Já tam jel za poslední 2 dny 9x v každém směru a vždy na volno:) Na stůj ale teď natvrdo padá přechod u Divadla na Fidlovačce.9001 píše:Určitě přes rok... Navíc to ani nemá podstatu, aby se lidé dostali z ostrůvku, ale opravdu čiště z jedné strany ulice na druhou...DG7021 píše:Včera jsem byl po dlouhé době na zastávce Svatoplukova. Co jsou za šílenost ta SSZ přímo pod Nuselákem? Koukal jsem, jak každá druhá tramvaj v každém směru stojí, během 15 minut tam nepřešel jediný člověk, nic. Kam se hrabou úlety typu Želivského zc Asi to tam už funguje dlouho?
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Preference / antipreference MHD
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Určitě přes rok... Navíc to ani nemá podstatu, aby se lidé dostali z ostrůvku, ale opravdu čiště z jedné strany ulice na druhou...DG7021 píše:Včera jsem byl po dlouhé době na zastávce Svatoplukova. Co jsou za šílenost ta SSZ přímo pod Nuselákem? Koukal jsem, jak každá druhá tramvaj v každém směru stojí, během 15 minut tam nepřešel jediný člověk, nic. Kam se hrabou úlety typu Želivského zc Asi to tam už funguje dlouho?
Re: Preference / antipreference MHD
Včera jsem byl po dlouhé době na zastávce Svatoplukova. Co jsou za šílenost ta SSZ přímo pod Nuselákem? Koukal jsem, jak každá druhá tramvaj v každém směru stojí, během 15 minut tam nepřešel jediný člověk, nic. Kam se hrabou úlety typu Želivského zc Asi to tam už funguje dlouho?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Zatím Depo Hostivař pohřbil ROPID odkloněním 3xx... Otázka je co bude do pár letFořtík píše:Na Zličín zapomeňte, jednu stanici v depu už máme a do další rozhodně nikdo nepůjde.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Na Zličín zapomeňte, jednu stanici v depu už máme a do další rozhodně nikdo nepůjde.
Re: Preference / antipreference MHD
Nechci brát iluze, ale ono je to skoro 7km a rozhodně ne volným terénem: http://www.mapy.cz/s/fWkF Jízdní doba na Zličín je z centra už dnes 22 minut, k tomu 7 dalších na letiště. Kdyby k tomu přibyla ještě stanice v depu, která by nejspíš měla podobná omezení jako DH, tak by se doba ještě prodloužila, o Hostivici radši nemluvím. To je horší než Chalupoida.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
MM: Základní probém je v penězích... Metro za hranice Prahy je nereálné... Musely by se podílet obce a kraj... Navíc když si spočítají, že za to metro by jim mohl jezdit bus v intervalu 5 minut na Nové Butovice...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
1.) ve skutečnosti Hostivice jen jedna stanice = Hostivice-Sadová na jihovýchodě obce u stejnojmenné železniční zastávky linky S65, díky níž a "zavlečení"/přesměrování BUS by byla spádová nejen pro vlastní Hostivici, ale i další obce v okolí, z nichž by lidi nemuseli na žádné P+R či ještě dál do nitra Prahy (a přitom nevyžadovala nereálné zdvojkolejňování tzv. Pražského Semeringu)-KUBI- píše:Dvě stanice metra v Hostivici to už teda radši tu chalupoidu a nejlépe samozřejmě rychlodráhu.
Jinak bych doporučil místo polétávání v leteckých snímcích občas prohlédnout vaše stavební pozemky osobně...
......
2.) Vaše rada o prohlídce aktuální podoby dotyčných pozemků je nesmyslná, protože je v podstatě nejen (alespoň někde) nerealizovatelná, ale zejména z ní není zjistitelná kolize s jinými již plánovanými či dokonce schválenými projekty, které ještě nebyly fyzicky započaty!
Re: Preference / antipreference MHD
Dvě stanice metra v Hostivici to už teda radši tu chalupoidu a nejlépe samozřejmě rychlodráhu.
Jinak bych doporučil místo polétávání v leteckých snímcích občas prohlédnout vaše stavební pozemky osobně...
Jinak bych doporučil místo polétávání v leteckých snímcích občas prohlédnout vaše stavební pozemky osobně...
třeba v tomto prostoru je v těchto dnech dokončována křižovatka, která napojuje ul. Na Radosti na Pražský okruh
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
= rezerva pro halu o 5ti kolejích tedy zdeP_V píše:...... Depo má rezervu na jihu pro pět odstavných kolejí, a kdyby oželeli jednu menší halu, tak ještě jednou tolik.
Nová stanice u depa umožňuje překročit dálnici po mostě. Čím méně kopání, tím lépe.
- při "oželení malé haly" další hala o 5ti kolejích může být zde
a náhrada té malé haly (pokud je to montované, tak jen její přemístění) se může postavit např. zde
= další prodloužení =M=B na Letiště co nejvíce volným územím = bez nutnosti výstavby tunelů či mostů (maximálně protihlukových stěn) by vycházelo tedy pak tudy - čili se stanicemi Hostivice-Sadová/eSko, Hostivice/P+R (u Exitu2 R6), Dlouhá Míle/P+R -"podchycující" IAD z R7/jejího prodloužení I/7 (se vstupy přes vestibuly u OC6 a u ul. K Letišti), Letiště (VH P-Ruzyně)
Re: Preference / antipreference MHD
Depo má rezervu na jihu pro pět odstavných kolejí, a kdyby oželeli jednu menší halu, tak ještě jednou tolik.MM-Mikulovsky píše: Jenže nebude:
1.) depu Zličín ta plánovaná hala, jejíž místo zabere nová konečná, jednou chybět?
2.) škoda, že se "zazdí" možnost směrově nejlogičtějšího protažení =M=B na Letiště? (+ potažmo zase =M=A od Nem. Motol přes Řepy/Slánskou ke stanici =M=B Stodůlky a od ní územní rezervou pro větev =M=B do její plánované konečné Jihozápadní město?)
Nová stanice u depa umožňuje překročit dálnici po mostě. Čím méně kopání, tím lépe.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
takže =M=B protáhnout cca taktoP_V píše:Viděl bych to levněji. Zřídit konečnou stanici metra na severní straně zličínského depa, kde je rezerva na nějakou budoucí halu, a P+R přes ulici.MM-Mikulovsky píše:3.) tak si na Zličíně =M=B protáhneme (opětovným zakrytím povrchového "výkopu") cca o 1km a jednu stanici až vně PO, kde je místa na P+R ještě na dosavadních polích snad dost.
a P+R zde (klidně jen povrchové)
páč tedy rovnou "za halou" depa Zličín u nové konečné Depo Zličín lze postavit na pozemku parkovací dům.
Jenže nebude:
1.) depu Zličín ta plánovaná hala, jejíž místo zabere nová konečná, jednou chybět?
2.) škoda, že se "zazdí" možnost směrově nejlogičtějšího protažení =M=B na Letiště? (+ potažmo zase =M=A od Nem. Motol přes Řepy/Slánskou ke stanici =M=B Stodůlky a od ní územní rezervou pro větev =M=B do její plánované konečné Jihozápadní město?)
to spíše tedy protažení =M=B v mnou navržené "stopě", ale ukončené už v prostoru tebou navrženého P+R, které by tedy potom mohlo vzniknou v parkovacím domě postaveném přímo nad ní!
Re: Preference / antipreference MHD
Viděl bych to levněji. Zřídit konečnou stanici metra na severní straně zličínského depa, kde je rezerva na nějakou budoucí halu, a P+R přes ulici.MM-Mikulovsky píše:3.) tak si na Zličíně =M=B protáhneme (opětovným zakrytím povrchového "výkopu") cca o 1km a jednu stanici až vně PO, kde je místa na P+R ještě na dosavadních polích snad dost.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
Na rozšiřování P+R není politická vůle. Ano všici se tváří že ano, ale není bo placená parkoviště ve městě.
Zpolatněný vjezd do města od července je čistá utopie. Jak politická (teď mají dohadovací řízení a na nic jiného není síla) tak technická (jen vybrat technické řešení, vybrat firmu a tak). To jsou jen zastírací manévry aby se v pololetí mohlo říci sry tramvajenka nede zlevnit bo jsme nezačali vybírat mýtné.
Kocourkov
Zpolatněný vjezd do města od července je čistá utopie. Jak politická (teď mají dohadovací řízení a na nic jiného není síla) tak technická (jen vybrat technické řešení, vybrat firmu a tak). To jsou jen zastírací manévry aby se v pololetí mohlo říci sry tramvajenka nede zlevnit bo jsme nezačali vybírat mýtné.
Kocourkov
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Tak vida: místo pěší zóny zpoplatnění: no to jsem zvědav.
Praha plánuje zpoplatnění vjezdu do centra, aby lidé více jezdili MHD
http://praha.idnes.cz/praha-chce-zpopla ... zpravy_mav
Praha plánuje zpoplatnění vjezdu do centra, aby lidé více jezdili MHD
http://praha.idnes.cz/praha-chce-zpopla ... zpravy_mav
Osobně bych nebyl proti. A než se vymyslí nějaký elektronický systém s mýtnými branami a kdesi cosi, tak stačí zpoplatnění formou "dálniční známky". Vzhledem k tomu, že se zpoplatnění má údajně realizovat od července spolu se zlevněním MHD, tak je to asi jediná možnost, jak to tak rychle udělat.Pokud představitelé města plán schválí, mohlo by se podle iHNED za vjezd platit už od července