Uvědomuješ si, že navržená zastávka dlouhé roky NEUSTÁLE EXISTUJE - jen má status "občasně dočasné" = technicky (normově) s ní problém nemůže být?!gabuliatko píše:....Boha, tušíte kdo všechno rozhoduje o poloze zastávky? Můžeš mít sebelepší návrh, stačí aby jedna jediná ze zainteresovaných stran řekla nevyhovuje a máš prostě smůlu. Leták na zastávce fakt nic neřeší. Nebo si myslíte, že úředník začne za základě tohoto letáku vyjednávat přesun zastávky.
Takže tvrdíš, že když úředník vymyslí blbost (navíc zdraví/život ohrožující), tak "poslušný ovčan" má "sklapnout hubu a držet krok"?
Že občan má volbu zvednout(zvýšit) nevoli k nesmyslnému rozhodnutí odpovědných a ty tím přesvědčit, ti viditelně naprosto nic neříká!!!
Zejména Jenda1989 upozorňuji, že i v ČR to ve světlých vyjímkách funguje (zejména při zachování základu úřednického návrhu, a jen jeho "kosmetické" úpravě) -jako např. na P5 k betonovým květináčům. No a přemístění jedné zastávky Dvorce základ úředního návrhu - metrolinky přece nejen zachovává, ale dokonce kvůli nim požaduje výstavbu nového zastávkového přístřešku!!!
Jó, uvědomuješ si, že:
1.) prosazuji oddálení zastávky od mého bydliště (bydlím v bloku uvnitř obratiště)?
2.) květinka (v níž je k podpisu petice za přemístění zastávky) tím podporuje, že kolem její blízkosti neprojdou její potenciální zákazníci?!
3.) přes ten nebezpečný přechod budu na tu zastávku (tak jako roky do obchodu) chodit stejně?
Asi ne, jenže přesunutá zastávka má i pro mne výhody - měla by umožňovat schování se před nepříznivým počasím, takže na ní půjdu zavčasu = obezřetně a tedy i přes nebezpečný přechod co nejbezpečněji!
Bezpečnost nebezpečného přechodu se rozhodně nezvýší tím, že přes něj budou chodit větší davy lidí - naopak to tam tak akorát někdo někoho (dříve či později) nedopatřením "pošťouchne" pod jedoucí vozidlo!
Nebezpečnost místa ve směru k nábřeží zvyšuje brzká následnost další křižovatky - tentokrát se SSZ, na kterém někteří řidiči chtějí stihnout volno či kvůli němu naprosto přehlédnou předcházející křížení s přechodem bez SSZ. Navíc k nábřeží se jede z kopce = najde se dost řidičů, kteří nedodrží max. povolenou rychlost.
Takže důvody nebezpečnosti tohoto přechodu jsou dosti podobné jako křižovatky u TRAM zastávek Motol - viz tento článek a zejména tyto názory v diskuzi pod ním:
(Autor je určitě řidičem TRAM.)Jan Fořt, Praha (Neděle, 19.srpna 2012, 18:44:47) píše:Ta křižovatka je totiž velimi nebezpečná - ve směru od Řep dvouproudá rovná silnice, která psychologicky láká ke svižnější jízdě, potom jedny semafory, most a druhé semafory schované za mostem. K tomu navíc třeba ostré slunce. Když se to všechno sečte dohromady, tak řidič, který tudy jede poprvé vidí první semafory a druhé už ne, protože jsou buď v zákrytu za těma prvníma, nebo schované za mostem. Nepříjemná a nebezpečná křižovatka to je...
S čímž naopak nesouhlasí:Petr Mášík, Praha (Neděle, 19.srpna 2012, 22:57:56) píše:(RE na Hana Řehková - viz níže)...a těch bouraček už tam bylo! Zábradlí několikrát vyměňovaný, sloupy semaforů ulámaný...
Ale co si budem povídat, když se tam "stříhají" světla na semaforech, tak je to hned.
Ze třech směrů to všichni kalí z kopce a nikomu se nechce brzdit.
Možná prodloužení časování semaforů by pomohlo, snat na to někdo "kompetentní" příjde !!!
(Autor by měl být řidičem BUS MHD.)Jiří Molo, Praha 10 (Neděle, 19.srpna 2012, 19:45:59) píše:Nebezpečná křižovatka? Leda tak pro pražské řidiče. Pro ně je nebezpečná každá křižovatka, obzvláště ta, která nemá semafory. A nekázeň řidičů je taky na místě. Nikdo tam nejezdí 50-kou, ale jezdí jak prasata a pak se diví.
Hana Řehořová, Praha (Neděle, 19.srpna 2012, 22:07:07) píše:Já znám místo nehody dobře, jezdím tam často. Křižovatka je to přehledná, jsou tam semafory, je tam odbočovací pruh, tak mi to hlava nebere.