Díky. Tohle jsem chtěl slyšet. Vím, že to půjde blbě, ale do tohohle bych šel, to je ještě dobrý.jara píše:Na brigádu možná jen revizora. A pokud máte vyučení v oboru tak na HPP třeba na depáka či nějaké elektro. Ale počítej s tím, že brigádu asi jako rozbalovat kartony jízdenek neseženeš.
Chci se stát řidičem tramvaje...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
V podniku kde se propouští a nový zaměstnanci se až na pár vyjímek nepřijímají to bude dost těžký...Sirka píše:Už tohle léto bych chtěl zkusit nějakou práci. Co nevidět jim zavolám a zeptám se, ale přesto by mě zajímalo, jestli by zde byl někdo, kdo by mi doporučil nějakou brigádu - zkušenosti ap.? Preference nemám, hlavně být u DP (jestli vevnitř nebo v terénu, už je docela jedno, stejně si zas tak vybírat nemůžu... a můžu tam sehnat aspoň nějaký kontakty do budoucna).
Na stránkách DPP je pár volných míst, ale brigády žádný.
Jedině zkusit nějakou brigádu přes agentury (Nový úklid, Stavs, možná i České teplo), ale nic moc bych si od toho nesliboval.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Určitě budete muset být alespoň vyučeni a minimální věk 18 let. Na brigádu možná jen revizora. A pokud máte vyučení v oboru tak na HPP třeba na depáka či nějaké elektro. Ale počítej s tím, že brigádu asi jako rozbalovat kartony jízdenek neseženeš.Dushman_8252 píše:mam stejnej dotaz
Ale můžeš si vzít houbičku s vodou a mejt řidičům na křižovatce okna a třeba ti dají i nějakou tu korunu.
- Dushman_8252
- Uživatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 28.1.2007 14:58
- Kontaktovat uživatele:
mam stejnej dotazSirka píše:Rád bych v budoucnu pracoval u podniku a mám jeden dotaz: Už tohle léto bych chtěl zkusit nějakou práci. Co nevidět jim zavolám a zeptám se, ale přesto by mě zajímalo, jestli by zde byl někdo, kdo by mi doporučil nějakou brigádu - zkušenosti ap.? Preference nemám, hlavně být u DP (jestli vevnitř nebo v terénu, už je docela jedno, stejně si zas tak vybírat nemůžu... a můžu tam sehnat aspoň nějaký kontakty do budoucna).
Rád bych v budoucnu pracoval u podniku a mám jeden dotaz: Už tohle léto bych chtěl zkusit nějakou práci. Co nevidět jim zavolám a zeptám se, ale přesto by mě zajímalo, jestli by zde byl někdo, kdo by mi doporučil nějakou brigádu - zkušenosti ap.? Preference nemám, hlavně být u DP (jestli vevnitř nebo v terénu, už je docela jedno, stejně si zas tak vybírat nemůžu... a můžu tam sehnat aspoň nějaký kontakty do budoucna).
- Pavel PS
- Uživatel
- Příspěvky: 91
- Registrován: 31.1.2007 21:29
- Bydliště: tak už nejbližší vozovnou nejsou Střašidelnice, ani Pankrác, ale Kobylisy
- Kontaktovat uživatele:
Tak to můžu potvrdit, KT topí dobře, jak tu na TF bylo již mnohokrát řečeno, záleží na řidiči. Vloni v zimě se mi kolikrát stalo, že venku bylo třeba -10 a lidi v kačeně otvírali okna, protože se tam nedalo vydržet, jak tam bylo vedro. Musel jsem stát uplně vpředu za řidičem, kde to bylo přeci jen trochu lepši, vzadu ve voze to bylo fak děsný, tam se mi delalo až blbě
No tak máš asi smůlu na netopící řidiče a nebo sedáváš v prostředním článku, kde je někdy chladnějc, když tam táhne. Ale v krajních článcích, jak už jsem psal níže, se kolikrát dá udělat i v zimě 30°C.2217 píše:J8 tada nevím, ale vždy jsem v nich mrzla. Jo, tramvaj bych si někdy ráda půjčila, ale má to háčíček... skoro nevidim...
To by jsi si musel za ten panel KT netopících sednout, abys pochopil, co mě na nich baví. Mimochodem, ony topí vcelku dobře, pokud já vím. Netopící je neznám2217 píše:Yvono, prozraď mi, co Tě na těch netopících kěcech tak baví? Nic proti KT nemám, ale preferuji T3 (a modifikace, stejně to kaštan nepozná - leda Progress), po nich T6 (kdo vymyslel ten design? ) a po nich KT. a po dnešku až za KT Porše.
Záleží na jedincích, jestli mrzneš nebo nemrzneš v KT. Já osobně jsem teplomil, tudíž u mě určitě nikdo nemrzne. Nesnáším, když jdu na konečné prohlédnout vůz a musím se klepat zimou.
To prostě neexistuje. Samozřejmě, že se mi stalo, že cestující přišla, a chtěla topění utlumit, čímž vysvětluji, že v KT jsou varianty 2 - Vyp nebo Zap. Nechám to na klientle. Přání jejich, můj rozkaz.
Takže tak to chodí u mě.
Naposledy upravil(a) Yvona dne 07.3.2007 1:14, celkem upraveno 2 x.
- Dushman_8252
- Uživatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 28.1.2007 14:58
- Kontaktovat uživatele:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 32
- Registrován: 19.2.2007 6:23
- Bydliště: Praha
- Dushman_8252
- Uživatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 28.1.2007 14:58
- Kontaktovat uživatele:
No nejspíš jako řidičce má na kachně Yvona ráda její výborné jízdní vlastnosti a také třeba nemalou kabinu Nebo se pletu?Oskar píše:To by mě taky zajímalo, já od lidí na nerekonstruovaný kačeny slyším názor, že pro samé dveře a schody není kam sednout ani stoupnout. A s tím se teda ztotožňuji.
U rekonstruovaných je to ale o dost lepší, to uznávám.
A v předních článcích se dá u některých kousků vytopit v zimě i na 30! Že je v C článku chladno je fakt, ale když je vám zima, zkuste přední nebo zadní část, tam to bývá lepší, někdy až moc horko.
To by mě taky zajímalo, já od lidí na nerekonstruovaný kačeny slyším názor, že pro samé dveře a schody není kam sednout ani stoupnout. A s tím se teda ztotožňuji.2217 píše:Yvono, prozraď mi, co Tě na těch netopících kěcech tak baví? Nic proti KT nemám, ale preferuji T3 (a modifikace, stejně to kaštan nepozná - leda Progress), po nich T6 (kdo vymyslel ten design? ) a po nich KT. a po dnešku až za KT Porše.
U rekonstruovaných je to ale o dost lepší, to uznávám.