No, naivně jsem si myslel, že úřední šiml nezařehtá, ale zařehtal. Ano, vím, že když je vexle zablokovaná, že se asi nejspíš bude jednat o "závadu na výhybce". Mě jde o to, proč ve 21.Grossák píše:Jedná se o závadu na výhybce.
století stále honíme řidiče ven. To je vážně takový problém vymyslet tam něco, aby se nemuselo, když to není nutný, vylejzat? Trolejový pomocný, potvrzovací, kontakt či tak něco?
Ne, proč, žejo, tak se raději konstatuje u mě problém není, za to může oddělení xyz. Však on se řidič rád proběhne, ono mu to neuškodí.
A co se "závady" výhybky týče - poslední dobou se čím dál častěji setkávám s tím, že se vexle náhodně za něčím prostě neodblokuje. Případně ji zablokuje něco jinýho (ne tramvaj), co ji už ale neumí odblokovat. Po průjezdu další tram se odblokuje a normálně funguje. Případně odblokování trvá strašně dlouho a dojde k němu, až když je předchozí vlak už bůhvíkde, takže většina má dojem, že se neodblokovává a vjede do bloku. Volat PD je naprosto k ničemu, protože závada vlastně není (taky se obvykle nic nezjistí).