Napsal: 08.5.2007 19:13
Pokusím se informace o topení najít v práci. Někde to tam je, ale jdu až příští týden.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=1517
Topení na KT8 jsem nikdy podrobně nezkoumal, nicméně to měření teploty v kanále se mi nezdá. Nahoře u odporů je čidlo přehřátí odporníků, u motorventilátoru je čidlo proudění vzduchu a nic jinýho tam fakt není. Podle mě dnes topení na KT8 topí neustále (samozřejmě po zapnutí), neboť regulátor topení je při zemi a tam se teplo v kachně nikdy nedostane.MF píše:Pokud vím, tak by se nyní měly automaticky zapínat pomocné topnice pokud je teplota v kanále od brzdových odporů menší než 40 st.C.
Nebo lze je zapnou na st.A. Ale automatické zapínají je zřejmě nefunkční.
Jednou, když se jezdila 24ka z Ládví na Vápenku /prasklá voda ve Vodičkové/ tak mi přišla paní vynadat na Olšanském náměstí, že když už netopím, tak ať alespoň vypnu to větrání, že jí táhne na nohy...fibou píše:No tak máš asi smůlu na netopící řidiče a nebo sedáváš v prostředním článku, kde je někdy chladnějc, když tam táhne. Ale v krajních článcích, jak už jsem psal níže, se kolikrát dá udělat i v zimě 30°C.
jara píše:Určitě budete muset být alespoň vyučeni a minimální věk 18 let. Na brigádu možná jen revizora. ....
U přepravní kontroly už brigádníky neberou (jen HPP, i když to už taky ne) tedy to také nepůjde. Leda, že by dalo hodně lidí výpověď.Sirka píše:Můžu poprosit o upřesnění?
Btw praxe na dispečinku se dá dělat jak?
Můžu poprosit o upřesnění?jara píše: možná jen revizora.
no nebylo by to spatny ..Sirka píše:Díky. Tohle jsem chtěl slyšet. Vím, že to půjde blbě, ale do tohohle bych šel, to je ještě dobrý.
Díky. Tohle jsem chtěl slyšet. Vím, že to půjde blbě, ale do tohohle bych šel, to je ještě dobrý.jara píše:Na brigádu možná jen revizora. A pokud máte vyučení v oboru tak na HPP třeba na depáka či nějaké elektro. Ale počítej s tím, že brigádu asi jako rozbalovat kartony jízdenek neseženeš.
V podniku kde se propouští a nový zaměstnanci se až na pár vyjímek nepřijímají to bude dost těžký...Sirka píše:Už tohle léto bych chtěl zkusit nějakou práci. Co nevidět jim zavolám a zeptám se, ale přesto by mě zajímalo, jestli by zde byl někdo, kdo by mi doporučil nějakou brigádu - zkušenosti ap.? Preference nemám, hlavně být u DP (jestli vevnitř nebo v terénu, už je docela jedno, stejně si zas tak vybírat nemůžu... a můžu tam sehnat aspoň nějaký kontakty do budoucna).
Určitě budete muset být alespoň vyučeni a minimální věk 18 let. Na brigádu možná jen revizora. A pokud máte vyučení v oboru tak na HPP třeba na depáka či nějaké elektro. Ale počítej s tím, že brigádu asi jako rozbalovat kartony jízdenek neseženeš.Dushman_8252 píše:mam stejnej dotaz
mam stejnej dotazSirka píše:Rád bych v budoucnu pracoval u podniku a mám jeden dotaz: Už tohle léto bych chtěl zkusit nějakou práci. Co nevidět jim zavolám a zeptám se, ale přesto by mě zajímalo, jestli by zde byl někdo, kdo by mi doporučil nějakou brigádu - zkušenosti ap.? Preference nemám, hlavně být u DP (jestli vevnitř nebo v terénu, už je docela jedno, stejně si zas tak vybírat nemůžu... a můžu tam sehnat aspoň nějaký kontakty do budoucna).
A s jakou jistotou tak soudíš? To mě zajímáPavelKT8D5 píše:Ano, jelikož Yvona je Hloubětínská řidička a tím pádem jezdí většinou kachny vysoké i nízké ale také T3M ale jen zřídka.
No tak máš asi smůlu na netopící řidiče a nebo sedáváš v prostředním článku, kde je někdy chladnějc, když tam táhne. Ale v krajních článcích, jak už jsem psal níže, se kolikrát dá udělat i v zimě 30°C.2217 píše:J8 tada nevím, ale vždy jsem v nich mrzla. Jo, tramvaj bych si někdy ráda půjčila, ale má to háčíček... skoro nevidim...
J8 tada nevím, ale vždy jsem v nich mrzla. Jo, tramvaj bych si někdy ráda půjčila, ale má to háčíček... skoro nevidim...Yvona píše:To by jsi si musel za ten panel KT netopících sednout, abys pochopil, co mě na nich baví. Mimochodem, ony topí vcelku dobře, pokud já vím. Netopící je neznám