Stránka 54 z 55

Napsal: 28.1.2007 21:26
od Pepa
Dushman_8252 píše:proc by nebyly strasnice a hodkovičky je co ?
strašnice se budou nejspíš rušit...teda oni se rušit budou, jen se to prej rozhodne v roce 2010 a Hodkovičky by měla být nová vozovna...

Napsal: 28.1.2007 21:24
od Dushman_8252
Káem píše:No tak za 6 let nebudou Strašnice a kdo ví kde bude Žižkov. Ovšem Hodkovičky ještě nebudou. To ti výběr taky usnadní .-)
proc by nebyly strasnice a hodkovičky je co ?

Napsal: 28.1.2007 21:20
od Káem
No tak za 6 let nebudou Strašnice a kdo ví kde bude Žižkov. Ovšem Hodkovičky ještě nebudou. To ti výběr taky usnadní .-)

Napsal: 28.1.2007 21:14
od Dushman_8252
moc vam dekuju za rady, zatim to vypada na motolskou vozovnu co se mi tak libi, o dvur mi nejde spis o vozovej park ... ktery je v motole na urovni. Kdyz bych nesel do motola tak hloubetin kuli KT8D5.RN2P a kdyz uz nanejhur do kobylis, tam mam znamy, jinak cau mam dost za 6 skoro let se muze vse zmenit ... :lol:

Napsal: 28.1.2007 21:02
od Káem
Chichichi, že nikdo nechce do Vokovic a Strašnic - ve Strašnicích neuděláš žádnou škodu, neb vozy budou už odepsané :-) a mají tam doupě odbory, což je pro řidiče důležitější než pohodlná sedačka. Ve Vokovicích zase panuje pořádek a kázeň soudě podle počtu vypravených souprav při pokusu o stávku před 4 lety... :-) Nebo je to jinak?

Napsal: 28.1.2007 20:50
od radek31
Radim píše:Mě u Žižkova vadí že vypravují půlku 9 evítky takže řidiči mívají samé 9 a to by mě nebavilo jezdit vurt 9.... :)
přesněji 25 ze 48 denních pořadí - takže dokonce víc než 1/2
imho má v současné době bezkonkurenčně nejrozmanitější a nejpohodovější složení linek vozovna PA - shodou okolností vedení JPT = bývalé vedení vozovny PA

Napsal: 28.1.2007 20:23
od Radim
Mě u Žižkova vadí že vypravují půlku 9 evítky takže řidiči mívají samé 9 a to by mě nebavilo jezdit vurt 9.... :)

Re: Jaká vozovna je podle vás nejlepší? Když chci být tramva

Napsal: 28.1.2007 20:20
od Petr
Bald píše:(...)Pokud můžu ale radit - jestli chceš pracovat u tramvají, jdi raději do depa. Nejen že budeš brát víc (po pár letech), ale budeš mít klidnější život a jezdit můžeš na vedlejšku. V depu je navíc méně směn, protože děláš většinou dvanácky. Snáz dostaneš jako depista konkrétní vůz, linku, pořadí a datum na brigádničení, než jako řidič - právě kvůli víc dním volna. Péče o hloubětínské vozy je pěkná práce, zažil jsem to a moc rád na to vzpomínám. i na to brigádničení :wink:
Tak proto zažíváme hromadný exodus "depáků" do pozice řidiče. Neb v depu berou podstatně míň... Fakt někdy mediální realitě nerozumím, když je jiná od skutečnosti, kterou v práci zažívám

Napsal: 28.1.2007 20:01
od radek31
nejlepší vozovna je ta, která je nejblíž :-)
ale ještě bych neváhal a vyřadil VO a SA (vozy) a ŽI (linky a částečně vozy)

MO - slušné tramvaje, slušné linky
PA - super dvůr a linky, vozy horší
KO - hnusný dvůr, ale vozy slušné (brzo bez zrychlovačů), linky ujdou
HL - super dvůr a slušné vozy

Re: Jaká vozovna je podle vás nejlepší? Když chci být tramva

Napsal: 28.1.2007 19:19
od demon
Bald píše:...Péče o hloubětínské vozy je pěkná práce...
V Hloubětíně se pečuje o vozy ? Tak to slyšim poprvé... :wink:

Re: Jaká vozovna je podle vás nejlepší? Když chci být tramva

Napsal: 28.1.2007 18:54
od Bald
Dushman_8252 píše:chlapci a devcata az dostuduju kterou vozovnu by ste mi doporucili ?? podle vozovyho parku personalu a kvality vozovny, me by bavilo jezdit se skodou 14t nebo aspon KT8D5.RN2P, nebo s wanou :) ale na tom nezalezi proste jaka vozovna je podle vas nej ... Dekuji ..
Určitě vozovna Hloubětín. Depáci super, výpravnu tolik neznám ale to je fuk - vezmeš noty a jdeš na vůz, je jedno jakej je výpravčí. Vozy jsou tam spolehlivé a jakákoli kačena je pohodlnější než starý verky. Na pražských kolejích potřebuješ tramvaj s tlumičema a velkym rozvorem čepů, aby jsi neměl mořskou nemoc a bolení v kříži.

Pokud můžu ale radit - jestli chceš pracovat u tramvají, jdi raději do depa. Nejen že budeš brát víc (po pár letech), ale budeš mít klidnější život a jezdit můžeš na vedlejšku. V depu je navíc méně směn, protože děláš většinou dvanácky. Snáz dostaneš jako depista konkrétní vůz, linku, pořadí a datum na brigádničení, než jako řidič - právě kvůli víc dním volna. Péče o hloubětínské vozy je pěkná práce, zažil jsem to a moc rád na to vzpomínám. i na to brigádničení :wink:

Napsal: 28.1.2007 15:39
od Dushman_8252
DJ LA DÉFENSE píše:Tak hodně štěstí, to by se mi asi nechtělo dělat...
diky, mno me se libej tramvaje a kdyz bych byl v nejakym depu myl tramvaje trebas tak ybc se dostal blizko tramvajia jeste bych mel penize ;)

Napsal: 28.1.2007 15:36
od DJ LA DÉFENSE
Tak hodně štěstí, to by se mi asi nechtělo dělat...

Napsal: 28.1.2007 15:29
od Dushman_8252
DJ LA DÉFENSE píše:jako brigádu na úklid? :lol:
jj asi na uklid naky myti nebo tak abych byl ve styku s tramvajema ;)
trainzjohny píše:Do Střešovic nováčky neberou, musíš mít naježdíno na klasikách (a to ZCELA bez nehod v posledních dvou letech)
mno to neva tak dyztak casem ;) ...

Napsal: 28.1.2007 15:24
od trainzjohny
Dushman_8252 píše:diki vsem mno asi bych sel do motola ale mam nato hodne casu je mi teprve skoro 16 uz v lete bych chteljit nekam do vozovny na brigadu doufam ze se nejaka najde ... i kdyz stresovice a historie by taky nebyla spatna to dela malokdo ;) s historickyma tram ..
Do Střešovic nováčky neberou, musíš mít naježdíno na klasikách (a to ZCELA bez nehod v posledních dvou letech)