Odpověď na můj dotaz, proč se mezi klienstvo v létě distribuují plánky trvalého stavu...
děkujeme za Váš podnět. Rád bych Vás informoval, že každá výluka kterou Dopravní podnik Praha, a.s. plánuje, je v rámci jejího potvrzení všemi příslušnými orgány, okamžitě vyvěšena na internetových stránkách Dopravního podniku Praha, a.s. ve všech dostupných světových jazycích.
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost tiskne pro plánované změny v dopravě informační letáky distribuované v rámci PID. Bohužel však není možné jakkoliv upravoval ty, které informují o bezvýlukovém provozu v průběhu roku. Ve vyloučeném úseku jsou informační tabule, vývěsky ve dvou světových jazycích, které slouží k informování cestujících. Ve vyhledávání spojení jsou tyto všechny změny zahrnuty. Další možností je využití Infolinky Dopravního podniku, či dotázání se v Infocentrech a provozních pracovníků v místě omezení. Věříme však, že do budoucna naše služby nejen pro zahraniční cestující zlepšíme, avšak na základě našich zpětných vazeb věříme, že Dopravní podnik nabízí dostatečné možnosti, pro to, aby si cestující veřejnost zjistila všechna omezení.
Schválně jsem projel anglický web. Dočtete se tam o všech výukách odděleně, ale celkové schéma tam prostě není. A vůbec, když je to teda na webu, tak proč všude po městě vidím turisty s tištěnou verzí trvalého stavu?
A ještě se mi líbí věta "Bohužel však není možné jakkoliv upravoval ty, které informují o bezvýlukovém provozu v průběhu roku." Tzn. Bohužel, my bychom hrozně rádi upravili letáky, které sami tiskneme, ale ono to nejde.