Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Preference / antipreference MHD
Kdyby jen to .... ale i toto je tzv. normální v této ulici.
https://www.youtube.com/watch?v=RdVLxYQ ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=RdVLxYQ ... e=youtu.be
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 939
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Na Seifertce mě včera určitým způsobem fascinovalo, kolik autařů není schopno držet se ve svém pruhu a to i ve chvíli, kdy je vyznačen čarou..
Re: Preference / antipreference MHD
Souhlas:) dnes tito 3 policisté pracovali na jedničku. Potíž byla však v policistovy, který řídí ručně křižovatku Bulhar. Auta pouští zásadně směrem nahoru na Žižkov, a to v několika cyklech za sebou a nechává je jezdit tak 3 až 4 minuty. Tím dnes způsoboval nahromadění a kolonu v opačném směru od Husinecké až po Olšanské náměstí. Směrem dolů od Žižkova pustil tramvaje i auta vždy až po mnoha minutách čekání.kasme píše:na ČT bylo pár záběrů... http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... reznickoveKarosák píše:Jinak si dovolím vypíchnout příkladnou práci MP ve svahu na Seifertce, kterak nahánějí IAD do svého pruhu mimo koleje. Přestože jsou 3 stejně mají práce dostatek. Ale je to balzám na duši vidět konečně v životě MP při prospěšné práci.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
na ČT bylo pár záběrů... http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... reznickoveKarosák píše:Jinak si dovolím vypíchnout příkladnou práci MP ve svahu na Seifertce, kterak nahánějí IAD do svého pruhu mimo koleje. Přestože jsou 3 stejně mají práce dostatek. Ale je to balzám na duši vidět konečně v životě MP při prospěšné práci.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Dobře, nebudu si toho všímat...
Jinak si dovolím vypíchnout příkladnou práci MP ve svahu na Seifertce, kterak nahánějí IAD do svého pruhu mimo koleje. Přestože jsou 3 stejně mají práce dostatek. Ale je to balzám na duši vidět konečně v životě MP při prospěšné práci. Když to tam tak pěkně natrenují, co kdyby si z nich vzali třeba na P4 příklad a vyklidili konečně ten zákaz zastavení před NBS?
... neskutečný... jak by ta doprava asi vypadala, kdyby se o ni někdo konečně začal starat.
Jinak si dovolím vypíchnout příkladnou práci MP ve svahu na Seifertce, kterak nahánějí IAD do svého pruhu mimo koleje. Přestože jsou 3 stejně mají práce dostatek. Ale je to balzám na duši vidět konečně v životě MP při prospěšné práci. Když to tam tak pěkně natrenují, co kdyby si z nich vzali třeba na P4 příklad a vyklidili konečně ten zákaz zastavení před NBS?
... neskutečný... jak by ta doprava asi vypadala, kdyby se o ni někdo konečně začal starat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Nikde to neříkejte, ale na Palačáku zapnuta preference.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6379
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Na stůj nejezdím, ale občas stihnu. Záleží na tom prvním a za sólem je to snažší. To samé od KN na Moráň, i tam se dá.parrot píše:Z Karlova náměstí od Moráně máte namysli tento směr? Nevím, ale nevychází to (viz. video). Volno tam včera padalo a končilo současně "rovně a vpravo". Stihnout se to nedá, pokud nejezdíš na stůj.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
takže nejvíc záleží, jestli je 1. řidič hoden toho označení = většinou má již slušnou praxi v této profesi nebo "vyjukanej nováček".Grossák píše:...... Nejvíce však záleží na prvním řidiči. Jak moc zaspí a jestli opravdu jede 15 km/h. Například při jízdě vpravo jede podvědomě pomaleji, protože bude stát u Ignáce. Je dobré si všímat, jestli za mnou někdo je. Délka volna pro TRAM je nyní 18 s oběma směry. Do 08/2017 byla 11 s. Pokud je přihlášená linka 16 od Ječné vlevo, volno přímo je cca 10 s, volno vpravo pak 21 s.
Takže DPP by musel prvně začít si vážit zkušených pracovníků, protože by si uvědomoval, že zaškolení nových jej (stojí prej jistě) přes 100 či i 150 tisíc = takže za zlomek uvedených nákladů (cca 20 tisíc) by např. i případné Uhrazení DPP (nejlépe z nějakého sociální fondu) stávajícím ŘT operaci očí odstraňující jinak nekompenzovatelnou oční vadu, která ve spojení s určitým počtem dioptrií (které se většinou zvyšují s věkem) je překážkou pro žízení drážního vozidla, BY DPP hlavně ušeřilo finance!
Re: Preference / antipreference MHD
Úprava EOV opravdu ještě dokončená není. Nejvíce však záleží na prvním řidiči. Jak moc zaspí a jestli opravdu jede 15 km/h. Například při jízdě vpravo jede podvědomě pomaleji, protože bude stát u Ignáce. Je dobré si všímat, jestli za mnou někdo je. Délka volna pro TRAM je nyní 18 s oběma směry. Do 08/2017 byla 11 s. Pokud je přihlášená linka 16 od Ječné vlevo, volno přímo je cca 10 s, volno vpravo pak 21 s.
Re: Preference / antipreference MHD
No "Grossák" psal předevčírem, že se úprava ještě chystá, takže asi není hned. A co se toho týče, ono to vše bude záviset asi i od toho, jak bude vypadat situace z ostatních směrů. Když se tam jede třeba o víkendu a je tam na křižovatce prázdnějc, tak je to schopné i docela dost dlouho přidržet signál na volno.parrot píše: Z Karlova náměstí od Moráně máte namysli tento směr? Nevím, ale nevychází to (viz. video). Volno tam včera padalo a končilo současně "rovně a vpravo". Stihnout se to nedá, pokud nejezdíš na stůj.
Re: Preference / antipreference MHD
Z Karlova náměstí od Moráně máte namysli tento směr? Nevím, ale nevychází to (viz. video). Volno tam včera padalo a končilo současně "rovně a vpravo". Stihnout se to nedá, pokud nejezdíš na stůj.demon píše:Ale jo, nesmí se zevlovat, ale naopak číhat v blocích a vpadnout do volna...
https://uloz.to/live/!M6hdsGY5W3TB/my-movie-mp4
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6379
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Ale jo, nesmí se zevlovat, ale naopak číhat v blocích a vpadnout do volna... 

Re: Preference / antipreference MHD
Nikdy jsem neviděl, že by se tam povedlo projet 2 vlakům za sebou. To by to muselo odblokovávat okamžitě po opuštění jazyků výhybky. Jako na výhybce pod zastávkou vozovna Střešovice DC, tam to odblokovává ihned.Grossák píše: Z Karlova náměstí od Moráně: Jak jsem avizoval snahu o rychlejší odblokování na exponovaných místech, podařilo se upravit systém použitím jiného způsobu detekce a doba odblokování po sjetí z jazyků se snížila na cca 2 s. Ještě se chystá dokončení úprav, které by mělo přinést další úsporu. Považuji to zde za důležité kvůli průjezdu 2 vlaků za sebou.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Grossák píše:..........
Z Karlova náměstí od Moráně: Jak jsem avizoval snahu o rychlejší odblokování na exponovaných místech, podařilo se upravit systém použitím jiného způsobu detekce a doba odblokování po sjetí z jazyků se snížila na cca 2 s. Ještě se chystá dokončení úprav, které by mělo přinést další úsporu. Považuji to zde za důležité kvůli průjezdu 2 vlaků za sebou. Jak nyní pro volno v délce 18 sekund, tak pro budoucí obnovu SSZ, které by mělo ještě více umožnit průjezd dvou vlaků za sebou v jednom cyklu.


Re: Preference / antipreference MHD
K falešnému blokování EOV:
Na Strossmayerově náměstí od Sparty (EOV 529L,P) jsou karty BOV. Nechám prověřit odolnost proti zablokování IAD. Pokud však jede auto hned za tramvají, BOV to nevyřeší. Zatím se s výměnou nepočítá. EOV 531L,P má na druhém kolejovém obvodu kartu BOV. Zde by měla proběhnout výměna za kartu BRC s ohledem na volné prostředky.
EOV 559 u Imperiálu, EOV 561 Senovážné náměstí, EOV 541 Vladimírova jsou všechno systémy TMPKP, u kterých lze použít jen kartu než BOV, nikoli spolehlivější BRC. Zde je třeba počkat na dožití systémů a jejich následnou výměnu.
EOV 665 Bílá Hora má první KO BRC, tady je vše OK. Ale druhý je BOV, a ta osobák za tramvají podrží. Proběhne její výměna, jakmile budou volnější prostředky.
Na Badeniho před Chotkovou DC je, pokud se nepletu ještě pracovní trolejový kontakt. Odblokování probíhá také kontaktem, tedy za díky přesně spočítané poloze u 15T opravu okamžitě. Za sólem naopak velmi pozdě. Na Malostranské DC to budou zjevně běžné 3-4 sekundy po sjetí z jazyků, kvůli nutné délce KO a opakovanému testování uvolněnosti KO.
Z Karlova náměstí od Moráně: Jak jsem avizoval snahu o rychlejší odblokování na exponovaných místech, podařilo se upravit systém použitím jiného způsobu detekce a doba odblokování po sjetí z jazyků se snížila na cca 2 s. Ještě se chystá dokončení úprav, které by mělo přinést další úsporu. Považuji to zde za důležité kvůli průjezdu 2 vlaků za sebou. Jak nyní pro volno v délce 18 sekund, tak pro budoucí obnovu SSZ, které by mělo ještě více umožnit průjezd dvou vlaků za sebou v jednom cyklu.
Na Strossmayerově náměstí od Sparty (EOV 529L,P) jsou karty BOV. Nechám prověřit odolnost proti zablokování IAD. Pokud však jede auto hned za tramvají, BOV to nevyřeší. Zatím se s výměnou nepočítá. EOV 531L,P má na druhém kolejovém obvodu kartu BOV. Zde by měla proběhnout výměna za kartu BRC s ohledem na volné prostředky.
EOV 559 u Imperiálu, EOV 561 Senovážné náměstí, EOV 541 Vladimírova jsou všechno systémy TMPKP, u kterých lze použít jen kartu než BOV, nikoli spolehlivější BRC. Zde je třeba počkat na dožití systémů a jejich následnou výměnu.
EOV 665 Bílá Hora má první KO BRC, tady je vše OK. Ale druhý je BOV, a ta osobák za tramvají podrží. Proběhne její výměna, jakmile budou volnější prostředky.
Na Badeniho před Chotkovou DC je, pokud se nepletu ještě pracovní trolejový kontakt. Odblokování probíhá také kontaktem, tedy za díky přesně spočítané poloze u 15T opravu okamžitě. Za sólem naopak velmi pozdě. Na Malostranské DC to budou zjevně běžné 3-4 sekundy po sjetí z jazyků, kvůli nutné délce KO a opakovanému testování uvolněnosti KO.
Z Karlova náměstí od Moráně: Jak jsem avizoval snahu o rychlejší odblokování na exponovaných místech, podařilo se upravit systém použitím jiného způsobu detekce a doba odblokování po sjetí z jazyků se snížila na cca 2 s. Ještě se chystá dokončení úprav, které by mělo přinést další úsporu. Považuji to zde za důležité kvůli průjezdu 2 vlaků za sebou. Jak nyní pro volno v délce 18 sekund, tak pro budoucí obnovu SSZ, které by mělo ještě více umožnit průjezd dvou vlaků za sebou v jednom cyklu.