Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Já mám tedy skromný tip, že o víkendu dává 2x, v PD ne. Ale to bych si tam musel stoupnout a trochu to analyzovat. Z kokpitu se tam soustředím na ty davy a abych nikoho nepochroumal.
- 7001
- Uživatel
- Příspěvky: 204
- Registrován: 30.8.2004 8:31
- Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...
Re: Preference / antipreference MHD
Ten Pražský hrad podle mě opravený není. Včera to zlobilo.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Oboje světla na Malým Břevnově jsou divný. Jak před zastávkou DC, tak i ZC.
To víš, Hlubočepy jsi hlásil, Zlíchov ne, tak usoudili, že funguje a tedy je třeba rozvrtat i ten....Karosák píše: Místo toho se Eltodo šťouralo v přechodu na Zlíchově
Re: Preference / antipreference MHD
Jsem se tam byl podívat, ale pak jsem musel pryč. Kolikrát nikde nic a najednou stop přes oba směry a koleje. Pak prozměnu někdo mačká přechod a nic. Nějaký divný.Karosák píše:Hlubočepy DC stále kvokají. A připomínám a děkuji (on ví ), že bylo hlášeno i PD. Místo toho se Eltodo šťouralo v přechodu na Zlíchově
Malý Břevnov+ Falcká dnes v podvečer stále pevný cyklus
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Hlubočepy DC stále kvokají. A připomínám a děkuji (on ví ), že bylo hlášeno i PD. Místo toho se Eltodo šťouralo v přechodu na Zlíchově
Malý Břevnov+ Falcká dnes v podvečer stále pevný cyklus
Malý Břevnov+ Falcká dnes v podvečer stále pevný cyklus
Re: Preference / antipreference MHD
No, bylo by to těžké hádání s velmi nejistým výsledkem. Tvá definice je sice obecně správná, ale oni Ti odpoví, že je to místní úprava, která je ze všech stran tak značená. A místní je nadřazená obecné a jsi v rejži. Já s takto řešenou ("dvojtou") křižovatkou problém nemám. Navíc si vem, že Ty sám pojedeš z Křemencové a máš tam dle doplňkové tabulky přednost před tramvají jedoucí zleva. Asi by Ti bylo divné zde dávat přednost a před vyjetím si zde přeměřovat křižovatku Já bych to nějak dál nepitval, ten princip křižovatky je dle doplňkových tabulek snad jasně daný.mart337 píše:No vážení, mne by zajímalo, kdo to vůbec takhle vyznačil. Ať si kdo chce co chce říká, tady jde vlastně o dvě na sobě nezávislé křižovatky, mezi kterými je defacto 10 m vozovky!!!
"Hranice křižovatky je místo vyznačené vodorovnou dopravní značkou "Příčná čára souvislá", "Příčná čára souvislá se symbolem Dej přednost v jízdě!" nebo "Příčná čára souvislá s nápisem STOP"; kde taková dopravní značka není, tvoří hranici křižovatky kolmice k ose vozovky v místě, kde pro křižovatku začíná zakřivení okraje vozovky."
Podle definice je tedy Křemencova ulice mimo křižovatku Myslíkova - Odborů a když vjedu od Spálené na úroveň stop čáry od Mánesa v protisměru, dostávám se na hlavní komunikaci!
Docela by mne zajímalo jak by to dopadlo při nějakém právním sporu, kdyby někdo jedoucí Myslíkovou od Spálené naboural někoho od Křemencovy.
Ono těch blbostí v dopravním značení v Praze je víc. Třeba jenom přilehlá Spálená před soudem. Tam je od Novoměstské radnice zákaz zastavení bez jakékoli vyjímky. No a před soudem je další, ale s dvěma dodatkovými cedulemi, jedna řeší na koho se vztahuje vyjímka a druhá odkud kam. A jak tedy může být za striktním zákazem značka povolující parkování před zmíněnou druhou (šipka nahoru i dolů)!?!?!?!?!?!? A úplně stejná blbost je na Vinohradské!
Ještě dodám, že např. v Roudnici nad Labem je podobná křižovatka, ale jednodušší a bezpečná v tom, že hlavní je "zleva doprava" a vedlejší "svisle", i když je mezi "horním svisle" a "dolním svisle" asi 30m.
http://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdaleno ... KfR9OlO9IL ano, i toto je jedna křižovatka
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Někdy na jaře byla takhle v pevném Bolívarova. Tehdy jsem to volal na Eltodo, tam mi poděkovali a nějak s tím pak už problém nebyl. Nepamatuji si, jestli to bylo hned druhý den, ale šlapalo to. Teď běží napevno obě křižovatky. Tedy alespoň v tu neděli. Už v 5:40 ráno jsme tam na sebe koukali dvě 22. A takhle celou šichtu, předpokládám i celý den. Dnes bych se tam měl odpoledne dostat, tak uvidím.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
mám toto stále na paměti a již jsem to nejen tu v minulosti řešilmart337 píše:........
Ono těch blbostí v dopravním značení v Praze je víc. Třeba jenom přilehlá Spálená před soudem. Tam je od Novoměstské radnice zákaz zastavení bez jakékoli vyjímky. No a před soudem je další, ale s dvěma dodatkovými cedulemi, jedna řeší na koho se vztahuje vyjímka a druhá odkud kam. A jak tedy může být za striktním zákazem značka povolující parkování před zmíněnou druhou (šipka nahoru i dolů)!?!?!?!?!?!? ......
- dle mne se jedná doslova o zneužití svislé dopravní značky "zákaz zastavení/stání" jejím doplněním dodatkem "mimo vozidel ...." a to nejen při použití těsně podél tramvajového pásu v úrovni vozovky
místo vyznačení (včetně vodorovným dopravním značením přesně určené plochy na vozovce) rezervovaných parkovacích stání, protože prokazatelně (již jen nutností pomalé jízdy TRAM kvůli jejich "protahování se" těsně podél parkující IAD - natož opakovaným zablokováním TT) porušuje ustanovení:
PS: Dále tebou vzpomenutou totožnou situaci na Vinohradské si nevybavuji (viditelně jsem tam dosud nesledoval DZ omezující stání/zastavení) - můžeš přesně sdělit kde?361/2000 Sb. - zákon o silničním provozu, §77- Stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, odst. 6) píše:.... Nelze však zejména povolit výjimku z maximální dovolené rychlosti, zákazu stání a zastavení, jestliže by byla ohrožena bezpečnost nebo plynulost silničního provozu.
Velmi děkuji.
Re: Preference / antipreference MHD
Noční zóny 40 se neodstraňují hned po RTT, ale teprve po provedení měření hluku a za předpokladu, že se neprokáže překračování hygienických limitů. Na trati do Petřin podle mě nebude problém, ale dole stejně zůstalo silniční omezení rychlosti do centra, které také dodržujeme.
Pražský hrad by byla dobrá zpráva. Já ještě informaci o prověření nemám.
K pevným programům na Falcké a Bolívarově: je přibližný čas, kdy se to dělo a opakuje se to? Díky
Pražský hrad by byla dobrá zpráva. Já ještě informaci o prověření nemám.
K pevným programům na Falcké a Bolívarově: je přibližný čas, kdy se to dělo a opakuje se to? Díky
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Myslíkova: Tady je řešení celkem snadné.Udělat novou dodatkovou tabulku s tím, že Křemencova se trochu posune... Dle vyhlášky jde na dodatkavou tabulku nakreslit prakticky jakákoli situace, která nejlépe vystihuje situaci v křižovatce.
To větší sranda je v křižovatce Trojská x Sádky.
Pokud jedete od ZOO, tak je pro vás hlavní rovně. Jenže z druhé strany (od školy) je hlavní značena do zatáčky, takže silnice od ZOO se tváří jako vedlejší a řidič by měl dát přednost...
To větší sranda je v křižovatce Trojská x Sádky.
Pokud jedete od ZOO, tak je pro vás hlavní rovně. Jenže z druhé strany (od školy) je hlavní značena do zatáčky, takže silnice od ZOO se tváří jako vedlejší a řidič by měl dát přednost...
Re: Preference / antipreference MHD
No vážení, mne by zajímalo, kdo to vůbec takhle vyznačil. Ať si kdo chce co chce říká, tady jde vlastně o dvě na sobě nezávislé křižovatky, mezi kterými je defacto 10 m vozovky!!!
"Hranice křižovatky je místo vyznačené vodorovnou dopravní značkou "Příčná čára souvislá", "Příčná čára souvislá se symbolem Dej přednost v jízdě!" nebo "Příčná čára souvislá s nápisem STOP"; kde taková dopravní značka není, tvoří hranici křižovatky kolmice k ose vozovky v místě, kde pro křižovatku začíná zakřivení okraje vozovky."
Podle definice je tedy Křemencova ulice mimo křižovatku Myslíkova - Odborů a když vjedu od Spálené na úroveň stop čáry od Mánesa v protisměru, dostávám se na hlavní komunikaci!
Docela by mne zajímalo jak by to dopadlo při nějakém právním sporu, kdyby někdo jedoucí Myslíkovou od Spálené naboural někoho od Křemencovy.
Ono těch blbostí v dopravním značení v Praze je víc. Třeba jenom přilehlá Spálená před soudem. Tam je od Novoměstské radnice zákaz zastavení bez jakékoli vyjímky. No a před soudem je další, ale s dvěma dodatkovými cedulemi, jedna řeší na koho se vztahuje vyjímka a druhá odkud kam. A jak tedy může být za striktním zákazem značka povolující parkování před zmíněnou druhou (šipka nahoru i dolů)!?!?!?!?!?!? A úplně stejná blbost je na Vinohradské!
"Hranice křižovatky je místo vyznačené vodorovnou dopravní značkou "Příčná čára souvislá", "Příčná čára souvislá se symbolem Dej přednost v jízdě!" nebo "Příčná čára souvislá s nápisem STOP"; kde taková dopravní značka není, tvoří hranici křižovatky kolmice k ose vozovky v místě, kde pro křižovatku začíná zakřivení okraje vozovky."
Podle definice je tedy Křemencova ulice mimo křižovatku Myslíkova - Odborů a když vjedu od Spálené na úroveň stop čáry od Mánesa v protisměru, dostávám se na hlavní komunikaci!
Docela by mne zajímalo jak by to dopadlo při nějakém právním sporu, kdyby někdo jedoucí Myslíkovou od Spálené naboural někoho od Křemencovy.
Ono těch blbostí v dopravním značení v Praze je víc. Třeba jenom přilehlá Spálená před soudem. Tam je od Novoměstské radnice zákaz zastavení bez jakékoli vyjímky. No a před soudem je další, ale s dvěma dodatkovými cedulemi, jedna řeší na koho se vztahuje vyjímka a druhá odkud kam. A jak tedy může být za striktním zákazem značka povolující parkování před zmíněnou druhou (šipka nahoru i dolů)!?!?!?!?!?!? A úplně stejná blbost je na Vinohradské!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
a jak jinak chces ty vjezdy do krizovatek vystizne nazyvat?P_V píše:.......... Názvy hlavní a vedlejší silnice jsou nevymýcený pozůstatek z dob dávno minulých, kde hlavní silnice prý existovala průběžně tak dlouho, dokud ji značka P03 nezrušila (a i ta značka P03 je dnes nadbytečná, zůstává v praxi jen kvůli mamlasům kteří si myslí, že "jedou furt po hlavní").
to ze existuji mamlasové, co nejsou schopni pochopit, ze platnost kazde znacky konci nejpozdeji koncem nejblizsi krizovatky za ní je jedna vec, ale protipravni zustavani jiz neplatné tebou uvedené P03 je v tom naopak akorat utvrzuje!
Re: Preference / antipreference MHD
MMM: Soudím že značky by měly být hlavně co nejsnáze pochopitelné. Takhle mi to přijde vhodné. Navíc, není nic jako "hlavní PK". Přestože se tak ta značka se žlutým čtvercem jmenuje, znamená pouze "máš v této křižovatce přednost". Názvy hlavní a vedlejší silnice jsou nevymýcený pozůstatek z dob dávno minulých, kde hlavní silnice prý existovala průběžně tak dlouho, dokud ji značka P03 nezrušila (a i ta značka P03 je dnes nadbytečná, zůstává v praxi jen kvůli mamlasům kteří si myslí, že "jedou furt po hlavní").
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
z logiky a snad i podle provadecich predpisu (vyhlasek ci norem) musi byt znacky v zajemnem souladu a nikoliv rozporuMPL píše:......
A co je v tom vlastně "protiprávního"? Kde je řečeno, že musí být tolik a tolik označení "hlavní silnice"?
jinak jestli sis nevsiml, tak DZ v Myslikove od nabrezi/zapadu nechavam stavajici - navrhuji zmenu toho v protismeru, odkud žaji povoleny prujezd jen tram a cyklisti a je na hlavni Odboru jeste blbejsi vyhled nez z tebou reseneho smeru.
Re: Preference / antipreference MHD
2MMM: Že je to podivné, to je sice pravda, ale na druhou stranu uznej, že označení "Hlavní silnice" s dodatkovou tabulkou udávající tvar křižovatky s hlavní odbočující doprava a k tomu příkaz rovně by způsobil nejednu nehodu. Auta jedoucí rovně tam přednost dát musí a myslím, že "trojúhelník" je plně na místě.
A co je v tom vlastně "protiprávního"? Kde je řečeno, že musí být tolik a tolik označení "hlavní silnice"?
A co je v tom vlastně "protiprávního"? Kde je řečeno, že musí být tolik a tolik označení "hlavní silnice"?