Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod DavidD v 02.9.2007 21:57

syverin napsal:A kdo vlastně vládne Praze? Magistrát, nebo PČR?
Ten co zaplatí víc :lol:
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod syverin v 02.9.2007 21:56

A kdo vlastně vládne Praze? Magistrát, nebo PČR?
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
 
Založen: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512

Odeslatod DavidD v 02.9.2007 20:19

Tak že to chápu dobře, když se stane nehoda na Moráni, tak tramvaje to nadále budou objíždět přes Újezd?To snad ne? :shock:
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Re: Palačák, až bude...

Odeslatod MOp v 02.9.2007 19:51

Nové oblouky skutečně jen manipulační a na výjimku PČR. Ohledně signalizace ledasco bude vědět Grossák, obrať se na něj přes preference.
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
 
Založen: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Blázen a kritik, který zhasl u Bucků.

Palačák, až bude...

Odeslatod MF v 02.9.2007 19:25

Chtěl jsem se zeptat kapacit z oboru jak to bude s Palačákem až bude v provozu. Z různých zdrojů jsem zaslechl, že nové oblouky nebude možné běžně používat (EOV budou vypnuty na žlutý kříž a výhybky deklovány). Prý kvůli tomu, že si Policie provoz v těchto směrech nepřeje a hlavně, že není řadič nejnovější a nedokáže tolik směrů dirigovat. Takže se ptám, jak to je, jestli bude na této křižovatce panovat podobný "provoz" jako v Radlické ulici, kdy je nutné požadovat přepnutí režimu na cyklusů na křižovatkách, aby SSZ znal tramvaje, či jestli bude řadič zvládat normální navolení SSZ tím, že dojde k přestavení výhybky, či navolením kličkou :?: Absolute, Radku31, jak to bude???
MF
Uživatel
 
Založen: 04.3.2007 19:28
Bydliště: Tepláků ráj. Půl hodiny na metro a v pozadí Krušné hory.

Odeslatod Absolut v 18.8.2007 17:26

OK, asi oba víme o jaké firmě a o jakém člověku je řeč a tak bych to ve veřejné zóně internetu moc nepitval, bohužel osob schopných navrhovat SSZ je málo a tak se tahle situace moc brzo nezmění.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod radek31 v 17.8.2007 16:34

Absolut napsal:Radku, nevím odkud bereš tyhle informace, já bych spíš řekl, že ten člověk má velice dobré kontakty a tím pádem i dobré kšefty aniž by bylo nutné, že vše běhá OK.
podívej, pokud je jeden člověk odpovědný za prasárny typu Výtoň, trojice zmršených SSZ u zast. Hellichova atd., tak je to d.ebil a to mi nikdo nevymluví
ano, vím, že to asi nedělal on, ale někdo z jeho poskoků - ale on dostal zakázku, tak to má odevzdat v pořádku a to, že má kontakty na PČR na tom snad nic nemění

kdybych já dělal svojí práci tak lajdácky jako on, tak je na kolejích hromada mrtvol :-(
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod Absolut v 17.8.2007 16:05

Radku, nevím odkud bereš tyhle informace, já bych spíš řekl, že ten člověk má velice dobré kontakty a tím pádem i dobré kšefty aniž by bylo nutné, že vše běhá OK.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod radek31 v 17.8.2007 15:26

Iamgoode máš 100% pravdu, ale řeknu ti důvod, proč to nejde změnit - program SSZ tam dělal neschopný d.ebil a ten svojí chybu nikdy neuzná - stačí to?
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod I.am.good v 17.8.2007 15:15

K článku o preferenci na Výtoni.
Autor udává, že první semafor SSZ Výtoň, na křižovatce Vnislavova x Rašínovo nábřeží, zdržuje asi 65% tramvají. Podle mě, by ale při troše dobré vůle mohla tramvaje vůbec nezdržovat.
Z boční ulice jde pro IAD odbočit stejně pouze vpravo, směrem do centra. Na opačnou stranu to nejde, stejně tak jako nejde odbočit z hlavní do této ulice a to nejen proto, že je jednosměrná. Mezi jízdním pruhem z centra a tramvajovým pásem jsou totiž osazeny klemfixy, které fyzicky brání v tomto úkonu. Proto tramvaj jedoucí směrem do centra nemá kolizi s ničím, vyjma přechodu pro chodce, který je ale stejně pouze na poptávku tlačítkem a dle mého názoru není ani extra moc využívaný.
Z toho vyplývá, že tramvaj by mohla mít téměř stále signál volno, aniž by to čemukoliv vadilo. Ostatně stejně tomu je i na druhou stranu z centra, tam jsem ještě stůj nikdy nezažil....
Byl by zde možná problém v okamžiku, kdyby si chodec navolil přecházení a v cestě mu stála tramvaj, která by vyčkávala na druhém SSZ. I toto by se ale určitě dalo ošetřit úpravou, že by zde tedy stále nebylo volno, ale před každým volnem na následujícím SSZ, ať rovně či doprava, by zde volno bylo a tramvaj by byla upřednostněna i před chodci.
Jedu-li zde občas se zkušební jízdou, vždy si tohle říkám, protože je mi stávající stav naprosto nepochopitelný. Dívat se, jak mám o pár metrů dál volno pro odbočení vpravo a přitom musím naprosto zbytečně stát zde, to je fakt smutné.
I.am.good
 

Semafory na blikačku

Odeslatod Grossák v 12.7.2007 12:06

Ohledně Masaryčky jednoznačně souhlasím s Martinem Šubrtem. Semafor je v noci zapnutý zbytečně, stejně jako spousta dalších v Praze. Na spoustě míst to zdržuje provoz, zvyšuje hlučnost, exhalace... Řešení s blikačkou je pro autobusy na Masaryčce jednoduché a účinné.
Grossák
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha

Odeslatod Káem v 19.6.2007 9:29

Výjimka potvrzující pravidlo. :twisted:
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
 
Založen: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE

Odeslatod Martin Šubrt v 19.6.2007 8:33

Šmankote, ty chválíš "odborníka" z kanceláře. Kam jenom ten svět spěje? :-) :-)
Martin Šubrt
Uživatel
 
Založen: 13.5.2004 9:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)

Odeslatod Káem v 19.6.2007 8:22

MŠ: Jo, jednoduché a geniální. Chválím :-)
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
 
Založen: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE

Re: Otázka...

Odeslatod Martin Šubrt v 18.6.2007 16:55

Káem napsal:Nevím pořádně kam, ale tady to není takové frekventované a trošku k tématu to je.
Před časem někde byl odkaz na DP-Arénu, kde se píše , jak to mají složité řidiči nočních busů, odbočujících z Havlíčkovy do Hybernské, protože jedou po kolejích a na čočkách signál vlevo nepadá.
Koukal jsem se tam na to, a zajímalo by mě, proč nejde jedno z řešení:
1) vložit tam signál "vlevo" jen od 0,00 do 5,00
2) dodatková tabulka: autobusy vlevo se řídí signálem pro silniční motorová vozidla (tedy "zelenou")
3) oddělat 5 metrů té voloviny co tam leží a bus si po odstanicování přejede z kolejí do pásu pro auta a je vyřešeno
4) vést noční linky směr Hl.n. také Dlážděnou a přes Gorkáč.
Trošku chci připrudit, přiznávám, ale fakt by mě zajímal nějaký odborník, který lidsky vysvětlí, proč ani jedno z řešení nejde udělat do tejdne od zjištění nedostatku.
Myslím, že je ještě jedno řešení. Od 22:00 do 6:00 SSZ vypnout na blikající žlutou a na koleje napsat BUS ...:-). Ono tam SSZ stejně dělá občas paseku i přes den, a kdyby tam nebylo, nic tak hroznýho by se nestalo. Ale vzhledem k tomu, že Eltodo potřebuje udržovací prebendy a semaforky se musí vysvítit a vyměňovat, svítí nám 75% - 80% SSZ celou noc, 90 % z tohoto počtu zbůhdarma...
Martin Šubrt
Uživatel
 
Založen: 13.5.2004 9:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron