Martin Šubrt píše:Ale "nejde" to udělat tak, že by tam svítilo společné volno pro auta i tramvaj v každé fázi celou dobu. Auta mají vyklizovací mezičas o hodně kratší, takže když by tam tramvaj měla společné volno s těmi auty a nebyla tam, nebo teprve přijížděla k výhybce a neměla zablokováno, tak by stejně volno pro tu tramvaj zhaslo o 6-10 sekund dříve než těm autům.
To já samozřejmě vím, že tramvaj vyklizuje delší dobu. Už chvilku na tomto fóru exiustuju.
Samozřejmě jsem to myslel tak, jak píšeš dál.
Martin Šubrt píše:Tj. nastavit by to šlo pouze tak, že by tam padlo společné volno na začátku zelené bez ohledu na přítomnost tram., to by se pak zhaslo asi 6-10 sekund před koncem volna pro auta a pak by se ještě znovu vybralo v případě dodatečného nároku aktuálně dorazivší tramvaje.
Přesně takto jsem to myslel.
Škoda, že je to tak velká úprava. Inu pro nás, řidiče laiky se to jeví jako drobnost, ale vy, jako projektanti to vnímáte jinak, no.