Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Preference / antipreference MHD
Z jiného soudku: zábrany proti vjetí po charkovsku: http://transphoto.ru/photo/576310/
Re: Preference / antipreference MHD
vyklizovací časy - no tédle pohádce bych strašně rád věřil a ještě radši bych se na ní spolehnul. Ale z vlastní zkušenosti "vím" a nikdy vyklizovacím časům nevěřím. stačí s jen za tmy podívat kdy padá stůj a za jak dlouho má kolizní směr zelenou. Upozorňuji, že prázdná tram má provozní zábrzdnou dráhu 55 metrů ze 40 za sucha a na rovině.
Krásné vyklizovací doby jsou na Strosu a u Štefánikova mostu - vždy to udělí volno do odbočky v okamžik kdy je proti vlak prvním vozem v prostoru křížení s tvým směrem.
dnešní postřehy:
1) přechod pod Želivského ZC: jaká je nejdelší možná doba pro udělení volna s pozitivní detekcí (já jsem to po minutě nevydržel a šel s kličkou, hned jak jsem otočil zámkem to padlo a byl jsem rád že jsem stačil naskočit, zavřít dveře no a potom jsem na ty čočky radši nekoukal)
2) přechod pod Želivského ZC: proč neumí udělit volno ZC, pokud je uděleno DC pro autobus, docela nahovno když nikdo nenastupuje a člověk tam smrdí 32 vteřin na další volno.
3) NNŽ: pochvala - zase funguje vložená fáze od Želivského k Olšanské
4) Strosss: pochvala - vždy jsem stanicoval jako druhý po vlaku který jel přímo, potom kraťoulinké stůj a udělení volna do požadovaného směru (linka 26)
5) Letenské náměstí: docela mě překvapilo, že jsem zůstal klasicky stát ZC za autem odbočujícím do tunelu, jen projelo za posledním autem od Hračanské a už jsem byl vytrubován jedoucími auty z Korunovační ... jo vyklízecí časy.
Krásné vyklizovací doby jsou na Strosu a u Štefánikova mostu - vždy to udělí volno do odbočky v okamžik kdy je proti vlak prvním vozem v prostoru křížení s tvým směrem.
dnešní postřehy:
1) přechod pod Želivského ZC: jaká je nejdelší možná doba pro udělení volna s pozitivní detekcí (já jsem to po minutě nevydržel a šel s kličkou, hned jak jsem otočil zámkem to padlo a byl jsem rád že jsem stačil naskočit, zavřít dveře no a potom jsem na ty čočky radši nekoukal)
2) přechod pod Želivského ZC: proč neumí udělit volno ZC, pokud je uděleno DC pro autobus, docela nahovno když nikdo nenastupuje a člověk tam smrdí 32 vteřin na další volno.
3) NNŽ: pochvala - zase funguje vložená fáze od Želivského k Olšanské
4) Strosss: pochvala - vždy jsem stanicoval jako druhý po vlaku který jel přímo, potom kraťoulinké stůj a udělení volna do požadovaného směru (linka 26)
5) Letenské náměstí: docela mě překvapilo, že jsem zůstal klasicky stát ZC za autem odbočujícím do tunelu, jen projelo za posledním autem od Hračanské a už jsem byl vytrubován jedoucími auty z Korunovační ... jo vyklízecí časy.
Re: Preference / antipreference MHD
Jen aby se to dodatečně neřešilo vyvěšením ORvencavasek píše:... Nebo se pletu? Nebo jsou normy špatně a nebo se snad nedodržují?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Preference / antipreference MHD
Pomineme fakt nulové preference, ale obecně jsem myslel, že jsou na to přesné normy ohledně vyklizovacích časů, které počítají s maximální povolenou rychlostí tramvaje. Tedy pokud stůj padne v místě, odkud již nemohu zastavit včas, budu mít dostatek času projet křižovatkou než se na koleje dostane kolizní směr. Nebo se pletu? Nebo jsou normy špatně a nebo se snad nedodržují?Brejšín píše: 3) 1x Poděbradská / Hlubětínská ZC z 50 km/h natvrdo do zastvení s přejetím stopčáry o tři metry - projelo jedno auto
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Bobík: Smutné je to, že to je prakticky všude ve světě... Takže před tímto ani neutečeš...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Jojo, máš pravdu.
A pak se "všichni" diví, že se společnost radikalizuje.
No, bodejť by ne, když to "po dobrým" nejde.
Smutný....
A pak se "všichni" diví, že se společnost radikalizuje.
No, bodejť by ne, když to "po dobrým" nejde.
Smutný....
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Samozřejmě, že ty, protože si ignoroval stůj a nepoužil všechny možné prostředky. Možná po 5 letech u soudu ti dají podmínku, protože kdyby si brzdil na plný kotel, tak pomlátíš půlku vozu.
Pouze píšu, jak to dopadne. Ze systémem zásadné nesouhlasím, ale tak to je. Bohužel.
Pouze píšu, jak to dopadne. Ze systémem zásadné nesouhlasím, ale tak to je. Bohužel.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Špatně. Ne jen tak "někoho".9001 píše: Musíte někoho zabít a pak můžeme doufat v nápravu.
Musíme zabít nevinný lidi.
Pokud půjdu a zabiju toho, kdo za to může, třeba šéfa odboru dopravy, nebo radního pro dopravu, bude to vražda. Možná terorizmus.
A nestane se nic.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Bobik: Žijeme ve společnosti ( a to myslím globálně), která se prevencí moc nezabývá. V jakékoli dopravě, at to je železniční, automobilová i letecká se začalo všechno upravovat až po neštěstích... Proč by to tady mělo být jiné. Musíte někoho zabít a pak můžeme doufat v nápravu.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Pokud to někam narvu s tramvají, třeba na stůj do křižovatky, může to být bráno jako veřejné ohrožení, a to i v případě že to udělám neúmyslně (přehlédnutí stůj třeba) a nikomu se nic nestane. Každopádně když se na to přijde, budu potrestán.
Takže, jako příklad:
Ech, že se ptám, co. Nikdo a nikdy. Proč taky, žejo.
Fajn.
Tak tedy, kdy dojde k nápravě, aby se uvedené věci již nestávaly a proč k ní ještě nedošlo?
Chmm, opět že se ptám, co. Možná, výhledově, nikdy.....
Bezvadný.
Super.
Až tam, nebo kdekoli jinde někdo z nás někoho rozšlehá, jsem zvědav, zdali pomůže říct, že se to, bohužel, stává......
Takže, jako příklad:
Dobře. KDO, případně KDY, za to byl či bude potrestán?Grossák píše: Hloubětínská je reálně bez preference (za peníze DP), popsané se bohužel stává.
Ech, že se ptám, co. Nikdo a nikdy. Proč taky, žejo.
Fajn.
Tak tedy, kdy dojde k nápravě, aby se uvedené věci již nestávaly a proč k ní ještě nedošlo?
Chmm, opět že se ptám, co. Možná, výhledově, nikdy.....
Bezvadný.
Super.
Až tam, nebo kdekoli jinde někdo z nás někoho rozšlehá, jsem zvědav, zdali pomůže říct, že se to, bohužel, stává......
Re: Preference / antipreference MHD
Bohužel jsem stál jako druhej, za sólo 8. Ono to utlo velice rychle po udělení volna pro tu 8 (bo se taky nejdřív rozjel a zase zastavil, takže tam taky pár vteřin navíc vykysal až na můj odjezd), aby to asi stihlo pustit chodce před tou tramvají co se řítila naproti.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Jakmile dám páku dopředu, už mě nezastaví nic...
Stopčára je v úrovni označníku, tak že jak se to hne, už mě ten zbytečný semafor SSZ nezajímá!
Stopčára je v úrovni označníku, tak že jak se to hne, už mě ten zbytečný semafor SSZ nezajímá!
Re: Preference / antipreference MHD
Brejšíne, zajímalo by mě, jak vypadá použití nouzové brzdy na Hradčanské zc, když stopčára je v podstatě na úrovni označníku. Když se rozjíždím ze zastávky, je dost nepravděpodobné, že ještě stihnu reagovat na stůj zastavit před stopčárou. A pokud stopčáru přejedu, už nezastavuji. Jinak:
1) Ano, semafor je to zbytečný, ale za poslední čas jsem tu problémy neregistroval... Tak budeme koukat.
3) Hloubětínská je reálně bez preference (za peníze DP), popsané se bohužel stává.
4) Toto jsem nezažil. To je jako nějaký restart, či co. Struktura křižovatky se všema vyklizovákama hlavně tramvají by tady určitě neumožnila stůj jen na 10 sekund. Prostě divné.
A co se Špejcharu týče, teď ti neřeknu.
1) Ano, semafor je to zbytečný, ale za poslední čas jsem tu problémy neregistroval... Tak budeme koukat.
3) Hloubětínská je reálně bez preference (za peníze DP), popsané se bohužel stává.
4) Toto jsem nezažil. To je jako nějaký restart, či co. Struktura křižovatky se všema vyklizovákama hlavně tramvají by tady určitě neumožnila stůj jen na 10 sekund. Prostě divné.
A co se Špejcharu týče, teď ti neřeknu.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Jak se to vezme... Vinik se vždycky najde a bude potrestán. Víc nikdo moc neřeší. Bohužel jako vždy.Bobik píše:Koukám že se nám nějak rozmohlo to " stálé volno po hlavní, v případě detekce čehokoli na vedlejší ho ukončuje bez ohledu na to co a v jaké vzdálenosti se na hlavní nachází". Poslední dobou mi přijde že to je snad všude. Jo a bude z toho pěknej průůů, jednou.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Koukám že se nám nějak rozmohlo to " stálé volno po hlavní, v případě detekce čehokoli na vedlejší ho ukončuje bez ohledu na to co a v jaké vzdálenosti se na hlavní nachází". Poslední dobou mi přijde že to je snad všude. Jo a bude z toho pěknej průůů, jednou.