Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Preference / antipreference MHD
"Současně jsou na přechody pro chodce mezi trať a vozovku doplněny ostrůvky"
Čili přesně jak píše Karosák. Ještě doplním: "naopak pouze pro tramvaje platí omezení rychlosti v nočních hodinách na 40 km/h kvůli hluku z tramvajové dopravy."
Čili přesně jak píše Karosák. Ještě doplním: "naopak pouze pro tramvaje platí omezení rychlosti v nočních hodinách na 40 km/h kvůli hluku z tramvajové dopravy."
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3636
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Zní to trochu paradoxně, ale tam měli problém hlavně chodci, protože se neměli kam uhnout. A jak víme, aut se bojí, takže klidně udělají krok pod tramvaj, co nejde zastavit. Takže 30 pro všechny. Nicméně teď tam byl společně s vdz vytvořen takový...no... ostrůvek to není, spíš takový polštář, který má IAD objíždět a kde může chodec vyčkávat. Snaha se cení 

-
- Uživatel
- Příspěvky: 4069
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Takže si to přeložíme jinak: silnice dostala "tichý" asfalt, ale zrychlení bylo povoleno tramvajím na staré hlučné BKV trati.06.12.2020 Na Jana Želivského tramvaje rychlejší
Souvislá obnova povrchů v ulici Jana Želivského je přínosem nejen pro automobily, ale také pro tramvaje. Ve většině úseků nově neplatí pro kolejovou dopravu omezení rychlosti na 30 km/h - dopravní značky dostaly podtabulku s nápisem MIMO TRAM.

Ne, že bych proti tomu (jako tramvaják) něco měl, ale logika mi uniká.

- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Grossák: Tak ono zrovna křižovatka u NKÚ je docela odstrašující případ, jak by to vypadat nemělo
Ale díky za vysvětlení proč se to děje...

Re: Preference / antipreference MHD
Vizáž SSZ Plynární - Komunardů jsem zatím neviděl, takže nemohu hodnotit. Nyní se hodně obnovují SSZ, protože velká smlouva na obnovy končí tuším na začátku roku 2022 a je snaha současnou smlouvu na obnovy maximální využít. Jak jsem slyšel (a tady opravdu prodávám, jak jsem kupoval), pro město je projekt v současnosti finančně výhodný a zároveň je cenné, že byl v minulosti úspěšně vysoutěžen, zatímco nová zakázka může být s ohledem na současnou legislativu komplikovaná. Zřejmě i proto se řada semaforů obnovuje, aniž by ještě proběhly stavební úpravy, které jsou náročnější zejména z hlediska projednání.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4571
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Musí být cirkus. Radnice P7 chce "výsledky" a chce je "hned". Jenže stavební řízení je na dlouhé lokte, takže tam dočasně (asi jako pobyt sovětských vojsk), než se provede finální trvalá úprava budou citybloky, no.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3636
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Dneska už blikalo obnovované SSZ na Ortenově náměstí. Víme co nás tam čeká? Zkrácení délky přechodu vítám, ale čekal jsem trochu kultivované stavební provedení. Současné řešení z nalepených vodících pásů a barevných citybloků v původním povrchu vozovky je fakt cirkus k
Snad to bude lepší po nějaké plískanici, až to splyne v šedi. Zlatá Malostranská a nábřeží u Divadla
IPR maluje krásný nový Orteňák, tak musí být zatím cirkus? To už to nemohlo počkat se starým SSZ





- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3636
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
A jak se to dozvíme, že "už"? 

Re: Preference / antipreference MHD
Zatím nesmí, ještě se čeká na úřední povolení. Měl jsem špatnou informaci. Ale mělo by to být ještě letos.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3636
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Takže se může 60 km/h? A proč to nezaznělo na školení? A co na to EMA? A Jan Tleskač?Preference pražských tramvají píše: 03.11.2020: Rychlejší cestování Nádražní ulicí
Po půlroční rekonstrukci byl obnoven provoz tramvají v Nádražní ulici. Většina trati v úseku mezi Smíchovským nádražím a Lihovarem byla přeložena ze středu komunikace za její okraj a přimkla se k železniční trati na Plzeň. Koleje jsou tedy vedeny mimo pozemní komunikaci, s otevřeným svrškem a nově umožňují rychlost 60 km/h. Byla zrušena málo využívaná zastávka ČSAD Smíchov, což také přispívá ke zvýšení cestovní rychlosti tramvají mezi centrem a Barrandovem. ....
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4571
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Jestli se něco "nezkouší", když je teď slabej provoz. Všimnul jsem si, že třeba i Karlák byl párkrát v noci potmě. Tak jestli se netestujou nějaký nový programy, třeba (a nešlapou a shazujou to).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4069
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Už delší dobu je potmě SSZ na Trojské. Je to závada nebo záměrné vypnutí
Nijak mi to nevadí, jen jsem si nikde nevšiml žádné informace.

- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3636
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Vinice v dynamice
Na Orionce doplněna výzvová návěstidla, doufám že nic horšího se tam nestalo

Na Orionce doplněna výzvová návěstidla, doufám že nic horšího se tam nestalo

Re: Preference / antipreference MHD
Dle informace od kolegy, který byl na místě, preference na místě je zřejmě stále stejná, ale z boku je závada detekce vozidel. Řešíme nápravu, SSZ však není města, které má servisní smlouvu, ale DPP.