Doufejme že autobusáci budou nahlas řvát a něco se stane. Nicméně v okamžiku kdy rozchoděj světla pro chodce tak to bude masakr.-KUBI- píše:Tak doufám, že se jenom zkoušelo, zda svítí všechny barvičky a světýlka a v ostrém provozu to bude šlapat jak hodinky
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
Re: Preference / antipreference MHD
Okolo 17:15 už bylo opět vypnuté, ale stihl jsem jeden průjezd v tramvaji 22 směr Bílá Hora a bohatě mi to stačilo. Přijeli jsme do zastávky jako 3. za linkou 25 a 180, takže nešlo odstanicovat jelikož druhý vůz ještě nebyl v zastávce a takhle jsme tam viseli víc jak minutu, než se 25 dostala přes SSZ do smyčky a uvolnil se prostor zastávky. Tak doufám, že se jenom zkoušelo, zda svítí všechny barvičky a světýlka a v ostrém provozu to bude šlapat jak hodinkyJakub píše:Tak jsem dnes odpoledne projížděl 2x přes Vypich. Ještě v 16:00 bylo SSZ vypnuté, ale v 16:45 už bylo zapnuté, zatím asi jen ve zkušebním provozu.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
85% všech pražských SSZ by si zasloužilo vypnout nejpozději ve 22 hodin jenže na to bohužel neni politická vůle.johndj píše:Obě tyto SSZ by zasloužily vypnout nejpozději v 22 hodin.
Re: Preference / antipreference MHD
Dotaz se netýká tramvají ale busů, doufám, že to nevadí.
Jaký je prosím cyklus na SSZ u vjezdu do terminálu Zličín? V noci mě to tam nechává pravidelně vykysnout především při výjezdu od metra i když v okolí (téměř od IKEA na Řepy) nejede nikde ani kolo. Občas když vyjedu z terminálu s minutou zpoždění, padne mi to, většinou ale stojím a koukám. To samé SSZ na křižovatce Řevnická x Na Radosti. Obě tyto SSZ by zasloužily vypnout nejpozději v 22 hodin. Zbytečně koukám do prázdných křižovatek a přicházím o minuty ze své pauzy. Křižovatky u Ikea, Globusu a křižovatce ulic Hrozenkovská X Na Radosti by vypnutí také snesly. Alespoň, že poslední jmenovaná padá okamžitě. Jinak ty ostatní jsou na výměšek z .
Jaký je prosím cyklus na SSZ u vjezdu do terminálu Zličín? V noci mě to tam nechává pravidelně vykysnout především při výjezdu od metra i když v okolí (téměř od IKEA na Řepy) nejede nikde ani kolo. Občas když vyjedu z terminálu s minutou zpoždění, padne mi to, většinou ale stojím a koukám. To samé SSZ na křižovatce Řevnická x Na Radosti. Obě tyto SSZ by zasloužily vypnout nejpozději v 22 hodin. Zbytečně koukám do prázdných křižovatek a přicházím o minuty ze své pauzy. Křižovatky u Ikea, Globusu a křižovatce ulic Hrozenkovská X Na Radosti by vypnutí také snesly. Alespoň, že poslední jmenovaná padá okamžitě. Jinak ty ostatní jsou na výměšek z .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Pro mne je ovsem podstatna otazka, jestli si fakt pdt mysli, ze to policajti zpravi?Filip píše:Mně to bylo ráno divné, proč jsem tam se zatahující 55 nechal skoro dvě minuty
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Preference / antipreference MHD
Tak jsem dnes odpoledne projížděl 2x přes Vypich. Ještě v 16:00 bylo SSZ vypnuté, ale v 16:45 už bylo zapnuté, zatím asi jen ve zkušebním provozu.
Re: Preference / antipreference MHD
Mně to bylo ráno divné, proč jsem tam se zatahující 55 nechal skoro dvě minuty
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
SOS, HILFÉÉÉ - SSZ Otakarova v pevném cyklu, PDT to prý ví již od rána a předal policajtum
Může nekdo urychlit nápravu?
Může nekdo urychlit nápravu?
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Jak to je vlastně upraven právně tento přechod? Protože žádná značka tam není, zebra na asfaltu taky ne, co lidem brání jít prostě přes tu asfaltovou plochu o pár metrů vedle toho SSZ? Na HR je aspoň ta tráva, což je taková přírodní překážka (ale není to zeď, takže tam chodci můžou normálně chodit), takže proč semafor?Petrpes píše:SSZ u zast. Želivského to je taky něco. Vlaky ZC to nechává v zast. vytuhnout k minutě... A vrcholnej kousek bylo, že to pro chodce padlo na stůj asi po 20 vteřinách, neb od spodu jela tramvaj, ale i ta musela téměř zastavit, tak čekám taky volno. Ale ono ne, ještě jednou zelenou pro chodce a pak mě to milostivě pustilo. Ještě že to takhle nefunguje na Hradčanské, tam by to místní množství linek nepobralo
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
SSZ u zast. Želivského to je taky něco. Vlaky ZC to nechává v zast. vytuhnout k minutě... A vrcholnej kousek bylo, že to pro chodce padlo na stůj asi po 20 vteřinách, neb od spodu jela tramvaj, ale i ta musela téměř zastavit, tak čekám taky volno. Ale ono ne, ještě jednou zelenou pro chodce a pak mě to milostivě pustilo. Ještě že to takhle nefunguje na Hradčanské, tam by to místní množství linek nepobralo
Re: Preference / antipreference MHD
Popisuji stav v 90. létech
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
Ulice pod Sídlištěm ani neexistovala. Terminál nebyl v ulici Nad Šutkou, ale v ulici ke Stírce (tedy v době kdy krtek končil ve stanici Sokolovská). 136 a 175 jezdily Okrohlickou přes Vychovatelnu a po rámusáku do centra.P_V píše:On ani moc důvod k přestupu v tomto místě nebyl, protože tam nic z busů nekončilo. Nejvíc se přestupovalo na Stírce, kde zastávka busů v ulici Nad Šutkou byla blíž než dnes.
Re: Preference / antipreference MHD
On ani moc důvod k přestupu v tomto místě nebyl, protože tam nic z busů nekončilo. Nejvíc se přestupovalo na Stírce, kde zastávka busů v ulici Nad Šutkou byla blíž než dnes.
Re: Preference / antipreference MHD
Když tam nebylo metro, tak se tam nepřestupovalo, jak je vidět zde na mapě z roku 1996: http://mpp.praha.eu/OrtofotoArchiv/default.aspxMM-Mikulovsky píše:1.) nesouhlas - když (by) tam nebylo metro, tak přestup mezi BUS - TRAM probíhal jak?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
1.) nesouhlas - když (by) tam nebylo metro, tak přestup mezi BUS - TRAM probíhal jak?P_V píše:Nejvíc zbytečná je zastávka Kobylisy, nebýt toho metra
Ve smyčce Březiněveská bych otočil směr průjezdu, aby to bylo shodné s autobusy. Výstupní zastávka by pak byla za vjezdem, nedaleko nácestné.
2.) Velmi zajímavá a realizování hodná myšlenka!
Za mne provozně nejlepší řešeníGrossák píše:Zastávka Střelničná je zcela bezvýznamná. Nečiní dostupnou žádnou lokalitu, která by nebyla obsloužena jinými zastávkami. Obě sousední jsou nevhodně blízko a obraty jsou minimální. U zastávky Ke Stríce jsou obraty vyšší a kdysi jsem ověřil, že po jejím zrušení bude z určitých okrajových lokalit dostupnost nejbližší zastávky MHD lehce přes 5 minut. Ale s ohledem na blízkost zastávky Kobylisy, která je bezbariérová (což Ke Stírce nebude možné podle mého názoru ani v budoucnu), bych se i u ní přikláněl ke zrušení.
Naopak si nemyslím, že by se měla rušit Březiněveská. Přece jen oblast, kterou zasahuje, je poměrně velká. Dokonce bych zvážil zřízení výstupní zastávky v obratišti Březiněveská. Stejně tam jezdíme i zastavujeme, ale lidi tam nevozíme.
Ale celkově je třeba zde počet zastavení zredukovat. Rozhodně by to oživilo zájem o tramvaje.
1.) zrušit zastávky:
a) bez náhrady Střelničná v obou směrech
b) s náhradou Ke Stírce v obou směrech za SSZ řízenou křižovatkou ul.Trojská x Klapkova x Zenklova x Nad Šutkou zřídit v ul. Trojské zastávku DC a v ul. Klapkově zastávku ZC (žel. v Zenklově DC není příhodné místo s TT u chodníku, ale pro obrat cestujících od =M=C by byla dostačující 1. z právě uvedených zastávek a k zastávce Okrouhlická je to z kopce cca 400) Jako nejvhodnější název uvedených dvou nově zřízených zastávek navrhuji Vlachovka (podle historického jména přiléhající budovy / někdejší usedlosti - dnes stanice PČR, o čemž nejen svědčí názvy jí blízkých ulic U Vlachovky a Pod Vlachovkou, ale i zmínka v této reportáži)
2.) Změnit u zastávek Hercovka:
a) status ze stálých "na znamení" (bezpečnostní zastavovací místo by bylo v nové zastávce Vlachovka DC)
b) polohu zastávky DC posunout cca o 200m po směru jízdy = za křižovatku s ul. Nad Hercovkou