No jestli měli pilku na železo a dvoukolák...ZXS91 píše:Před chvílí se nějací pánové vrtali ve světlech na Hráče od vozovny. Že uuž by je odváželi?
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Preference / antipreference MHD
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Před chvílí se nějací pánové vrtali ve světlech na Hráče od vozovny. Že uuž by je odváželi?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
Existuje něco jako Smíchovský okruh. A ten má zelenou vlnu (která sice přidáním křižovatky u tunelu byla přerušena) a tak je tam pevná fáze.Marek B. píše:Zajímalo by mě, kdy bude preference na křižovatce Štefánikova x Kartouzská. Neuvěřitelně se tam zdržují tramvaje až o minutu a že by tam zrovna stály kolony aut, aby musel být pevný cyklus, se říct nedá.
Jinak se tato křižovatka řešila během předvánočního šílenství.
Osobně mi u této x vadí víc souběh s IAD a blokování od IAD když nemůže kvůlivá chodcům zabočit vpravo. To je Ti pak preferenční signál volno houby platnej.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Preference / antipreference MHD
Já jsem poslední, kdo by bojoval proti preferenci, ale je potřeba si uvědomit, že tady je problém dost složitý. Pro IAD se jedná v podstatě o jediné spojení centra Prahy s celou JZ částí města. A nedávno jsem měl možnost vidět, jak složitě a provázaně probíhá řízení a synchronizace křižovatek na malém smíchovském okruhu. Samozřejmě je situace různá v různých částech dne, ale řekl bych, že ten pocit, že se kolony aut netvoří, je dán právě tím, že je drží předchozí SSZ.Marek B. píše:Zajímalo by mě, kdy bude preference na křižovatce Štefánikova x Kartouzská. Neuvěřitelně se tam zdržují tramvaje až o minutu a že by tam zrovna stály kolony aut, aby musel být pevný cyklus, se říct nedá.
Osobně bych rád viděl nějaké zlepšení průjezdu tramvají na všech kříženích se smíchovským okruhem, ale řešení to bude skutečně pracné.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Ve světle "preferencí" typu Jaroš, Flora, Želva a další buď rád za pevnej cyklus. Abys pak ještě nebrečel....
Re: Preference / antipreference MHD
Zajímalo by mě, kdy bude preference na křižovatce Štefánikova x Kartouzská. Neuvěřitelně se tam zdržují tramvaje až o minutu a že by tam zrovna stály kolony aut, aby musel být pevný cyklus, se říct nedá.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Fakt jo? Že už by tam přivezli ten řadič z Palmy, jak se plánovalo? Budu se dnes kochat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Dnes v podvečer jsem si všiml dvou věcí:
1.) Před Přístavištěm ZC je opět DZ "70" ovšem okousek dál než byla donedávna - místo za vjezdem k benzince je až za výjezdem od ní!
2.) SSZ na Palačáku umí nějaké nové fáze - minimálně "trojúhelník" = 3 DC + 10 či 16 ZC + 7 od Anděla. (Kéž by uměla také 14 ZC + 17 DC + 7 od Anděla.)
1.) Před Přístavištěm ZC je opět DZ "70" ovšem okousek dál než byla donedávna - místo za vjezdem k benzince je až za výjezdem od ní!
2.) SSZ na Palačáku umí nějaké nové fáze - minimálně "trojúhelník" = 3 DC + 10 či 16 ZC + 7 od Anděla. (Kéž by uměla také 14 ZC + 17 DC + 7 od Anděla.)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Tam SSZ blbne poměrně pravidelně... Ještě z mých školních let si to docela pamatuji...gabuliatko píše:Preference zatahujících vlaků do vozovny Motol není z nejlepších. Potěší sledovat státní policii ČR měřící rychlost ZC městskou měřící rychlost DC a to toho plazící se kolonu tramvají.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
Preference zatahujících vlaků do vozovny Motol není z nejlepších. Potěší sledovat státní policii ČR měřící rychlost ZC městskou měřící rychlost DC a to toho plazící se kolonu tramvají.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Ještě se vrátím k proměnému DZ na křižovatce ND - co tak jeho (mnou navržené) níže popsané změny zrealizovat zároveň s (někdy loni? v tisku zvěřejněnými) úvahami MČ (?) o pravidelném víkendovém uzavírání pro IAD (nejen horní části Václaváku, ale i) Křižovnické a Smetanova nábř. kolem Křižovnického náměstí?
Pravidelné (12x až 52x do roka) uzavírání části Křižovnické IAD by bylo možno nejlépe při instalaci proměných DZ:
1.) "neprůjezdná oblast" a "zákaz odbočení" či "přikázaný směr jízdy" (vše) "mimo MHD" na křižovatkách ND a na Palachově nám.
2.) "zákaz vjezdu mimo MHD" či "pěší zóna s povoleným vjezdem MHD" u křižovatek Křižovnické s ul.Platnéřskou a Smetanova nábř. s ul. Anenskou
3.) "jednosměrný provoz mimo MHD" 2x na Smetanově nábř. - u vyústění ulic Karolíny Světlé a Divadelní
PS: Proměné DZ instalované u ND mají určitě tři strany/(možná)nastavení, ale dosud jsou používána jen dvě = varianta "uzavřené Křižovnické" se vleze na DZ ukazující současné dvě varianty uspořádání provozu v okolí křižovatky ND.
Pravidelné (12x až 52x do roka) uzavírání části Křižovnické IAD by bylo možno nejlépe při instalaci proměných DZ:
1.) "neprůjezdná oblast" a "zákaz odbočení" či "přikázaný směr jízdy" (vše) "mimo MHD" na křižovatkách ND a na Palachově nám.
2.) "zákaz vjezdu mimo MHD" či "pěší zóna s povoleným vjezdem MHD" u křižovatek Křižovnické s ul.Platnéřskou a Smetanova nábř. s ul. Anenskou
3.) "jednosměrný provoz mimo MHD" 2x na Smetanově nábř. - u vyústění ulic Karolíny Světlé a Divadelní
PS: Proměné DZ instalované u ND mají určitě tři strany/(možná)nastavení, ale dosud jsou používána jen dvě = varianta "uzavřené Křižovnické" se vleze na DZ ukazující současné dvě varianty uspořádání provozu v okolí křižovatky ND.
Re: Preference / antipreference MHD
No anebo detektor hlásí trvale true.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Dobrá je i Plzenská s tím cvičením. Vždy když jsem na kopci u Golfu, tak na Poštovce vidím probliknout červenou
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Koryta jsou asi rozbitý. Urputně mi to tam házelo šipku vlevo při každém otočení cyklu. Takže začínám mít pocit, že je to tam "natvrdo", bez ohledu na detektor.
Jinak Koryta i Groš v noci stejnej systém . Volno po hlavní trvale, pokud cokoli přijede po vedlejší, okamžitě ho to pustí, bez ohledu na to co a v jaké vzdálenosti se na tý hlavní nachází. Případně červená a hned zelená, jen aby se světélka pocvičila, pokud něco projede po hlavní. Tohle dělá v noci bohužel většina křižovatek, ty Koryta tam navíc cpou i šipku vlevo.
Doporučuju koukat na vedlejší, jakmile se tam objeví auto, brzdit.
P.S. Nezapomeň poslat děkovný dopis dopravnímu odboru MHMP že se staraj o zábavu, dyk bys jinak bez nich v tý práci umřel nudou.
P.P.S. Nejsi doufám tak naivní, a nečekáš že by s tim snad někdo mohl něco dělat. Kromě zhoršení stavu samozřejmě.....
Jinak Koryta i Groš v noci stejnej systém . Volno po hlavní trvale, pokud cokoli přijede po vedlejší, okamžitě ho to pustí, bez ohledu na to co a v jaké vzdálenosti se na tý hlavní nachází. Případně červená a hned zelená, jen aby se světélka pocvičila, pokud něco projede po hlavní. Tohle dělá v noci bohužel většina křižovatek, ty Koryta tam navíc cpou i šipku vlevo.
Doporučuju koukat na vedlejší, jakmile se tam objeví auto, brzdit.
P.S. Nezapomeň poslat děkovný dopis dopravnímu odboru MHMP že se staraj o zábavu, dyk bys jinak bez nich v tý práci umřel nudou.
P.P.S. Nejsi doufám tak naivní, a nečekáš že by s tim snad někdo mohl něco dělat. Kromě zhoršení stavu samozřejmě.....
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Ta videodetekce...včera, tj. v neděli, po Praze mrtvo. Krom večerního/nočního civění celkem všude jsem sledoval ty Koryta > skutečně by nešlo DC prohodit fáze, aby to odbočující od hasičárny pouštělo až PO tram?? K dokonalosti to dovádí ta kamera, která nárokuje i odbočení, když nikde nikdo není. Jel jsem DC jen já a dodávka přímo...takže dodávka zmizela v dáli a já si počkal až vzduch odbočí vlevo Pak třeba supr někdy v 0:15, valím z kopečka od Hostivařské ke Groši, kde by v poho mohla běžet blikačka a člověk by jen decentně přibrzdil, místo toho pár metrů před soupravou mlask ho. Tak jsem to umagnetil-nikdo vevnitř, od Košiku si odbočilo jedno Twingo a prázdná souprava metrolinky se opět mohla za nadbytečné ampéry rozjet kupředu A to už se mi tam stalo vícekrát, určitě nejen mě. To jen tak na dobarvení