Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9561
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 18.2.2015 21:27

Fořtík píše:Na Zličín zapomeňte, jednu stanici v depu už máme a do další rozhodně nikdo nepůjde. :lol:
Zatím Depo Hostivař pohřbil ROPID odkloněním 3xx... Otázka je co bude do pár let

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Fořtík » 18.2.2015 18:43

Na Zličín zapomeňte, jednu stanici v depu už máme a do další rozhodně nikdo nepůjde. :lol:

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1521
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od XSC » 17.2.2015 22:44

Nechci brát iluze, ale ono je to skoro 7km a rozhodně ne volným terénem: http://www.mapy.cz/s/fWkF Jízdní doba na Zličín je z centra už dnes 22 minut, k tomu 7 dalších na letiště. Kdyby k tomu přibyla ještě stanice v depu, která by nejspíš měla podobná omezení jako DH, tak by se doba ještě prodloužila, o Hostivici radši nemluvím. To je horší než Chalupoida.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9561
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 17.2.2015 21:46

MM: Základní probém je v penězích... Metro za hranice Prahy je nereálné... Musely by se podílet obce a kraj... Navíc když si spočítají, že za to metro by jim mohl jezdit bus v intervalu 5 minut na Nové Butovice...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 17.2.2015 21:40

-KUBI- píše:Dvě stanice metra v Hostivici :lol: to už teda radši tu chalupoidu a nejlépe samozřejmě rychlodráhu.
Jinak bych doporučil místo polétávání v leteckých snímcích občas prohlédnout vaše stavební pozemky osobně...
......
1.) ve skutečnosti Hostivice jen jedna stanice = Hostivice-Sadová na jihovýchodě obce u stejnojmenné železniční zastávky linky S65, díky níž a "zavlečení"/přesměrování BUS by byla spádová nejen pro vlastní Hostivici, ale i další obce v okolí, z nichž by lidi nemuseli na žádné P+R či ještě dál do nitra Prahy (a přitom nevyžadovala nereálné zdvojkolejňování tzv. Pražského Semeringu)
2.) Vaše rada o prohlídce aktuální podoby dotyčných pozemků je nesmyslná, protože je v podstatě nejen (alespoň někde) nerealizovatelná, ale zejména z ní není zjistitelná kolize s jinými již plánovanými či dokonce schválenými projekty, které ještě nebyly fyzicky započaty!

-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 115
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od -KUBI- » 17.2.2015 18:44

Dvě stanice metra v Hostivici :lol: to už teda radši tu chalupoidu a nejlépe samozřejmě rychlodráhu.
Jinak bych doporučil místo polétávání v leteckých snímcích občas prohlédnout vaše stavební pozemky osobně...
třeba v tomto prostoru je v těchto dnech dokončována křižovatka, která napojuje ul. Na Radosti na Pražský okruh

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 17.2.2015 16:18

P_V píše:...... Depo má rezervu na jihu pro pět odstavných kolejí, a kdyby oželeli jednu menší halu, tak ještě jednou tolik.
Nová stanice u depa umožňuje překročit dálnici po mostě. Čím méně kopání, tím lépe.
= rezerva pro halu o 5ti kolejích tedy zde
- při "oželení malé haly" další hala o 5ti kolejích může být zde
a náhrada té malé haly (pokud je to montované, tak jen její přemístění) se může postavit např. zde

= další prodloužení =M=B na Letiště co nejvíce volným územím = bez nutnosti výstavby tunelů či mostů (maximálně protihlukových stěn) by vycházelo tedy pak tudy - čili se stanicemi Hostivice-Sadová/eSko, Hostivice/P+R (u Exitu2 R6), Dlouhá Míle/P+R -"podchycující" IAD z R7/jejího prodloužení I/7 (se vstupy přes vestibuly u OC6 a u ul. K Letišti), Letiště (VH P-Ruzyně)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3549
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od P_V » 17.2.2015 15:38

MM-Mikulovsky píše: Jenže nebude:
1.) depu Zličín ta plánovaná hala, jejíž místo zabere nová konečná, jednou chybět?
2.) škoda, že se "zazdí" možnost směrově nejlogičtějšího protažení =M=B na Letiště? (+ potažmo zase =M=A od Nem. Motol přes Řepy/Slánskou ke stanici =M=B Stodůlky a od ní územní rezervou pro větev =M=B do její plánované konečné Jihozápadní město?)
Depo má rezervu na jihu pro pět odstavných kolejí, a kdyby oželeli jednu menší halu, tak ještě jednou tolik.
Nová stanice u depa umožňuje překročit dálnici po mostě. Čím méně kopání, tím lépe.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 17.2.2015 15:17

P_V píše:
MM-Mikulovsky píše:3.) tak si na Zličíně =M=B protáhneme (opětovným zakrytím povrchového "výkopu") cca o 1km a jednu stanici až vně PO, kde je místa na P+R ještě na dosavadních polích snad dost.
Viděl bych to levněji. Zřídit konečnou stanici metra na severní straně zličínského depa, kde je rezerva na nějakou budoucí halu, a P+R přes ulici.
takže =M=B protáhnout cca takto
a P+R zde (klidně jen povrchové)
Z:arrow: páč tedy rovnou "za halou" depa Zličín u nové konečné Depo Zličín lze postavit na pozemku parkovací dům.

Jenže nebude:
1.) depu Zličín ta plánovaná hala, jejíž místo zabere nová konečná, jednou chybět?
2.) škoda, že se "zazdí" možnost směrově nejlogičtějšího protažení =M=B na Letiště? (+ potažmo zase =M=A od Nem. Motol přes Řepy/Slánskou ke stanici =M=B Stodůlky a od ní územní rezervou pro větev =M=B do její plánované konečné Jihozápadní město?)

Z:arrow: to spíše tedy protažení =M=B v mnou navržené "stopě", ale ukončené už v prostoru tebou navrženého P+R, které by tedy potom mohlo vzniknou v parkovacím domě postaveném přímo nad ní!

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3549
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od P_V » 17.2.2015 11:55

MM-Mikulovsky píše:3.) tak si na Zličíně =M=B protáhneme (opětovným zakrytím povrchového "výkopu") cca o 1km a jednu stanici až vně PO, kde je místa na P+R ještě na dosavadních polích snad dost.
Viděl bych to levněji. Zřídit konečnou stanici metra na severní straně zličínského depa, kde je rezerva na nějakou budoucí halu, a P+R přes ulici.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od gabuliatko » 17.2.2015 11:37

Na rozšiřování P+R není politická vůle. Ano všici se tváří že ano, ale není bo placená parkoviště ve městě.
Zpolatněný vjezd do města od července je čistá utopie. Jak politická (teď mají dohadovací řízení a na nic jiného není síla) tak technická (jen vybrat technické řešení, vybrat firmu a tak). To jsou jen zastírací manévry aby se v pololetí mohlo říci sry tramvajenka nede zlevnit bo jsme nezačali vybírat mýtné.
Kocourkov

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3594
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od von Špilberk » 17.2.2015 11:14

Tak vida: místo pěší zóny zpoplatnění: no to jsem zvědav.
Praha plánuje zpoplatnění vjezdu do centra, aby lidé více jezdili MHD
http://praha.idnes.cz/praha-chce-zpopla ... zpravy_mav
Pokud představitelé města plán schválí, mohlo by se podle iHNED za vjezd platit už od července
Osobně bych nebyl proti. A než se vymyslí nějaký elektronický systém s mýtnými branami a kdesi cosi, tak stačí zpoplatnění formou "dálniční známky". Vzhledem k tomu, že se zpoplatnění má údajně realizovat od července spolu se zlevněním MHD, tak je to asi jediná možnost, jak to tak rychle udělat.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 926
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobek » 17.2.2015 9:11

Rozšiřovat kapacitu P+R je třeba vertikálně, protože plošně je to škoda místa a ty pochodový cvičení pak taky lidi moc nelákají. Kdyby se příjmy z parkovného nerozpouštěly v rozpočtech, ale soustředily do výstavby záchytných kapacit, už to mohlo vypadat úplně jinak.
Taky je mi záhadou, proč se na ČM I neinvestovalo do rozšíření kapacity do zeleného pruhu uprostřed, to by taky stálo "tři koruny padesát" (ale asi se holt čeká až na parkovací dům, na který "nejsou zdroje").
Prodloužení metra ze Zličína absurdní, zapomeňte. Koupit "pole" od Jelínka (neoficiální P+R v Ringhofferově) a tradá, vyjde to o pár řádů levněji.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9561
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 17.2.2015 8:27

XSC: Ale zase Syslov splnuje podmínku umístění, před vznikem kolon. Pro D8 Holešovičky, pro R10 Černý most.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1521
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od XSC » 17.2.2015 7:38

Na Letňany - pole jsem zapomněl záměrně. PO má probíhat daleko od nich. Ale je pravděpodobné, že dočasné řešení, kdy jeho trasu nahrazuje Kbelská, vydrží hodně dlouho.

Odpovědět