Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Zrušit...no to už můžeš rovnou škrtnout větev do Radlic, bo trať přes Knížecí je v klinické smrti a plány s územím jsou všelijaké...
- Bába Foutéř
- Šťoura
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.1.2007 19:25
Re: Preference / antipreference MHD
Ano, v ulici, kde po zboření Tatrovky vše vznikalo na zelené louce....9001 píše:Celý a největší problém Radlické, ze tam není plnohodnotný pruh pro Iad a naprosto nedomyšlené parkování pro hotelové busy...
Bohužel selhalo snad všechno co šlo a diky zástavbě na obou stranách ani nejde nic mc vymyslet.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Celý a největší problém Radlické, ze tam není plnohodnotný pruh pro Iad a naprosto nedomyšlené parkování pro hotelové busy...Karosák píše:Co bylo v té ulici první? Trať, nebo MSO?!
Bohužel selhalo snad všechno co šlo a diky zástavbě na obou stranách ani nejde nic mc vymyslet.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
Myslím že zrušit trať nebude problém. (na rozdíl od MSO)Karosák píše:Co bylo v té ulici první? Trať, nebo MSO?!
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Co bylo v té ulici první? Trať, nebo MSO?!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
Tagy bych si stěžoval u těch co tam 4 poslali. (vtipné že na mimořádnostech o 4 ani čárka a kaštane čekej)Karosák píše:A ten Smíchov a 4 to je dobrý žrádlo. Jestli nechtěli PČR dovolit průjezd po směru MSO kvůli plynulosti, pak bych jim doporučil, se tam kolem 16:30 mrknout, jak to v protisměru odsejpá. Hnus jet kolem bloku 25 minut
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
A ten Smíchov a 4 to je dobrý žrádlo. Jestli nechtěli PČR dovolit průjezd po směru MSO kvůli plynulosti, pak bych jim doporučil, se tam kolem 16:30 mrknout, jak to v protisměru odsejpá. Hnus jet kolem bloku 25 minut
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Kéž se ta preference jednou zapne. Dneska preferenční majstrštyk na Evropské. Nejdříve ty superbezpecné čočky na Dejvické podrželi 26 "pro sichr" 35 minut. Co kdyby náhodou byl chodec pomalejší. A potom se (neinformovaný?) PD snažil obrátit zpožděný vlak přes ČV, čímž tomu nandal dalších 12 minut, protože nejdříve hnal řidiče s kličkou, potom instruoval aby zkusil zakvrdlat vexlí a když se to "kupodivu" nepovedlo, poslal ho stejně na DŠ. Tohle je myslím na velkej potlesk
Re: Preference / antipreference MHD
Když je tam pevný program bez výběru nepoužívané (pro pravidelné linky) smyčky (vjezdy / výjezdy), tak je úplně jedno, jestli budete zběsile ručně přehazovat výhybky, nebo běhat na kontaktní zámky. Výsledek bude pořád stejný - smyčka se nevybere. Pevný program se smyčkou lze přepnout z ústředny pouze na nezbytně nutnou dobu. Trvale tam být nemůže, protože by kvůli dlouhým vyklizovacím časům na tramvajových obloucích zbylo příliš krátké volno na Evropské z centra. Tento stav s pevným programem je plánován pouze jako dočasný.Bobik píše:Ano, nepadá to ani do, ani z. A ani hrát kličkovanou nepomáhá.
Až se pustí dynamika, počítejte s tím, že na požadavek MHMP nebude svítit volno pro tram v hlavním směru (po Evropské) automaticky po celou dobu svícení volna vozidel v hlavním směru (jak je obvyklé na většině jiných SSZ v Praze), ale bude se vybírat pouze na výzvu. Jinak bude svítit volno na přechodu pro chodce přes TT.
Pokud bych hledal cestu, jak zkrátit jízdní doby tram na Evropské, tak první otázka, kterou bych si položil, je ta, jestli je opravdu nezbytně nutné signalizovat stávajícím způsobem (dvoukomorová chodecká návěstidla s návěstmi "stůj" a "volno") přechody pro chodce přes TT na SSZ 6.119 (zast. Sídl. Červený Vrch) a 6.713 (zastávka Dejvická). V obou případech jde o SSZ v mezikřižovatkových úsecích s přechodem pro chodce děleným na 3 části. (O SSZ 6.818 se nezmiňuji, protože si nevybavuji, jaké tam je uspořádání. Stejný případ jako SSZ 6.119 jsou i přechody na Hradčanské.)
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Ano, nepadá to ani do, ani z. A ani hrát kličkovanou nepomáhá.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Tak ta Evropská je tak v , že ani nelze využívat smyčku ČV. Teď tam běhá pevný cyklus, během kterého jsem si nevšiml fáze pro výjezd. Dnes jsem tam chtěl zajet s L, ale prej je tam vjezd zapovězen právě kvůli SSZ. Může někdo potvrdit, nebo vyvrátit, případně upřesnit, ať tu netlejí polopravdy?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Nepostihování řidičů parkujících na zákazu problém je - přímo chronický.9001 píše:Tohle není problém
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Von: Tohle není problém Navíc v Praze máme několik míst, kde legálně podobné šikany jsou. Národní divadlo u Slavie, Sokolovská (manipulační TT).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Podařilo se vyfotit i nový bumlík ve Francouzské. Bohužel díky parkování v křižovatce (pod zákazem zastavení) mají projíždějící auta co dělat, aby se za přechodem zařadila do vymezeného pruhu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Preference / antipreference MHD
To nevím. Ale pochybuji, že by to šlo obejít formálním zrkácením jízdních dob. Jednalo by se podle mého názoru o dotační podvod. Neznám, jaké byly jízdní doby při výstavbě všech tratí, ale nesmíme zapomínat, že tehdy jsme jezdili v obci 60, tacho a plnění standardů kvality se zdaleka tolik neřešilo. A jezdilo méně aut - více však cestujících. Na Evropské jde o to, zda se podaří vyjezdit jízdní doby alespoň z roku cca 2001, kdy se obci už jezdilo 50, všechna SSZ byla v pevném řízení a trať ještě nehnila.