Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od willyjeff » 14.2.2012 21:30

A stále spuštěná křižovatka na Strossu, ikdyž 99% automobilové dopravy vymizelo je jako vtipný? Mě to teda nepřijde, když narvaná tramvaj stojí až 60sec na světlech (jednou dokonce i 100sec), za kterými si nepohne ani myš. :evil:

http://www.youtube.com/watch?v=5OWAWYul748

Podle mého názoru vypnuli preferenci, protože se stromečky prostě nerozsvítí ani za zlaté prase a cyklus se zdá ošklivě napevno daný.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od willyjeff » 10.2.2012 23:34

Pak už nám nezbývá než jezdit s kamenem v kabině a vždycky upravit těmhle světýlkům fazónu. :evil:

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Martin Šubrt » 10.2.2012 21:39

Karosák: Asi bude potřeba detekce jízdy na červenou pro auta a elektrický zvedací ohradník pro chodce. Pak už bude Hradčanská dokonalá :-). Mimochodem, jestli se nestane zázrak, bude v létě druhá Hradčanská vybudována na dolním přechodu u metra Želivského.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3373
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 10.2.2012 20:02

No já se světel nezastávám. Ale je to jak říkal Martin. Místo toho, aby se to vyřešilo hlavou a tenhle betlém se snesl, tak se tam postaví měšťák, dají vetší ampule a kasíruje se. V noci se křižovatky nevypnou, místo toho se na ně namontuje detekce průjezdu na červenou. Nenamontuje se tam do léta třeba turniket :?: #-o

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2881
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od trainzjohny » 10.2.2012 19:51

Světla na nic ani kdyby měly v průměru 2 metry nebudou respektovaný, protože jsou nanic.

Nejsem zastáncem porušování pravidel, ale tady fakt na ně kašlu.

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Sirka » 10.2.2012 19:49

Jo, větší panáčci tam nějakou dobu jsou, ale nevšiml jsem si, že by to mělo nějaký praktický význam :roll:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3373
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 10.2.2012 19:45

Všiml jsem si před nějakým časem na Hradčanské... Nevím jak to bude s řízenými přechody, ale zatím byly pro chodce instalovány jen větší ampule (vodníček s ohniváčkem) :evil:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4290
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 10.2.2012 6:54

Poslušně hlásím že jsem opět zaznamenal závadu čoček na Hradčanské. Tentokrát se jedná o směr ZC a projevuje se stejně jako ta předchozí ZC už zde probíraná před časem.
Akorát to má určitá specifika - je to "jak kdy", děje se hlavně v noci. Co jsem vypozoroval, tak pokud se jede cca 33km/k (díky OR je max 35) tak se čočky navolí, padnou a těsně před čumákem se překlopí na stůj. Řekl bych že záleží v jaké fázi se zrovna semafor nachází, pokud je "standardní", čili volno pro chodce již delší dobu, pak k tomu obvykle dojde.
Pokud jsem jel rychlostí výrazně nižší (20 a míň), nebo vyšší a na 35 zbrzdil těsně u OR, tak jsem to nezaznamenal. Závadu jsem pozoroval 3 dny po sobě v kuse a každý den se mi alespoň jednou projevila. Naštěstí je v noci pusto, prázdno, klid, na magnety jsem musel jen jednou.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3590
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od P_V » 30.1.2012 18:03

Proto tomu bych nic nenamítal - politik navrhne, odborník zamítne, politik se podle toho rozhodne - pokud v tom není nátlak, aby odborník pouze odkýval nesmysl, to je korektní postup. Co kdyby se po odborném posouzení ukázalo, že něco z těch bizarních nápadů, co by odborníka nenapadly, bude fungovat :)

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Martin Šubrt » 30.1.2012 17:52

Bobek: Výborně, to je za bod ;-) Ano, tak na takovéto úrovni jsou reálná politická zadání, která se se vší vážností v tomto městě prověřují... Jinde takovou věc zamítne ve vlastní hlavě ještě člověk, kterého napadla... U nás nikoliv... Přiznávám, že já jsem ani po usilovném uvažování nepřišel na to, jak by to tímto směrem bylo možné. Prostě proto, že mám v hlavě jakýsi blok zvaný logika, který mi brání vidět dál... ;-)

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Tom » 30.1.2012 16:14

To by bylo pekelný :D

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 929
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobek » 30.1.2012 12:49

Martin Šubrt píše:...že by se přes ten můstek u garáží Kačerov jezdilo z hlediska kamionů i ve směru D1 - lanový most...
To jako takhle? :shock: To by jistě oba tranzitní směry bez obtíží pobralo. #-o Někdo by se asi měl jít léčit.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Martin Šubrt » 30.1.2012 12:20

piskvorrr: Snad to tak nedopadne..šílenosti si jsou dopraváci vědomi, ale ti nerozhodují... Jen pro pobavení. V jednom z návrhů i bylo, že by se přes ten můstek u garáží Kačerov jezdilo z hlediska kamionů i ve směru D1 - lanový most. To už je složitý si i představit.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od kasme » 30.1.2012 11:45

Martin Šubrt píše:Spořilovští bojují urputně a nepochybně vyhrajou...
aktuálně třeba vybojovali obousměrné snížení rychlosti na Spořilovské pro všechna vozidla na 50 km/h
je to sviňárna, neb došlo jen k výměně dotatkové tabulky (místo náklaďáku je tam "omezení hluku")
navíc je v horní části obousměrně úsekové měření rychlosti (-X

ale to už jsme z Preference trochu OT

Uživatelský avatar
piskvorrr
Uživatel
Příspěvky: 389
Registrován: 09.6.2010 12:48

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od piskvorrr » 30.1.2012 11:34

Martin Šubrt píše:No pořád je ve hře rampa ke garážím Kačerov ;-) Spořilovští bojují urputně a nepochybně vyhrajou...
Toto? http://www.mapy.cz/s/2VW8 To je přinejmenším šílené - už teď to na tom sjezdu z D1 směrem na Barrandov bývá o hubu; jestli tohle nastane (křížení dvou silných dopravních proudů na 250 m), bude tam smrťák minimálně jednou do měsíce - to je akceptovatelné? Chápu, že je třeba Něco Udělat, a i toto je "něco," ale je to pochod od špatných řešení k ještě horším.

Odpovědět