A pokud máte vyučení v oboru tak na HPP třeba na depáka či nějaké elektro. Ale počítej s tím, že brigádu asi jako rozbalovat kartony jízdenek neseženeš.
Ale můžeš si vzít houbičku s vodou a mejt řidičům na křižovatce okna a třeba ti dají i nějakou tu korunu.

Napsal: 20.3.2007 13:14
od Dushman_8252
Sirka píše:Rád bych v budoucnu pracoval u podniku a mám jeden dotaz: Už tohle léto bych chtěl zkusit nějakou práci. Co nevidět jim zavolám a zeptám se, ale přesto by mě zajímalo, jestli by zde byl někdo, kdo by mi doporučil nějakou brigádu - zkušenosti ap.? Preference nemám, hlavně být u DP (jestli vevnitř nebo v terénu, už je docela jedno, stejně si zas tak vybírat nemůžu... a můžu tam sehnat aspoň nějaký kontakty do budoucna).
mam stejnej dotaz :-)

Napsal: 11.3.2007 18:31
od Sirka
Rád bych v budoucnu pracoval u podniku a mám jeden dotaz: Už tohle léto bych chtěl zkusit nějakou práci. Co nevidět jim zavolám a zeptám se, ale přesto by mě zajímalo, jestli by zde byl někdo, kdo by mi doporučil nějakou brigádu - zkušenosti ap.? Preference nemám, hlavně být u DP (jestli vevnitř nebo v terénu, už je docela jedno, stejně si zas tak vybírat nemůžu... a můžu tam sehnat aspoň nějaký kontakty do budoucna).

Napsal: 07.3.2007 8:49
od Pavel PS
Tak to můžu potvrdit, KT topí dobře, jak tu na TF bylo již mnohokrát řečeno, záleží na řidiči. Vloni v zimě se mi kolikrát stalo, že venku bylo třeba -10 a lidi v kačeně otvírali okna, protože se tam nedalo vydržet, jak tam bylo vedro. Musel jsem stát uplně vpředu za řidičem, kde to bylo přeci jen trochu lepši, vzadu ve voze to bylo fak děsný, tam se mi delalo až blbě

Napsal: 07.3.2007 1:15
od Yvona
PavelKT8D5 píše:Ano, jelikož Yvona je Hloubětínská řidička a tím pádem jezdí většinou kachny vysoké i nízké ale také T3M ale jen zřídka.
A s jakou jistotou tak soudíš? To mě zajímá :?:

Napsal: 06.3.2007 18:02
od fibou
2217 píše:J8 tada nevím, ale vždy jsem v nich mrzla. Jo, tramvaj bych si někdy ráda půjčila, ale má to háčíček... skoro nevidim... :lol:
No tak máš asi smůlu na netopící řidiče a nebo sedáváš v prostředním článku, kde je někdy chladnějc, když tam táhne. Ale v krajních článcích, jak už jsem psal níže, se kolikrát dá udělat i v zimě 30°C.

Napsal: 06.3.2007 14:53
od 2217
Yvona píše:To by jsi si musel za ten panel KT netopících sednout, abys pochopil, co mě na nich baví. Mimochodem, ony topí vcelku dobře, pokud já vím. Netopící je neznám :wink:
J8 tada nevím, ale vždy jsem v nich mrzla. Jo, tramvaj bych si někdy ráda půjčila, ale má to háčíček... skoro nevidim... :lol:

Napsal: 05.3.2007 22:31
od Yvona
2217 píše:Yvono, prozraď mi, co Tě na těch netopících kěcech tak baví? 8-) Nic proti KT nemám, ale preferuji T3 (a modifikace, stejně to kaštan nepozná - leda Progress), po nich T6 (kdo vymyslel ten design? :twisted: ) a po nich KT. a po dnešku až za KT Porše.
To by jsi si musel za ten panel KT netopících sednout, abys pochopil, co mě na nich baví. Mimochodem, ony topí vcelku dobře, pokud já vím. Netopící je neznám :wink:

Záleží na jedincích, jestli mrzneš nebo nemrzneš v KT. Já osobně jsem teplomil, tudíž u mě určitě nikdo nemrzne. Nesnáším, když jdu na konečné prohlédnout vůz a musím se klepat zimou.
To prostě neexistuje. Samozřejmě, že se mi stalo, že cestující přišla, a chtěla topění utlumit, čímž vysvětluji, že v KT jsou varianty 2 - Vyp nebo Zap. Nechám to na klientle. Přání jejich, můj rozkaz.
Takže tak to chodí u mě.