Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Grossák
Uživatel
Příspěvky: 682
Registrován: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Grossák » 23.8.2012 22:33

Ano, v kontextu změn linkového vedení, které samozřejmě mohou nastat i v budoucnosti, je vidět, že rádia je třeba připravovat nejen s ohledem na aktuální linkové vedení. Na druhou stranu v době, kdy se rekonstruoval Štefánikův most, jsme ještě vzdálené rádio neznali, takže ani takové myšlení by nám nepomohlo. Do další RTT na mostě už možná bude nějaký úplně jiný systém detekce tramvají, který rádia potřebovat nebude. Možná...

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od willyjeff » 22.8.2012 11:16

Článek v DP Kont@ktu od pana Grossmanna je moc pěkný, ale je škoda, že v seznamu plánovaných "Vzdálených Rádií" není i Štefánikův most po tom, co se výhradně jednosměrný provoz po září změní, protože linka 8 bude odbočovat vlevo. Tam by se to fakt hodilo a dneska tam ta 8 musí vždycky úplně zastavit a čekat až se SSZ rozhoupe. Ovšem chápu, že vzhledem k nedávné rekonstrukci je toto jen ve hvězdách.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 22.8.2012 11:11

Tak na Pavláku není co hlásit, to je tak průběžně roze***né. U toho NádrHolu těch failů nebylo tolik a tak průkazných, abych to mohl jasně definovat jako nepřihlášení. Rozjíždím se z Ortenu, je tam volno, dám tomu napít, ale nepočká, zastavím a jen co zaparkuju, dává další volno, takže BZM :? Avšak nevím, jestli jsem další volno nedostal díky protisměrnému vlaku...zase tak mi to krev nepije a decentně se omlouvám, ale nějak jsem se na to tolik nezaměřil. Kdyby se na to neptal Brejšín, ani bych o tom nezačal, nepřijde mi to tam kritické, nenastává velké zdržení, někdy to vyjde. Ten Jaroš s Kostelní je každopádně větší hrůza...pořáád :roll:
Nebo myslíš, že třeba ten tunel by se dal vyvysílačkovat?

Grossák
Uživatel
Příspěvky: 682
Registrován: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Grossák » 22.8.2012 1:53

Napadlo Vás, že by mohl být problém v detekci TRAM a zkusit to nahlásit třeba na dispečink?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 20.8.2012 13:14

Nepokládal bych to za blbý dotaz :wink: Nevím, jestli svůj poznatek mohu označit tvrzením, ale rovněž mi to od Ortenplacu neprodloužilo a samo v neděli ráno kolem mrtvo. Nestudoval jsem to nijak důkladně, ale zkrátka odbavení tímto SSZ je lepší od NádrHolu Z:idea:
IPP je takový kvazistabilní, synchronizuje, nebo asynchronizuje se to jak se tomu chce. V tomhle případě nedám dopustit na staré SSZ. Prostě pevno (krátké/dlouhé), člověk věděl, co ho čeká a basta Fidel :?

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Brejšín » 19.8.2012 21:01

blbý dotaz?
zdá se mi to nebo je to realita, že SSZ Plynární/Argentincká ve směru OD nádrholu prodlužuje, či vkládá volno na výzvu, kdežto k nádrholu ******. Docela mě to štve, když tam člověk v neděli v 6:30 smrdí 45 vteřin a stůj padlo 40 metrů před tram + dotakové volno nepadlo a od nádrholu v 8:00 uděleno dodatkové volno, ta samá situace v 9:30 + 11:00.

dnes rozházený IPP, ale docela zajímavě ve směru dolu (viděno 2x)
na každý druhý cyklus od shora se to nedalo stihnout a na ten další projela jak ta první tramvaj (stojící mezi), tak druhá i třetí :absolut

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 19.8.2012 14:50

Jaroš > tak nějak souhlasím s Grossákem, že to prostě pořád není žádná hitparáda, za ty peníze :? Od tunelu je to lepší, buď jen přibrzdí, nebo to padne, od Kostelní je to větší mizérie, tam někdy i zastaví, když se k SSZ člověk "plíží" moc rychle. Jako 30 km/h už je druhá kosmická... Vzorek nasbírán z včerejších 5 kol s d-5, dnes několik průjezdů s 14/24.
Včera docházelo k zahlcení křižovatky IAD, kdy ten cyklo-pěšo přechod hodil červenou a ti co už byli najetí stáli na žlutejch šrafech a bylo po srandě. Pravda, bylo nábřeží ucpané, ale nějak jsem doufal ve videodetekci s ochranou proti zahlcení, kteréžto se u dvou takto blízko nahňácaných světel může snadno stát :(
Letenský tunel > tak to do jeho uzavření nádherně šlapalo a teď je to humus, snad horší jak Jaroš napevno, alespoň v relaci
most <-> Jaroš. Frčim z mostu, svítí výzva > a volno >, vexle je <. Samozřejmě to nepočká, přijedu, dobrzdím, přehodím vexli >, načež se rozsvítí výzva < a následuje volno <, přičemž široko daleko žádný vlak. Pak to ještě třeba pustí ranec aut ve směru most <-> Jaroš a pak se třeba jeden dočká i volna > #-o Humus!
Kostelní >Divočina, tam musí sedět v bedně řadiče zhulenej trpajzlík a přepínat světýlka. Jednou počká, jednou to mlaskne, někdy zhasne výzva před vlakem, tak si říkám, že to asi nepočká a ono počká, jindy výzva svítí a to klidně zamázne. Takže na čočky kapánek dlabu a spíš si hlídám IAD #-o Hlavně, SSZ zvyšuje tu bezpečnost....
Výtoň >to je parádička, ta mi dycky spraví chuť 8-)

Uživatelský avatar
Vojta Tramvaj
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 25.8.2010 15:16
Bydliště: Bohužel u "255002"
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Vojta Tramvaj » 15.8.2012 14:25

Jo, toto jsou informace, ke kterým se nedostanu.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Petr » 15.8.2012 13:35

Vojta Tramvaj píše:ad Petr: Vy jste si tu práci nedal, ale já ano.
Ano, nedal jsem si tu práci, protože jsem v tu chvíli v neměl po ruce chronometrážní tabulky. Takže díky, že jste zde zveřejnil pouze zastávkové jízdní řády pravidelně pojížděných úseků s časovou sférou ve špičce pracovního dne.... Chtělo by to také B jízdní doby.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od trainzjohny » 15.8.2012 9:17

von Špilberk píše:Při tom, jak se množí semafory a zastávky, by mohl pohyblivý chodník tramvaj snadno nahradit. Na samostatném tělese se prostě vykopou koleje a dají se pohyblivé chodníky. Vždy od křižovatky ke křižovatce, tam si cestující přejde a naskočí na další pás. Rychlost přepravy nebude o moc nižší. 8-)
Docela dobrý nápad a ještě na delších úsecích by mezi "pomalým" chodníkem mohl být uprostřed expresní pro delší cesty :-D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od von Špilberk » 15.8.2012 8:30

willyjeff píše:Jinak k novému obchoďáku by se zastávka šikla :twisted: a pohyblivý chodník.
Při tom, jak se množí semafory a zastávky, by mohl pohyblivý chodník tramvaj snadno nahradit. Na samostatném tělese se prostě vykopou koleje a dají se pohyblivé chodníky. Vždy od křižovatky ke křižovatce, tam si cestující přejde a naskočí na další pás. Rychlost přepravy nebude o moc nižší. 8-)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 15.8.2012 6:46

Petr píše:...ale pokud vím, tak mezi Hradčanskou a Letenským náměstím byly semafory na vjezdu do smyčky i v původním stavu....
Á pravda, omlouvám se. Nějak mi tím že na nich téměř furt svítilo volno vypadly.

Grossák
Uživatel
Příspěvky: 682
Registrován: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Grossák » 15.8.2012 0:14

Myslím, že semafory na Letné budou s dobrou preferencí. Jist si nejsem pouze na Letenském náměstí, ale to je spíš otázka kvality řešení, než možností. Ty jsou. OC na Chodovské snad taky s preferencí.

Uživatelský avatar
Vojta Tramvaj
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 25.8.2010 15:16
Bydliště: Bohužel u "255002"
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Vojta Tramvaj » 14.8.2012 23:00

ad Petr: Vy jste si tu práci nedal, ale já ano.

Úseky s nulovou jízdní dobou jsou tyto:
Levského - Sídliště Modřany
Kotlářka (SM) - Kotlářka
Radlická - Škola Radlice
Olšanská - NNŽ
Malostranská(UV) - Malostranská (MA)

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Fořtík » 14.8.2012 22:58

Petr píše:Nepolemizuji s tím, že nová světla jsou pražský mor, ale pokud vím, tak mezi Hradčanskou a Letenským náměstím byly semafory na vjezdu do smyčky i v původním stavu....
Souhlasím, je to mor, nicméně pokud budou šlapat tak to vnímám - v tomto konkrétním místě - jako zlepšení. 8-)

Odpovědět