Stránka 50 z 53

Napsal: 29.1.2007 19:34
od Dushman_8252
fibou píše:Na dispečera stejně musíš mít něco odjezdíno a pokud bys chtěl jít na dispečera, tak jen s tím, že chceš pak postoupit dál, protože dispečer má podstatně méně peněz než řidič tramvaje. Proč myslíš, že si dispečeři přivydělávají řízením? :)
jasne to uz mi par lidi rikalo jasne ze chci jit dal .... ;) Me by taky nebavilo sedet nekde v kanclu nebo v aute furt ..

Napsal: 29.1.2007 19:32
od fibou
Dushman_8252 píše:mno jezdit klidne, ale skola mi celkem jde a predpokladam ze si udelam i vysokou ... Takze bych vam casem moh delat i nejakyho nadrizenyho .. treba dispecing, nebo mit pod sebou cely ED v praze .. Ale to je moc velka budoucnost ...
Na dispečera stejně musíš mít něco odjezdíno a pokud bys chtěl jít na dispečera, tak jen s tím, že chceš pak postoupit dál, protože dispečer má podstatně méně peněz než řidič tramvaje. Proč myslíš, že si dispečeři přivydělávají řízením? :)

Napsal: 29.1.2007 19:30
od Dushman_8252
DJ LA DÉFENSE píše:Nech ho... a raď, když děláš u DP. Třeba časem přijde na to, že tramvaje jsou hezký koníček a že ta práce zase není tak "zábavná a zajímavá", ale zatím chce jezdit s tramvají tak syp z rukávu rady. :D . :wink:
mno jezdit klidne, ale skola mi celkem jde a predpokladam ze si udelam i vysokou ... Takze bych vam casem moh delat i nejakyho nadrizenyho .. treba dispecing, nebo mit pod sebou cely ED v praze .. Ale to je moc velka budoucnost ...

Napsal: 29.1.2007 19:27
od DJ LA DÉFENSE
I.am.good píše:Mno, vzhledem k tomu, "za kolik" to ještě máš si myslím, že tohle je naprosto irelevantní otázka, nemyslíš??? :wink:
Nech ho... a raď, když děláš u DP. Třeba časem přijde na to, že tramvaje jsou hezký koníček a že ta práce zase není tak "zábavná a zajímavá", ale zatím chce jezdit s tramvají tak syp z rukávu rady. :D . :wink:

Napsal: 29.1.2007 19:27
od Dushman_8252
I.am.good píše:Mno, vzhledem k tomu, "za kolik" to ještě máš si myslím, že tohle je naprosto irelevantní otázka, nemyslíš??? :wink:
myslim jenze sem zvedavej na nazory ostatnich lidi ..

Napsal: 29.1.2007 19:12
od I.am.good
Mno, vzhledem k tomu, "za kolik" to ještě máš si myslím, že tohle je naprosto irelevantní otázka, nemyslíš??? :wink:

Napsal: 29.1.2007 19:05
od Dushman_8252
dobre, tak ja pripomenu tema, JAKOU VOZOVNU BY STE MI DOPORUCILI, koukam ze z diskuse se vivinula diskuse o udrzbe vozu v hloubetine, takze bych rad aby jste psali nazory kam a proc .. kriteria sou vypsana v prvnim prispevku ..

Re: Jaká vozovna je podle vás nejlepší? Když chci být tramva

Napsal: 29.1.2007 19:02
od arny
I.am.good píše:Co na tom ti kluci vozovenský musejí dělat. Nejsi sama s tímto názorem, říká mi to vlastně každý depák :wink: .
S tímto názorem jsem se setkal v každý vozovně. Přišlo to s dílen musíme to pořádně prohlédnout. Ale podle mě to je spíše tím, že každá vozovna má v určitých věcech spoutu odlišností ve vidění jedné a té samé věci (sám jsem se stím setkal), což je normální. V dílnách se to namontuje správně (podle výkresu), ale každá vozovna si to prostě upraví podle sebe tak jak jí to vyhovuje. To je, ale jen můj názor.

PS: Sám jsem jednou nadával, když přišla z dílen a já musel měnit a měnit a pořád to nechodilo tak jak má!!

Re: Jaká vozovna je podle vás nejlepší? Když chci být tramva

Napsal: 29.1.2007 18:59
od Bald
I.am.good píše:Vildo, bacha na to, co tu říkášo dílnách :!: :twisted: :lol: :lol: :lol:
Já to nebyl :shock: :oops: :roll: :lol: :lol:
(člověk aby si dával bacha, kdo všechno ho tu zná :D )

Napsal: 29.1.2007 18:32
od jara
Vašek píše:Ve střešovicích taky jezdíš "jen 91 :wink:
A také samé jízdy, které si lidé najmou. A těch je daleko víc než těch na lince 91. Vždyť v létě se stává, že ve vozovně zůstane třeba jen jeden vlečný vůz. Zbytek jezdí po Praze

Napsal: 29.1.2007 18:30
od trainzjohny
Vašek píše:Ve střešovicích taky jezdíš "jen 91 :wink:
Ve střešovicích jezdí hlavně smluvní jízdy :wink: . Těch pár víkendových koleček na 91 je minimum.

Napsal: 29.1.2007 18:26
od Vašek
Radim píše:Mě u Žižkova vadí že vypravují půlku 9 evítky takže řidiči mívají samé 9 a to by mě nebavilo jezdit vurt 9.... :)
Ve střešovicích taky jezdíš "jen 91 :wink:

Re: Jaká vozovna je podle vás nejlepší? Když chci být tramva

Napsal: 29.1.2007 18:26
od I.am.good
Yvona píše:A nejvíc se o ně pečuje, když vozy příjdou z dílen, a kluci se v tom musejí znovu hrabat, aby byly vůbec použitelné :roll: . Taková je realita.
Víš co je zvláštní? A velice by mě zajímalo? Co na tom ti kluci vozovenský musejí dělat. Nejsi sama s tímto názorem, říká mi to vlastně každý depák :wink: . Ale strašně zvláštní je, že ten vůz jde z UD překontrolovanej několikrát technickou kontrolou a nastavenej přesně podle parametrů daných drážními předpisy. Je mi jasný (a počet reklamací to potvrzuje), že práce v UD je na šíleně nízké úrovni a TK je v DP proto, aby si vozila ****** v poršešrotu a buzerovala normální lidi, ale přesto ten vůz je v takovém stavu, že jezdí a je naprosto normálně funkční. Proto mě vážně zajímá takový postup při "hrábání se" ve vozu po nějaké opravě v UD. Na druhou stranu skutečně zde musím uvést, že například palce na stykačích se vážně nebrousí rašplí (specialita Hloubětína), že kabely na tacho se nenastavují "čokoládou" apod. Na vozovnách si vozy udržujou tak, aby jezdily. Ale povětšinou je to šíleně prasácky dělané :( Na druhou stranu v UD se to dělá tak, jak má, ale je to zase šíleně prasácky očurané (mohl bych vyprávět a leckterému odborníkovi by se udělalo asi mdlo, jaké že to věci se dějí n a tramvaji).

Napsal: 29.1.2007 18:18
od Dushman_8252
DJ LA DÉFENSE píše:Add kolektiv. Nejdůležitější asi nechytit na výpravnu kreténa, jinak řidiči ti můžou bejt šumák. Celej den pracuješ solo a máš klid od ostatních. To je velikánská výhoda.
presne tak ale kdyz mas zalohu nebudes sedet jen tak nekde stranou koukat na TV a stranit se ostatnim ;) Pak jeste kdyz mas vypravciho kr*tena a poslouchat na zaloze jeho priblbly kecy celych 8 nebo kolik hodin ...

Napsal: 29.1.2007 18:04
od DJ LA DÉFENSE
Add kolektiv. Nejdůležitější asi nechytit na výpravnu kreténa, jinak řidiči ti můžou bejt šumák. Celej den pracuješ solo a máš klid od ostatních. To je velikánská výhoda.