Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Preference / antipreference MHD
Mě to zase padlo na stůj těsně před čumákem u Trojského mostu. První světla jsem od Trojské se stromečkem projel OK. Ale druhá bez stromečku na stůj a rozsvítil se stromeček. Takže asi opravdu pevný cyklus.
Co je ale větší vopruz je Kublov. Nyní minutu co minutu komplet zelená pro chodce přes celou silnici - od sokolovny až k cyklostezce. A to i v 01 hod. v noci. To to nejde aspoň na noc vypnout na blikačku? Široko daleko ani noha, ale zelená pro chodce tam musí padnout.
Co je ale větší vopruz je Kublov. Nyní minutu co minutu komplet zelená pro chodce přes celou silnici - od sokolovny až k cyklostezce. A to i v 01 hod. v noci. To to nejde aspoň na noc vypnout na blikačku? Široko daleko ani noha, ale zelená pro chodce tam musí padnout.
Re: Preference / antipreference MHD
Kdo zapnul přechod mezi Orteňákem a Dělnickou Dnes 6 průjezdů a z toho 3x natvrdo před čumákem na stůj. 1x jedna pejskařka a 2x rodiče na procházce z kočárkem. Reaguje jim to okamžitě po stisknutí tlačítka...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
správně není ani řešení a) nebo b), ale c) =von Špilberk píše:Požádejte potkany, ať nežerou kabely.Grossák píše:Kublov: prý objevena kabelová závada v zemi. Preference nejde ani v jednom směru. Požádejte cestující, ať po výstupu nemačkají tlačítko, dokud tramvaj neodjede.
Botanická zahrada DC - nesvítí výzva, SSZ se chová velmi nepreferenčně.
(Na PDT nehlášeno z důvodu zjevného přetížení jinými problémy)
zrušit SSZ pro chodce přes TRAM pás od vozovky zvýšený či jinak oddělený, PROTOŽE TAM STEJNĚ NEMÁ CO DĚLAT
zákon 361/2000 Sb. - o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), § 74 píše: (1) Pro chodce se užívá těchto signálů dvoubarevné soustavy, popřípadě i doprovodných akustických signálů, které znamenají
a) "Signál pro chodce se znamením Volno", že chodec může přecházet vozovku; rozsvítí-li se poté signál "Signál pro chodce se znamením Stůj!", smí chodec dokončit přecházení k světelnému signalizačnímu zařízení s tímto signálem,
b) "Signál pro chodce se znamením Stůj!", že chodec nesmí vstupovat na vozovku.
(2) Tam, kde jsou světelná signalizační zařízení pro chodce vybavena tlačítkem pro chodce, smí chodec po stisknutí tlačítka vstoupit na vozovku teprve na znamení signálu "Signál pro chodce se znamením Volno".
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Požádejte potkany, ať nežerou kabely.Grossák píše:Kublov: prý objevena kabelová závada v zemi. Preference nejde ani v jednom směru. Požádejte cestující, ať po výstupu nemačkají tlačítko, dokud tramvaj neodjede.
Botanická zahrada DC - nesvítí výzva, SSZ se chová velmi nepreferenčně.
(Na PDT nehlášeno z důvodu zjevného přetížení jinými problémy)
Re: Preference / antipreference MHD
Časy si nepamatuju, ale měl jsem v sobotu odpolední část 17/11.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Dobří holubi se vracejí... Od včerejšího večera (po 22. hodině) pozoruji, že Hlubočepy DC opět nečekají a těsně před příjezdem tramvaje hodí stůj. Asi už je opět vlhko(inu podzim) a bludné proudy proudují . Potvrdí, prosím, někdo mé pozorování?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Podle JŘ jsem jel po trojském mostě ZC v 16:50, 19:05 a 21:35... Den 1.9. Díky
Re: Preference / antipreference MHD
Petrpes: Problém jsem zaznamenal pouze takový, že volno utíká, pokud je tramvaj mezi vzdáleným rádiem a blízkým kontaktem. Právě tam část řidičů jezdí opravdu pomalu a důvod neznám. Možná si prostě zvykají na novou věc. Pokud už je TRAM na blízkém kontaktu, volno neutíkalo. Ode dneška by mělo být 50 přímo, tak uvidíme.
Kobylisy ZC určitě nemohl být sled: "17. Čekal jsem 10, 17". A už vůbec to nesedí k textu: "Kobylisy ZC škoda slov, zvláště když po 10 DC to vystřídá všechny fáze, než se rozjede 17 ZC."
Dále: K Trojskému mostu prosím čas. Zkusím požádat o prověření. Ale jak říkám, není to tam ideální i v dynamice. Stross by měl běhat snad jen PD 7 - 18 či tak nějak podobně.
Kublov: prý objevena kabelová závada v zemi. Preference nejde ani v jednom směru. Požádejte cestující, ať po výstupu nemačkají tlačítko, dokud tramvaj neodjede.
Kobylisy ZC určitě nemohl být sled: "17. Čekal jsem 10, 17". A už vůbec to nesedí k textu: "Kobylisy ZC škoda slov, zvláště když po 10 DC to vystřídá všechny fáze, než se rozjede 17 ZC."
Dále: K Trojskému mostu prosím čas. Zkusím požádat o prověření. Ale jak říkám, není to tam ideální i v dynamice. Stross by měl běhat snad jen PD 7 - 18 či tak nějak podobně.
Kublov: prý objevena kabelová závada v zemi. Preference nejde ani v jednom směru. Požádejte cestující, ať po výstupu nemačkají tlačítko, dokud tramvaj neodjede.
Re: Preference / antipreference MHD
Musím se přidat, dnes (vlastně už včera) tři kola na 17 a stejný poznatek - 2x na volno, jednou po 8 na stůj a po pár autech napříč zase volno. Štross a Výstaviště na blikačku. Ale Trojský most byl teda bonbónek. Světla za mostem byla bez stromečku a asi na pevný cyklus (celkem dlouhé volno pro auta z tunelu - ale žádná nejela). A druhá sice měla stromeček, ale nějak moc to taky nefungovalo. Nevím jestli to nějak nebylo s tím vodáckým závodem v Tróji, ale dnes to byla hrůza. Jo a abych nezapomněl, odpoldne se vrtali v SSZ na Kublově. Výsledek jsem nestačil vypozorovat.
Re: Preference / antipreference MHD
Grossáku, také Ti přidám pár poznatků k R03 a následným SSZ, tak snad Ti pomůžou:) Od uvedení do provozu tam jezdím opravdu hodně často (vlastně jsem měl i první tramvaj, která tam jela zkušebně s cestujícíma za zkušebníma Kátéčkama pod dozorem dispečerů ). Od prvního dne se mi nestalo, že by kuličky u tunelu nepočkaly ve směru odbočení na most. Od zastávky jedu vždy tak 40-42 a u pražcového návěstidla přibrzdím na 30 a nechávám to plout těch 30 až ke světlům... Dneska jsem tam jel celkem 5x. V prvním případě jsem jel za 8, za ní padlo na stůj, pustilo to pět aut ve směru od mostu do tunelu, a hned se mi krásně nasypaly kuličky znova na volno do jízdy. V dalších 3 případech vždy volno svítilo a počkalo a v 5. případě jela přede mnou 17 rovně. Projela, padlo na stůj, pustilo to auta do i od tunelu na most a opět znova krásně do jízdy na volno vlevo. Za mne jednoznačná pochvala, nemám co vytknout
PS: Štross dnes opět na blikačku.
PS: Štross dnes opět na blikačku.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Tak nevím. Možná se mně ten semafor víc bojí a radši mě pouští.Petrpes píše:Von... Od zast. "nášlap" k sekci, tak 40...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Von... Od zast. "nášlap" k sekci, tak 40...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
tohle místo mi je osobně záhadou - když jedu od R03 (její ještě nedávné předchůdkyně ROV):Petrpes píše:......... přes místo kde to auta bez zrcátka a někdy i bez blinkru posílají na koleje,.......
- po pravé koleji DC rovně, tak mi tam skoro vždy někdo minimálně "strčí čumák" do průjezdního profilu/"pošle na koleje"
- po polevé koleji DC (prostřední v místě, když počítám i tu ZC), tak se hodně často auta vlevo odbočující přes pravou kolej před ní zastaví, jako by se jejich řidiči báli, že TRAM jede rovně
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Též děkuji za odpovědi...
To si nepamatuju. Příště budu dávat větší pozor. Ale jako na potvoru příští týden žádná l.17.Grossák píše: Nádr. Holešovice: výzva svítila normálně?
Já pochopil Grossáka tak, že je taky důležité, jak rychle jedeš od zastávky k R03. Ne, jen od R03 ke křižovatce....Petrpes píše: Od R03 kde je 30 ke sjezdové výhybce, kde je také 30..
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Děkuji za odpověď...
- Od R03 kde je 30 ke sjezdové výhybce, kde je také 30, přes místo kde to auta bez zrcátka a někdy i bez blinkru posílají na koleje, není ideální to nějak zvlášť rozjíždět.
Při V/max 30 to prostě uteče a při 40 před čumák, 50 tam opravdu moc lidí jezdit nebude. Ideální by bylo, kdyby to počítalo s tramvají jedoucí 30
- Kobylisy byly takto: 10, auta, 17. Čekal jsem 10, 17, auta... Jak to bylo předtím nevim.
- Navíc mě přijde, že SSZ Kublov má preferenci pro chodce, nebylo to tak zlé... Asi začnu stavět, jako se to dělávalo na Sídlišti Zahradní město ZC
- Od R03 kde je 30 ke sjezdové výhybce, kde je také 30, přes místo kde to auta bez zrcátka a někdy i bez blinkru posílají na koleje, není ideální to nějak zvlášť rozjíždět.
Při V/max 30 to prostě uteče a při 40 před čumák, 50 tam opravdu moc lidí jezdit nebude. Ideální by bylo, kdyby to počítalo s tramvají jedoucí 30
- Kobylisy byly takto: 10, auta, 17. Čekal jsem 10, 17, auta... Jak to bylo předtím nevim.
- Navíc mě přijde, že SSZ Kublov má preferenci pro chodce, nebylo to tak zlé... Asi začnu stavět, jako se to dělávalo na Sídlišti Zahradní město ZC