Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od modroko » 15.8.2013 10:39

MM- Todle uznávám a souhlasím s tebou, jen sem tím chtěl říct, že tato situace minimálně v těchto místech není obvyklá :)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 15.8.2013 8:36

Tam je to taky zradlo, vzdyt od Thamovy az po Saldovu ke plna cara a zakaz zastaveni, muhehe... Pravda, onehdy jsem tam videl pokutovat MP. Taky by se hodily zelene pikoliky u piliru Negrellaku, bo rozhledove pomery jsou tam nic-moc a kdyz je to tam obsety autama, tak to je hotovka. Jinak me jeste antipreferencne nakrkla ta legalisace zastaveni v pruhu na Synkacem a ted pozor-v zakazu zastaveni pod zast. Italska je povoleno stani na kartu. Prijde mi, ze to v popojizdejici malokdo zaflekuje, ale prasarna je to slusna! :-(

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od von Špilberk » 15.8.2013 7:51

MM-Mikulovsky píše:Už nějaký čas uvažuji, že když už je potřeba mít vyznačená parkovací stání/zóny těsně podél TT, tak v případě omezeného prostoru by měla být DZ určena jen pro vozy s omezenou šířkou, tak aby mezi parkujícími auty a projíždějícími TRAM byla výrazně větší rezerva volného prostoru než se mnohdy stává v současnosti (viz foto níže).
No já nevím, ale vodorovné značení je taky závazné, takže šířku parkovacího místa určuje ta bílá čára. Jen to chce odvážné policajty, kteří dají pokutu za ignorování (porušování) vodorovného dopravního značení a odvážný správní orgán, který se nepo*ere před panem podnikatelem.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 15.8.2013 5:44

modroko píše:MM- Ohledně té situace na Urxový ZC, ty vozy co tam stály, tam jsou kvůli rekonstrukci hotelu(co je tam kousek vidět). Pokud mě paměť neplete obvykle tam těma místama IAD do kolejí moc často nezasahuje :) Měl jsi smůlu na blbý den a blbou hodinu(a taky toho že ten hotel mají co nevidět otevřít)
A oprava budovy (ať hotelu či jiné) opravňuje někoho porušovat silniční zákon - ustanovení, že:
1.) parkovat/stát je povoleno jen v jedné řadě (zastavit pro nakládku/vykládku je něco jiného)
2.) mimo vyznačená parkovací místa (zóny) musí podél TT být volný jízdní pruh "přes den" PD? #-o

Porušení každého z obou uvedených ustanovení je na pokutování - bez ohledu na fungováním SSZ s preferencí TRAM v místě!

Jó a zastavit (pro vykládku/nakládku) je na TT zakázáno =pokud před hotely u TT zastavují BUS s potřebou otevřít levý zavazadlový prostor, čímž zasáhnou do TT, tak je to zejména s využitím práva zastavit v druhé řadě také značně v rozporu se zákonem - na Tyláku se mi taková blokace opakuje poměrně často!

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od modroko » 14.8.2013 22:32

MM- Ohledně té situace na Urxový ZC, ty vozy co tam stály, tam jsou kvůli rekonstrukci hotelu(co je tam kousek vidět). Pokud mě paměť neplete obvykle tam těma místama IAD do kolejí moc často nezasahuje :) Měl jsi smůlu na blbý den a blbou hodinu(a taky toho že ten hotel mají co nevidět otevřít)

Uživatelský avatar
Mayk
Uživatel
Příspěvky: 54
Registrován: 06.6.2012 10:00
Bydliště: Praha

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Mayk » 14.8.2013 22:04

Malostranské náměstí dnes na jedničku.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 14.8.2013 21:44

Už nějaký čas uvažuji, že když už je potřeba mít vyznačená parkovací stání/zóny těsně podél TT, tak v případě omezeného prostoru by měla být DZ určena jen pro vozy s omezenou šířkou, tak aby mezi parkujícími auty a projíždějícími TRAM byla výrazně větší rezerva volného prostoru než se mnohdy stává v současnosti (viz foto níže).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 14.8.2013 21:32

Před zastávkou Urxova ZC je křižovatka ul. Sokolovské s ul. Šaldovou řízená pomocí SSZ s předzvěstí a detekcí + preferencí TRAM.

Dnes se mi počase zase stalo, že (viz foto níže) kvůli autům parkujícím těsně podél TT v druhé řadě = ve vyznačeném řadícím pruhu musela řada jedoucí IAD po TT, kterou mi tím blokovala a utekly mi cca 3 volna na SSZ, než to posléze pustilo onu IAD a já pak konečně mohl po několika minutách křižovatkou projet.

Jediné účinné řešení, jak předejít opakování výše uvedené (a fotem zachycené) situace, je mezi předzvěstí a SSZ oddělit TT od IAD dělícím podélným prahem, který by znesnadňoval/znemožňoval parkování IAD v druhé řadě.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 14.8.2013 21:46, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 14.8.2013 12:39

V patek odpo opet 17, takze budu ve strehu. Odbory jasny, proto jsem to psal s vyplazenym jazykem-nepodstatne ;-) Curieovych vypada na prodluzovani busu, to jsem nevedel, diky. No a dnes mi pije krev opet prechod Zelivskeho ZC. Zelezne stejny prubeh opruzu s d-13: podjede te 26, takze jako druhy svetla bud prolitnes, ale je to fuj, nebo zastavit, klicka a velmi kratke volno, ktere ihned zmari cervena u Hagiboru. Za tu dobu uz je 26 na Strasnicke. Nebere to konce a nejsem jediny, bo se to probira i na vypravne. Ma cenu to volat? Dekuji za prostor a trpelivost!

Grossák
Uživatel
Příspěvky: 682
Registrován: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Grossák » 13.8.2013 22:00

Na splítku se zeptám, co se děje. Veletržní opravdu hapruje. Prověřovala se, jsou tam nevelké (přijatelné) rozdíly mezi přihlášeními a odhlášeními. Ale někdy před týdnem a něco v zásadě fungovala. Prosím o další info. Kostelní je v koo se Strossmayerovým náměstím dc pro auta. Preference pro TRAM je tomu nadřazená. Na Právnické fakultě je preference BUS z boku, takže je možné, že ten BUS si prodlužoval volno proti TRAM. Prosím o další info a zkusím mrknout na místo. Výzvu na vodárně předám. Na Odbory bych se s dovolením vyprdl, je to atyp.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 13.8.2013 11:27

Ráno dobrý, ale byl to jeden průjezd, tram přede mnou i proti, takže bych zatím ne =D>
A momentalne na Palachove namesti rizen provoz jen pomoci DZ, dale stale nefunkcni pref. Veletrzni ZC, Kostelni se jevi rozhozena-mimo koordinaci a nespolupracuje prilis ani namesti Curieovych ZC-vzdy me nachalo vystat za obloukem a jak na potvoru jela od Frantisku 207 :-(
Vecerni edit: vyse zminene pri 3 kolech odpoledni 17, takze to chce vice postrehu. Dvorce DC v Pa a dnes v poradku, pro zmenu vsak nesviti stromecek na Vodarne DC, projel jsem, ale proti jel take vlak, tudiz nevim, jestli jen nesviti stromecek, nebo se nenavoluje. A jeste jeden postreh ze vcera-stromecek Odboru ZC neblika pred stuj, coz vzhledem k tomu, ze je zde jeho jedine poslani shledavam jako vadu na krase :-P

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od chemik » 13.8.2013 0:19

Karosák píše:Na Malostranském nám. ZC nenavoluje kontakt do splítky při vjezdu do zastávky. Musí se odstanicovat a sklouznout k čočkám, pak to padá svižně. Prý hlášeno a závada většího rozsahu je v řešení...
viz můj příspěvek z 31.7. Evidentně na to nikdo furt nesáhnul

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 12.8.2013 17:32

Na Malostranském nám. ZC nenavoluje kontakt do splítky při vjezdu do zastávky. Musí se odstanicovat a sklouznout k čočkám, pak to padá svižně. Prý hlášeno a závada většího rozsahu je v řešení...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 31.7.2013 23:55

Na těch Dvorcích je nějakej divnej cyklus či co, udělaly mi to taky. Většinou než přechroustám vexle do smyčky a stihnu se rozjet, tak mi to uteče, občas to i počká. No a občas to "počká" do chvíle, kdy už jsi za horizontem událostí a nezbývá než hodit korunou jestli magnety/projet bude menší průsešvih.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 31.7.2013 23:47

Hustej matroš, koukám :-( Já bych měl jeden pozitivní postřeh-v úterý mi přišlo, že na nám. Curieových byl upraven sled fází ve prospěch vlaků z mostu, bo dřív se dalo celé volno prostát za odbočujícím IAD k Františku, který nemohlpro proud aut od Pařížské odbočit. Nyní je od mostu zelená+volno+vyklizovací šipka ;-) Dále pak pevný cyklus na Palachově nám. se mi jeví jako user friendly. Cyklus je přiměřené délky a průjezd bez většího zdržení.
Naopak levárnu mi provedly Dvorce DC, nepočkaly. Jednou jentak, podruhé shodilo na stůj po odjezdu vlaku ze zastávky ZC. Pokaždé bylo nutno zastavit a vyčkat kolizní fázi z Jeremenkovy :-(

Odpovědět