Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 10.10.2015 10:55

Zrušit...no to už můžeš rovnou škrtnout větev do Radlic, bo trať přes Knížecí je v klinické smrti a plány s územím jsou všelijaké...

Uživatelský avatar
Bába Foutéř
Šťoura
Příspěvky: 65
Registrován: 23.1.2007 19:25

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bába Foutéř » 09.10.2015 23:43

9001 píše:Celý a největší problém Radlické, ze tam není plnohodnotný pruh pro Iad a naprosto nedomyšlené parkování pro hotelové busy...
Bohužel selhalo snad všechno co šlo a diky zástavbě na obou stranách ani nejde nic mc vymyslet.
Ano, v ulici, kde po zboření Tatrovky vše vznikalo na zelené louce....

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 09.10.2015 17:28

Karosák píše:Co bylo v té ulici první? Trať, nebo MSO?! :twisted:
Celý a největší problém Radlické, ze tam není plnohodnotný pruh pro Iad a naprosto nedomyšlené parkování pro hotelové busy...
Bohužel selhalo snad všechno co šlo a diky zástavbě na obou stranách ani nejde nic mc vymyslet.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od gabuliatko » 09.10.2015 16:27

Karosák píše:Co bylo v té ulici první? Trať, nebo MSO?! :twisted:
Myslím že zrušit trať nebude problém. :D (na rozdíl od MSO)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 09.10.2015 14:04

Co bylo v té ulici první? Trať, nebo MSO?! :twisted:

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od gabuliatko » 09.10.2015 9:35

Karosák píše:A ten Smíchov a 4 to je dobrý žrádlo. Jestli nechtěli PČR dovolit průjezd po směru MSO kvůli plynulosti, pak bych jim doporučil, se tam kolem 16:30 mrknout, jak to v protisměru odsejpá. Hnus jet kolem bloku 25 minut :-(
Tagy bych si stěžoval u těch co tam 4 poslali. (vtipné že na mimořádnostech o 4 ani čárka a kaštane čekej)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 08.10.2015 21:30

A ten Smíchov a 4 to je dobrý žrádlo. Jestli nechtěli PČR dovolit průjezd po směru MSO kvůli plynulosti, pak bych jim doporučil, se tam kolem 16:30 mrknout, jak to v protisměru odsejpá. Hnus jet kolem bloku 25 minut :-(

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 07.10.2015 18:49

Kéž se ta preference jednou zapne. Dneska preferenční majstrštyk na Evropské. Nejdříve ty superbezpecné čočky na Dejvické podrželi 26 "pro sichr" 35 minut. Co kdyby náhodou byl chodec pomalejší. A potom se (neinformovaný?) PD snažil obrátit zpožděný vlak přes ČV, čímž tomu nandal dalších 12 minut, protože nejdříve hnal řidiče s kličkou, potom instruoval aby zkusil zakvrdlat vexlí a když se to "kupodivu" nepovedlo, poslal ho stejně na DŠ. Tohle je myslím na velkej potlesk =D> :evil:

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od JaHu » 07.10.2015 12:21

Bobik píše:Ano, nepadá to ani do, ani z. A ani hrát kličkovanou nepomáhá.
Když je tam pevný program bez výběru nepoužívané (pro pravidelné linky) smyčky (vjezdy / výjezdy), tak je úplně jedno, jestli budete zběsile ručně přehazovat výhybky, nebo běhat na kontaktní zámky. Výsledek bude pořád stejný - smyčka se nevybere. Pevný program se smyčkou lze přepnout z ústředny pouze na nezbytně nutnou dobu. Trvale tam být nemůže, protože by kvůli dlouhým vyklizovacím časům na tramvajových obloucích zbylo příliš krátké volno na Evropské z centra. Tento stav s pevným programem je plánován pouze jako dočasný.

Až se pustí dynamika, počítejte s tím, že na požadavek MHMP nebude svítit volno pro tram v hlavním směru (po Evropské) automaticky po celou dobu svícení volna vozidel v hlavním směru (jak je obvyklé na většině jiných SSZ v Praze), ale bude se vybírat pouze na výzvu. Jinak bude svítit volno na přechodu pro chodce přes TT.

Pokud bych hledal cestu, jak zkrátit jízdní doby tram na Evropské, tak první otázka, kterou bych si položil, je ta, jestli je opravdu nezbytně nutné signalizovat stávajícím způsobem (dvoukomorová chodecká návěstidla s návěstmi "stůj" a "volno") přechody pro chodce přes TT na SSZ 6.119 (zast. Sídl. Červený Vrch) a 6.713 (zastávka Dejvická). V obou případech jde o SSZ v mezikřižovatkových úsecích s přechodem pro chodce děleným na 3 části. (O SSZ 6.818 se nezmiňuji, protože si nevybavuji, jaké tam je uspořádání. Stejný případ jako SSZ 6.119 jsou i přechody na Hradčanské.)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 02.10.2015 19:55

Ano, nepadá to ani do, ani z. A ani hrát kličkovanou nepomáhá.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 02.10.2015 19:50

Tak ta Evropská je tak v :zadnice , že ani nelze využívat smyčku ČV. Teď tam běhá pevný cyklus, během kterého jsem si nevšiml fáze pro výjezd. Dnes jsem tam chtěl zajet s L, ale prej je tam vjezd zapovězen právě kvůli SSZ. Může někdo potvrdit, nebo vyvrátit, případně upřesnit, ať tu netlejí polopravdy?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od von Špilberk » 30.9.2015 18:38

9001 píše:Tohle není problém :wink:
Nepostihování řidičů parkujících na zákazu problém je - přímo chronický. :wink:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 30.9.2015 18:07

Von: Tohle není problém :wink: Navíc v Praze máme několik míst, kde legálně podobné šikany jsou. ;-) Národní divadlo u Slavie, Sokolovská (manipulační TT).

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od von Špilberk » 30.9.2015 15:55

Podařilo se vyfotit i nový bumlík ve Francouzské. Bohužel díky parkování v křižovatce (pod zákazem zastavení) mají projíždějící auta co dělat, aby se za přechodem zařadila do vymezeného pruhu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Grossák
Uživatel
Příspěvky: 682
Registrován: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Grossák » 24.9.2015 14:15

To nevím. Ale pochybuji, že by to šlo obejít formálním zrkácením jízdních dob. Jednalo by se podle mého názoru o dotační podvod. Neznám, jaké byly jízdní doby při výstavbě všech tratí, ale nesmíme zapomínat, že tehdy jsme jezdili v obci 60, tacho a plnění standardů kvality se zdaleka tolik neřešilo. A jezdilo méně aut - více však cestujících. Na Evropské jde o to, zda se podaří vyjezdit jízdní doby alespoň z roku cca 2001, kdy se obci už jezdilo 50, všechna SSZ byla v pevném řízení a trať ještě nehnila.

Odpovědět