Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Preference / antipreference MHD
Jasný, Zámecká neni Zvonařka... to bude dneska asi tím horkem
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Jinak Lazarskou jsem si cvičně kreslil takto...neprošlo...teda spíš jsem s tím přišel až v okamžiku, kdy představy dotčených již byly usazeny na podobě, co tam je dnes. Snaha byla mít zastávky na dvě soupravy, obsluhu bočních ulic během dne činit přes prostor zastávek v jedné úrovni od budovy po nástupní hranu a v noci po zasunutí antiprůjezdného sloupku v místech za přístřešky umožnit objezd stojících tramvají.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Zámecká není Zvonařka . Zámecká je Náměstí Bratří Synků za barákem a končí tam linka číslo 13 . Ale tam je pravda, že pokud nestojí ve směru dc nějaká chcíplotina, nebo stojí-li ještě nahoře na Synkáči, jde 13 většinou celkem v klidu objet.
Re: Preference / antipreference MHD
9001: nevim co je na chytractvi, kdyz chci zabranit konfliktum ridicu tramvaji a IAD na miste... tramvaje z toho nevyjdou dobre a proc negativni reklamu i u jednoho procenta IAD za noc. IZS bych neresil, to vyresi nejaky obeznik. Navrh Martina se libi a resi i dalsi problemy. A Zameckou neresim, tam tedka zadny tramky nejezdi a myslim, ze se tam osobaky v ulici U Zvonarky vejdou.
Martin Subrt: dobry reseni a navic dve mouchy jedou ranou
Martin Subrt: dobry reseni a navic dve mouchy jedou ranou
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
To bylo vymyšlený tak, že by jednosměrka u radnice byla zpátky jen směrem k radnici (opačný směr je zajištěn prodlouženou Žitnou). Dole u tramvají by byl vjezd a ne nelogický výjezd s blbým výhledem na tramvaje a do signalizace. Nahoře se dá úpravou nároží (vytažením asi o 5 metrů směrem do náměstí) výjezd udělat tak, že by bylo vidět lépe. Ostatně nechápu, kdo tam udělal ty parkovací zuby, za nimiž stejně není chodník a které se příšerně složitě uklízejí. Navíc jsem to navrhoval proto, že na křižovatce Žitná - Odborů jsou zcela nelogicky navrženy 2 cyklopřejezdy ve smyslu, že jedu od Spálené, najedu na chodník, vyčkám na přejezd prodloužené Spálené, najedu na chodník, vyčkám na přejezd prodloužené Žitné a pak jedu proti autům nahoru směrem do Žitné. Každý cyklista na volno rovnou doleva odbočí po průjezdu tramvají a takové cyklopřejezdy bude ignorovat. kdyby byla jednosměrka u radnice opačná, rovnou by odbočil v klídku do ní a tudy se dostal do cyklokoridoru podél východní strany náměstí...scoffer píše:Dle meho selskeho rozumu me tramvaj nema co zdrzovat prodlouzenym stanicovanim. Me je prece sumak, ze je nejaky interni predpis DP o centralnim prestupnim bodu. Taky s dodavkou nezastavim na kolejich a nezacnu vykladat zbozi. Takze dle selskeho rozumu je v noci zakaz vjezdu osobnich aut nutnost. S tim by ale souviselo zruseni jednosmerky u novomestske radnice a tim padem ubytek parkovacich mist.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Další chytrák... 99% řidičů IAD budou taxíky... A kdo má maják si poradí a zná to...scoffer píše:Dle meho selskeho rozumu me tramvaj nema co zdrzovat prodlouzenym stanicovanim. Me je prece sumak, ze je nejaky interni predpis DP o centralnim prestupnim bodu. Taky s dodavkou nezastavim na kolejich a nezacnu vykladat zbozi. Takze dle selskeho rozumu je v noci zakaz vjezdu osobnich aut nutnost. S tim by ale souviselo zruseni jednosmerky u novomestske radnice a tim padem ubytek parkovacich mist.
Proč tedy není zákaz na Zámecké?
Re: Preference / antipreference MHD
Dle meho selskeho rozumu me tramvaj nema co zdrzovat prodlouzenym stanicovanim. Me je prece sumak, ze je nejaky interni predpis DP o centralnim prestupnim bodu. Taky s dodavkou nezastavim na kolejich a nezacnu vykladat zbozi. Takze dle selskeho rozumu je v noci zakaz vjezdu osobnich aut nutnost. S tim by ale souviselo zruseni jednosmerky u novomestske radnice a tim padem ubytek parkovacich mist.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Úplně přesně! Jenže Milanovi to nevysvětlíš, ten musí mít všechno detailně vošéfovaný.Langsam píše:Také si myslím, že hodně věcí jde vyřešit selským rozumem a vstřícností všech zúčastněných, než řadou předpisů a zákazů, které musí být ještě ex post vysvětlovány.
Re: Preference / antipreference MHD
Pane jo, tady se rozjela diskuze o Lazarské. Také si myslím, že hodně věcí jde vyřešit selským rozumem a vstřícností všech zúčastněných, než řadou předpisů a zákazů, které musí být ještě ex post vysvětlovány. O víkendu jsem měl noční 54 a byl jsem svědkem, jak houkající sanita, jedoucí Lazarskou od Vodičkovy, najela bez váhání před zastávkou na chodník (křižovatka Vladislavova x Lazarská) a "objela" stanicující tramvaje po chodníku (ke křižovatce M.Rettigové x Lazarská). Stejně tak jsem viděl během směny pár taxikářů, kteří po dojetí za stanicující tramvaje, raději hned vycouvali a vydali se jinou trasou (ulicí M.Rettigové). A pak i jak jeden taxík zarputile stál za stanicujícími tramvajemi, takže poslední stanicovala za ním. Chlapík tam pěkně vytuhl pod zraky všech kolem, včetně příslušníků MP, kteří ho sledovali z tramvaje před ním. Myslím, že si příště rozmyslí tudy projíždět.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Já si do dokážu představit v barvách (neb už jsem viděl, jak MMM informuje cestující a slyšel... to nebudeme rozvádět).
MMM sedí u počítače, čte tohle vlákno a řve ku monitoru
Já si s tebou jednou zajdu na školení, alespoň jednou nebudu já, ten kdo nejvíce komunikuje s lektorem.
A možná se i pobavím, stejně je to většinou nuda a polovina témat nám nic nedá.
MMM sedí u počítače, čte tohle vlákno a řve ku monitoru
Já si s tebou jednou zajdu na školení, alespoň jednou nebudu já, ten kdo nejvíce komunikuje s lektorem.
A možná se i pobavím, stejně je to většinou nuda a polovina témat nám nic nedá.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
Ano pane, ale diskuze není o tom, že jeden má pravdu. Diskuze je o tom, že se diskutuje. Tvůj názor jsme si přečetli a netřeba jej 10x opakovat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
G: Nemohu souhlasit, že špatné pochopení platnosti DZ o zákazu vjezdu -nikoliv nepřetržité místo jen v omezenou dobu- je kladem pro MHD/TRAM, pro něž to DZ/zákaz vjezdu nikdy neplatí, protože budou tato vozidla zdržována/blokována až ohrožována nesmyslně/zbytečně otáčející se IAD, pro níž po většinu času by ten zákaz také nebyl platný.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
Náhodou, když se to zedituje, tak z toho hezky vyleze jaký to je nesmysl. (že to nemá cenu se hádat o tom žádná). V tomto případě totiž pokud to někdo blbě pochopí tak tam nesmí po celou dobu platnosti a to je jedině dobře.MM-Mikulovsky píše:Proto stále preferuji protože jsem (jak jsem již opakovaně uvedl) přesvědčen, že PODSTATNĚJŠÍ JE VIDITELNOST/NADŘAZENOST (DOBA) PLATNOSTI DZ NAD VÝJIMKOU (= zde neplatnost pro MHD)!
Re: Preference / antipreference MHD
1) Já to uvedl jen jako příklad.
2) S Tebou to je marný. Tím končím. Nemá to cenu.
2) S Tebou to je marný. Tím končím. Nemá to cenu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Á, tady je chyba - ty k DZ B13-"Zákaz vjezdu vozidel, jejichž okamžitá hmotnost přesahuje vyznačenou mez" přirovnáváš až zavádíš (skoro neexistující) DZ "ZÁKAZ VJEZDU MIMO MHD", jež většina řidičů asi nebude znát (a dá se tedy předpokládat její ignorování/nedodržování jimi), byť ve skutečnosti ta DZ by odpovídala DZ B32-"Jiný zákaz", která asi v Praze není dosud nikde použitá - vše je řešeno DZ s jinými/běžnými(vyhláškou přímo danými) zákazy a dodatkem "MIMO MHD" či "MIMO TRAM". VELMI POCHYBUJI, ŽE DZ B32-"Jiný zákaz" UMOŽŇUJE SPECIFIKACI UVEDENÍM (tebou navrhované) VÝJIMKY V PLATNOSTI - viz tzv. prováděcí vyhláška MD k tzv. silničnímu zákonu, §9, odst.1, odrážka ll.MF píše:... Je to asi tak, jako by byla někde značka zákaz vjezdu vozidel těžších než 10t a pod tím mimo MHD a čas "v noci". Tak je vcelku logické, že to tam je kvůli otřesům třeba, protože nechtějí pod okny v noci náklaďáky. Busy snesou a ve dne celá DZ neplatí. Nelze uplatnit to, že půlka omezení přes den platí a půlka ne.
Ještě dodatek: pokud by si opravdu chtěl zdůraznit svoji verzi, tak by musel být zákaz vjezdu s dodatkovou tabulkou mimo MHD 0-24h a mimo IAD 5:15 - 0:15... Ale to je opravdu zbytečné.
Proto stále preferuji mnou (od začátku navrhovanou) DZ B1 Zákaz vjezdu všech vozidel (v obou směrech) s dodatkem (ne)platnosti "0.15 - 5:30, MIMO MHD", protože jsem (jak jsem již opakovaně uvedl) přesvědčen, že PODSTATNĚJŠÍ JE VIDITELNOST/NADŘAZENOST (DOBA) PLATNOSTI DZ NAD VÝJIMKOU (= zde neplatnost pro MHD)!