Tak TRAM SSZ dobrý, ale hrozba zakrytí výhledu IAD na její tříbarevnou SSZ, dle mne stále hrozí = hrozba její srážky s chodcem.kasme píše:neviděls je dobře, už tam jsouMM-Mikulovsky píše:Jó, a kde vlastně budou umístěny "čočky" DC, jež na fotce dosud nevidím?
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 8.JPG.html
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
neviděls je dobře, už tam jsouMM-Mikulovsky píše:Jó, a kde vlastně budou umístěny "čočky" DC, jež na fotce dosud nevidím?
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 8.JPG.html
ještě další foto i z NNŽ http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/smes/1106/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
Představ si, že OO u DPP (alespoň některé) jsou v této problematice velmi činné. Když se o "věci" doví (páč každý řidič není jejich členem), tak často jednají, ale né vždy se jim vede - např. dvoukolejné obratiště ÚD DP s ukončenou jednou denní (na vnitřní koleji) a jednou noční (na vnější koleji) linkou. Poslední dobou je na vnitřní koleji OR "POMALU" - logika by řekla, že je pro zvýšení bezpečnosti a životnosti obratiště velmi rozumné až žádoucí "poslat" maximální počet vlaků po té lepší koleji (při výjezdu/zatažení se vlaky musí předjet, či na vnější se z NP TRAM nedá vyklopit plošina), ale u DPP v tomto případě podnět OO neprošel.9001 píše:Jinak nejsou náhodou od tohohle odborové organizace, aby hájily práva zaměstnanců. Kvůli tomuhle by měli dělat bengál...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
Jenom jsem se ptal na to focení. Děkuji za osvětlení.
Jinak nejsou náhodou od tohohle odborové organizce, aby hájily práva zaměstnanců. Kvůli tomuhle by měli dělat bengál...
Jinak nejsou náhodou od tohohle odborové organizce, aby hájily práva zaměstnanců. Kvůli tomuhle by měli dělat bengál...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
Takže, ve středu minulého týdne - jsem jezdil se třemi pořadími l.11 - po ránu větev "čočky" nezakrývala, dopoledne díky prohnutí větve již částečný překryv a nejasnost signálů byl a stav sem okamžitě hlásil a před koncem směny jsem hlásil, že viditelnost SSZ se ještě výrazně zhoršila, načež mi bylo "odštěknuto", že závadu stačí hlásit jednou!
PS: První foto pořízeno během stanicování, třetí během stání "na SSZ" a představ si, že i kvůli pořízení 2. fotky jsem si cca v půli cesty ještě jednou zastavil. (Skutečně jsem fotil mobilem, ale ten i při rychlosti chůze by mi to zachytil mázlé.)
PS: První foto pořízeno během stanicování, třetí během stání "na SSZ" a představ si, že i kvůli pořízení 2. fotky jsem si cca v půli cesty ještě jednou zastavil. (Skutečně jsem fotil mobilem, ale ten i při rychlosti chůze by mi to zachytil mázlé.)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
MM- A hlásil si to znovu? Šel si za tím?
Jinak tady ti může být dost nápomocná trojbarevka, protože máte společný směr a bude to padat totožně s tvou jízdou.
Jenom jedna rýpavá. Ty dokážeš sledovat provoz na komunikaci když fotíš signalizaci? Já myslel, že zákony o nepoužívání mobilního telefonu platí pro všechny řidiče.
Jinak tady ti může být dost nápomocná trojbarevka, protože máte společný směr a bude to padat totožně s tvou jízdou.
Jenom jedna rýpavá. Ty dokážeš sledovat provoz na komunikaci když fotíš signalizaci? Já myslel, že zákony o nepoužívání mobilního telefonu platí pro všechny řidiče.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
No, značně "zajímavé" umístění SSZ DC:kasme píše:SSZ http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 1.JPG.html
vpravo za parkovacími stáními + vlevo za protisměrem = asi nebude na sloupu výložník a tedy bych se obával, že "čerstvý" signál "stůj" (červená)
může být zakryt parkujícími a protijedoucími auty, díky čemuž bude hrozit kolize s chodci jdoucími na své volno!
Jó, a kde vlastně budou umístěny "čočky" DC, jež na fotce dosud nevidím?
Ještě bych měl ohledně výhledu na SSZ postřeh z minulé středy a dneška na l.11/Vinohradská tržnice DC - viz. přílohy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
Na Seifertově umístěny trolejové kontakty
dc (170m) http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 9.JPG.html
SSZ http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 1.JPG.html
zc (215m) http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 3.JPG.html
dc (170m) http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 9.JPG.html
SSZ http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 1.JPG.html
zc (215m) http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 3.JPG.html
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
kasme, 9001: S tím přeznačením před Olšanskou od Ohrady bych souhlasil, bylo by to dost logické. I když kamióny by zas jezdily podél ostrůvku v užším pruhu, tj. třeba asi komplexnější přeznačení vodorovného značení a přidělení jiných šířek pruhů... Z Olšanské doplňková zelená vpravo... No, aby to nedopadlo jako na Karláku, kde je také od doby, kdy tam byly dva pruhy k Moráni. pak jeden zabraly zastávky busů a řidiči se tam čas od času na zelenou potkají se směrem od techniky. Na NNŽ by byl asi problém, že ten přímý směr by musel z levého hned za křižovatkou do pravého a měl by tendenci se tam cpát už při průjezdu křižovatkou...takže bych to asi nedoporučoval.
Marek B.: Marku, ta jedna supermegakapacitní magistrála živí ty ulice a nábřeží v centru. Přivádí 80% zátěže centra. Ta auta po ní nejedou jen okolo. Její zatížení živí a komplikuje provoz ve Vinohradské, Seifertově, Francouzské, Bělehradské apod. Magistrála ovlivňuje MHD, a to velmi. Zavření nábřeží jen redistribuje napaječe magistrály a zatíží ulice další, dokud bude do centra vést něco supermegakapacitního... Čímž neříkám, že bych nezačal staroměstko-malostranským jednosměrným okruhem.
Marek B.: Marku, ta jedna supermegakapacitní magistrála živí ty ulice a nábřeží v centru. Přivádí 80% zátěže centra. Ta auta po ní nejedou jen okolo. Její zatížení živí a komplikuje provoz ve Vinohradské, Seifertově, Francouzské, Bělehradské apod. Magistrála ovlivňuje MHD, a to velmi. Zavření nábřeží jen redistribuje napaječe magistrály a zatíží ulice další, dokud bude do centra vést něco supermegakapacitního... Čímž neříkám, že bych nezačal staroměstko-malostranským jednosměrným okruhem.
Naposledy upravil(a) Martin Šubrt dne 20.6.2011 20:32, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
No to je na tom to nevtipnější. Bus na kolejích zadil nepřekonatelný požadavek Policie a města na dva pruhy podél zastávek Biskupcova. Dnes tam tuším jsou pruhy šířky 3,5 a 2,75, což je jen tak tak. K tomu se tlačilo na to dát na už dost úzké zastávky klandr a tudíž uprostřed je osovka 3 metry a pro pohodlný provoz busů by to chtělo přinejmenším 3,5 - 4 metry. A to už tam prostě nebylo. Navíc se nikomu nechtělo řešit SSZ Ohrada s odbočením busů z kolejí. Komplexní průšvih je, že takovou ulici, jako je Jana Želivského, nikdo neřeší jako celek. V rámci obnov SSZ se vytipuje jedno místo a udělá se SSZ. Jiná organizace dlouhodobě řeší křižovatku s Jeseniovou a zdejší levé odbočení. Developer Nového Žižkova si kreslí nové Basilejské nám. a úsek po Olšanskou a tajně sní o čtyřraměnné křižovatce. Zároveň se řeší přechody na tram. zastávku NNŽ, plánují se tam prahy, zpomalovací čočky, plastické optické jánevímco, bo tam někoho přejeli. Jinde se prověřuje přechod Mezi Hřbitovy dál od zastávek. Naopak ten u zastávek se neřeší, ač se řešit spolu s tím SSZ mohl. Přitom se dalo prostě říct, že tam bude 1 průběžný pruh - stálo by se sice na Krejcárku, ale zase by to pomohlo Bělocerkevské a tomu sjíždění pod Želivského. Jenže výsledek je zase echtovní paskvil...9001 píše:A poslední dotaz, který jístí pravidelnost 133 v obou směrech. Jak by byl reálný provoz busu na kolejích?
Re: Preference MHD
NJN, vono se vědělo, proč postavit NNŽ zrovna tady. Vono je to totiž všude po východní části Prahy blízko.
Jinak dobře, pokud chceme mít všechny ulice v Praze jednoproudé, nebráním se tomu, abychom pak akorát neměli tu dopravu úplně všude vzhledem k tomu, že se bude rozlévat jinam z neprůjezdných hlavních komunikací. Tady se nabízí paralelní cesta v trase 136. Ta na tom taky není moc dobře. Akorát na ní auta MHD ovlivňuji mnohem víc vzhledem k nesegregaci 136 a v Olšanské ani 5.
Já vedu ideový spor podobného rázu s MČ P1 a i s mnohými z Vás. Tvrdím, že je lepší mít jednu megakapacitní komunikaci skrz Centrum se všemi zápory, akorát zlidštěnou (Magistrála) a zároveň znemožnit tranzit skrz historické jádro, než magistrálu příliš omezovat a mít pak nulovou možnost s Karmelitskou, mostem Legií, Čechovým, a Mánesovým či Nábřežím na pravém břehu něco udělat. Protože Magistrála na rozdíl od zmíněných komunikací prakticky neovlivňuje MHD.
PS: Upřímně řečeno - bylo by hezké mít Muzeum spojené s VN, ale životní nutnost to podle mě není. Tam stačí přidat 2 koordinované přechody. Karmelitskou a Karlovy lázně považuju za daleko větší zločin. Zatímco z VN k Muzeu potřebují lidé nutně pouze když jdou do Muzea, tak skrze Staré Město a Malou Stranu projždí/jede tam lidí mnohem víc a alternativa často není.
Jinak dobře, pokud chceme mít všechny ulice v Praze jednoproudé, nebráním se tomu, abychom pak akorát neměli tu dopravu úplně všude vzhledem k tomu, že se bude rozlévat jinam z neprůjezdných hlavních komunikací. Tady se nabízí paralelní cesta v trase 136. Ta na tom taky není moc dobře. Akorát na ní auta MHD ovlivňuji mnohem víc vzhledem k nesegregaci 136 a v Olšanské ani 5.
Já vedu ideový spor podobného rázu s MČ P1 a i s mnohými z Vás. Tvrdím, že je lepší mít jednu megakapacitní komunikaci skrz Centrum se všemi zápory, akorát zlidštěnou (Magistrála) a zároveň znemožnit tranzit skrz historické jádro, než magistrálu příliš omezovat a mít pak nulovou možnost s Karmelitskou, mostem Legií, Čechovým, a Mánesovým či Nábřežím na pravém břehu něco udělat. Protože Magistrála na rozdíl od zmíněných komunikací prakticky neovlivňuje MHD.
PS: Upřímně řečeno - bylo by hezké mít Muzeum spojené s VN, ale životní nutnost to podle mě není. Tam stačí přidat 2 koordinované přechody. Karmelitskou a Karlovy lázně považuju za daleko větší zločin. Zatímco z VN k Muzeu potřebují lidé nutně pouze když jdou do Muzea, tak skrze Staré Město a Malou Stranu projždí/jede tam lidí mnohem víc a alternativa často není.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
To by ses divil - sic tam moc nejezdím, ale takřka vždy tam nějaký potkám co jede na/z NNZ.9001 píše:S kamionem by problém podle mě nebyl, stejně tam zastaví celou komunikaci a zase tolik jich tam nejezdí.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
kasme - Stydím se za použitý slovník Samozřejmě jsem měl na mysli doplnkovou.
S kamionem by problém podle mě nebyl, stejně tam zastaví celou komunikaci a zase tolik jich tam nejezdí.
Teoreticky by ta trvalé zelená doprava šla udělat z Olšanské. Kdyby se to trochu upravilo, ale to spíš řekne MŠ co na to normy.
S kamionem by problém podle mě nebyl, stejně tam zastaví celou komunikaci a zase tolik jich tam nejezdí.
Teoreticky by ta trvalé zelená doprava šla udělat z Olšanské. Kdyby se to trochu upravilo, ale to spíš řekne MŠ co na to normy.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
si možná pleteš vyklizovací šipku http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _šipka.jpg (funkční odkaz se nedaří)9001 píše:Ve své podstatě by tohle mohlo být dobrým krokem.
Zmizí blokování vyklizovací šipky, protože stejně cca 70-80 % aut stojících na NNŽ vpravo taky doprava jede. Tohle právě dokázal zablokovat jeden, který stál vpravo a jel rovně.
(S 6 Signál pro opuštění křižovatky (tzv. vyklizovací šipka, umístěná v protilehlém roku křižovatky))
se zelenou doplňkovou šipkou http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _šipka.jpg
(S 5 Doplňková zelená šipka (umístěná vedle signálu s červeným světlem Stůj!) – svítí-li současně s červeným nebo žlutým světlem, umožňuje pokračovat v jízdě příslušným směrem, řidič však musí dát přednost vozidlům ve volných směrech a nesmí omezit ani ohrozit přecházející chodce.)
je tedy pravda, že pak klidně můžou u NNŽ od Ohrady klidně udělat řazení levej rovně pravej doprava (ale to budou zbytečně hnát kamiony (např. s kontejnery z NNŽ) do levého a pak zpět
a to by mohla bejt i z Olšanské vpravo "trvalá" doplňková šipka vpravo
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
jj, krásně to bylo vidět při "stavbě" SSZ, kdy byl průjezdný je jeden pruh a to "zatím" bez SSZMartin Šubrt píše:Ona se auta budou muset řadit do jednoho pruhu poměrně brzo za křižovatkou NNŽ. Pokud nebudou chtít blokovat křižovatku, při těch intenzitách, co tam jsou, ta kolona vyběhne za Basilejské nám poměrně rychle. Navíc teď vypadá dost pravděpodovně, že se půjde do jednoho pruhu i okolo zastávek NNŽ a dokonce ještě před Basilejským nám. SSZ na Basilejáku už je také nakreslené...9001 píše:Proč by to měla zasahovat na 133? Ta je poměrně daleko a před NNŽ zůstavají dva pruhy jako doposud.
od vylepšení SSZ mezi Želivárnou a Bělecerkovskou už tam v tomto směru nejezdím, takže předpokládám že i provoz z okolí NNŽ se pomalu přesune jinam...
ale už i menší ulice jsou dost plné...
v pátek v poledne jsem jel celou Evropskou nahoru... kde jsou ty časy, kdy se dala projet na jednu (max dvě) zelenou...