Úřední korespondence a rady k ní

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od Bobik » 16.7.2014 10:58

Martin Šubrt píše:Jednou to přijde, že začnou chodit odpovědi, ne že to nejde, ale omlouváme se, uděláme vše proto, abychom tento problém vyřešili. Děkujeme za upozornění ;-)......
Ve tvým věku a ještě věříš na pohádky? :lol:
MF píše:
Karosák píše:Záleží na síle přesvědčení a vnitřní motivaci
To přejde, vím o čem mluvím.
Jojo, taky jsem se ze spousty věcí už vyléčil. 8-)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od MF » 10.7.2014 19:28

Karosák píše:Záleží na síle přesvědčení a vnitřní motivaci
To přejde, vím o čem mluvím.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od Karosák » 10.7.2014 18:20

Záleží na síle přesvědčení a vnitřní motivaci :wink: Ale rozumím co jsi chtěl říct.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od gabuliatko » 10.7.2014 18:02

Karosák píše:Jak mi jednou Martin osobně sdělil: My co to tu máme rádi, tohle město prostě jentak nedáme! :wink: A to je tak se vším. Na všechno lze rezignovat, nestresovat se a spláchnout to tím, že sem placenej vod hodiny ne?
Jen sem chtěl napsat že zdraví je přednější. Ne že na to má rezignovat.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od Karosák » 10.7.2014 17:47

Jak mi jednou Martin osobně sdělil: My co to tu máme rádi, tohle město prostě jentak nedáme! :wink: A to je tak se vším. Na všechno lze rezignovat, nestresovat se a spláchnout to tím, že sem placenej vod hodiny ne?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od Martin Šubrt » 09.7.2014 21:55

Jednou to přijde, že začnou chodit odpovědi, ne že to nejde, ale omlouváme se, uděláme vše proto, abychom tento problém vyřešili. Děkujeme za upozornění ;-). Do té doby nezbývá, než sami, pokud můžeme, dělat to, co je v našich silách.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od gabuliatko » 09.7.2014 20:36

Martin Šubrt píše:Když mu aktivně na infocentru do ruky dám neplatnou mapu, tak jsem za blba já... Stalo se mi to několikrát. Informuju, přijde turista, v ruce mapu "S námi Prahou" a ukazuje, kam chce jet a ptá se, proč to nejede? Vysvětluju, že to takto teď nejede. Následuje naprosto nevěřícný pohled a otázka, ale oni mi to dali na infocentru, tak PROČ mi to dali?...
Martine, vždyť víš jak to v DP chodí. Každá iniciativa je po zásluze potrestána. Já jsem se teď snažil pídit po tom, proč autobusy na LePra přijíždí na T1 s cedulí MANIPULAČNÍ JÍZDA (bez čísla linky). Odpověď je, že by to nešlo, páč zastávka Schengenská. Proč to turistům usnadnit, že? Vem to tak, že pro DP jsou cestující kaštani a neřeš to, nebo se z toho zblázníš.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od Martin Šubrt » 09.7.2014 13:52

9001 píše:Protože nejsme Rotschieldové, aby se tiskla mapa pro turisty s každou výlukou...
Ale my ty mapy tiskneme, ale v tom trvalém stavu. A ten lidem dáváme. Já uznávám, že si jako DPP nevytisknu 500 map na jednodenní výluku, ale pokud je výluka dlouhá 2 měsíce (Vodičkova), 3 týdny (I. etapa Karláku) a 4 týdny (II. etapa Karláku), tak objem tisků, který se v těchto obdobích turistům i Pražanům a návštěvníkům města, už je tak velký, že téměř není rozdíl v ceně z hlediska objemu. A u dobré tiskárny si už od 10 000 ks mohu vyjednat velmi slušné ceny, nebo prostě udělám výběrové řízení s nějakými parametry a ty budu požadovat. Pokud tiskárna bude vědět, že DPP odebere nakonec vždy stejný objem, může to fungovat. Ptal jsem se na to, když jsem nechával tisknout ty mapy na výluku metra A. Dohodnout je možné se na všem... A když už, DPP by alespoň měl mít na stránkách mapu, co si může turista vytisknout sám... Nemá.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od 9001 » 09.7.2014 13:10

Martin Šubrt píše:Když mu aktivně na infocentru do ruky dám neplatnou mapu, tak jsem za blba já... Stalo se mi to několikrát. Informuju, přijde turista, v ruce mapu "S námi Prahou" a ukazuje, kam chce jet a ptá se, proč to nejede? Vysvětluju, že to takto teď nejede. Následuje naprosto nevěřícný pohled a otázka, ale oni mi to dali na infocentru, tak PROČ mi to dali?...
Protože nejsme Rotschieldové, aby se tiskla mapa pro turisty s každou výlukou...

Problém je v tom, že většina turistů tramvaje nezná a tak neví, že prostě jsou nějaké uzavírky... Přece jenom v metru tohle v metru tak často nepoznají...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od Martin Šubrt » 09.7.2014 11:08

Když mu aktivně na infocentru do ruky dám neplatnou mapu, tak jsem za blba já... Stalo se mi to několikrát. Informuju, přijde turista, v ruce mapu "S námi Prahou" a ukazuje, kam chce jet a ptá se, proč to nejede? Vysvětluju, že to takto teď nejede. Následuje naprosto nevěřícný pohled a otázka, ale oni mi to dali na infocentru, tak PROČ mi to dali?...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od 9001 » 08.7.2014 22:12

MŠ: Ale zase to nějak nepřehánějme s těmi turisty... Pokud je turista blb, tak se ztratí kdekoli a s čímkoli... Pokud má aspon průměrnou intenligenci, tak nemá opravdu problém se orientovat...

To víc turistovi, ale především domorodci škodí značení sloupků a dávání JŘ, které dělá DPP tak na třetí dobrý pokus...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od Martin Šubrt » 08.7.2014 21:48

Fuj, to člověka dožere, ještě to takhle okecávat... Mapa celkového provozu v angličtině prostě není -a to ani na webu. Že to nejde upravovat, je absurdní lež, když samotná takto upravená mapa v češtině visí v celém městě na zastávkách. Stačí přeložit asi 4 slova a zvýraznit nadpis. Pak už jen stačí vytisknout příslušný počet trhacích bločků v podobě této mapy, který odpovídá počtu, který se běžně za 3 týdny do 19.7. vydá na infocentrech. Při další etapě výluky stejný postup. Takže né že to nejde, ono se prostě nechce. Není to nijak složité ani nákladné, prostě se místo trvalých stavů na určité období vytisknou stavy výlukové. Dráždíte mě na DP převelice, půjdu asi zase do své spřátelené tiskárny a ty anglické mapy nechám vytisknout. A vopravdu je snad dovezu na to letiště a u infocentra je budu turistům dávat... Šlo to i při výluce metra A v roce 2012, kde to bylo oddělení marketingu schopno vytisknout téměř obratem a lidi hlavně na letišti mapy dostali. Pravda, to jsem si musel vyprosit a tu mapu namalovat. Ale dnes DP alespoň tu orientační mapu má a stejně to neudělá, protože prostě nechce...

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od gabuliatko » 08.7.2014 21:17

ElWapp píše:A ještě se mi líbí věta "Bohužel však není možné jakkoliv upravoval ty, které informují o bezvýlukovém provozu v průběhu roku." Tzn. Bohužel, my bychom hrozně rádi upravili letáky, které sami tiskneme, ale ono to nejde.
Pokud je to jako reklama v placeném prostoru za který DP platí Rencaru tak bych tomu i docela věřil.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od ElWapp » 08.7.2014 20:55

Odpověď na můj dotaz, proč se mezi klienstvo v létě distribuují plánky trvalého stavu...
děkujeme za Váš podnět. Rád bych Vás informoval, že každá výluka kterou Dopravní podnik Praha, a.s. plánuje, je v rámci jejího potvrzení všemi příslušnými orgány, okamžitě vyvěšena na internetových stránkách Dopravního podniku Praha, a.s. ve všech dostupných světových jazycích.
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost tiskne pro plánované změny v dopravě informační letáky distribuované v rámci PID. Bohužel však není možné jakkoliv upravoval ty, které informují o bezvýlukovém provozu v průběhu roku. Ve vyloučeném úseku jsou informační tabule, vývěsky ve dvou světových jazycích, které slouží k informování cestujících. Ve vyhledávání spojení jsou tyto všechny změny zahrnuty. Další možností je využití Infolinky Dopravního podniku, či dotázání se v Infocentrech a provozních pracovníků v místě omezení. Věříme však, že do budoucna naše služby nejen pro zahraniční cestující zlepšíme, avšak na základě našich zpětných vazeb věříme, že Dopravní podnik nabízí dostatečné možnosti, pro to, aby si cestující veřejnost zjistila všechna omezení.
Schválně jsem projel anglický web. Dočtete se tam o všech výukách odděleně, ale celkové schéma tam prostě není. A vůbec, když je to teda na webu, tak proč všude po městě vidím turisty s tištěnou verzí trvalého stavu?

A ještě se mi líbí věta "Bohužel však není možné jakkoliv upravoval ty, které informují o bezvýlukovém provozu v průběhu roku." Tzn. Bohužel, my bychom hrozně rádi upravili letáky, které sami tiskneme, ale ono to nejde.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Úřední korespondence a rady k ní

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.5.2014 11:31

Bobik: Přesně v tomto významu je poslední věta v mém 1. (ze dvou) k věci příspěvku (ze 07.5.2014 12:14) - vysvětluje, proč spousta lidí nedodržuje předpisy (respektive DZ), které jsou pro své špatné stanovení vadné obsahem či umístěním. A druhý příspěvek (z 09.5.2014 3:48) jen rozšiřuje situace, o nichž to také platí.
Dobrej fór by byl to dotáhnout do krajnosti - zaparkováním IAD na TT před SSZ ND od Jiráskova nám. v úrovni začátku Divadelní ulice. :lol: Však ve výsledku by to dopravě přece ani nevadilo - TRAM by jeli dál, ale snížila by se jejich spolehlivost, protože na TT v tomto směru daného úseku žádná zastávka není, takže l.17 si to hezky objede přes Myslíkovu dc, (nyní i ) Lazarskou ve Spálené, NT zc a ND zc v ul. Národní, jen to tu linku zdrží o cca 5 minut (přes den PD většinu obratového času v obratišti Výstaviště Holešovice) a přesytí již dost plný úsek TT = zdrží i linky jím běžně jezdící.

Odpovědět