Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: křižovatky s antipreferencí
Hmm tak se zeptám rovnou - kolik lidí, jdoucích na červenou se bude muset na Hradčanské ještě přejet, než někomu dojde, že prolejzačka by byla lepší než světla na který každej dlabe?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
Ty ses ještě naučil žít s tím, že tahle civilizace (bez ohledu národnosti, rasy atd.) řeší vše až když se něco semele? A to není jenom o dopravě.Štěpán píše:A kolik je teď aktuální limit v počtu mrtvejch, než se takováhle prolézačka začne někde stavět?
Re: křižovatky s antipreferencí
Když se podívám na Barr., asi stačí jeden nezodpovědný chodec...Štěpán píše:A kolik je teď aktuální limit v počtu mrtvejch, než se takováhle prolézačka začne někde stavět?
Re: křižovatky s antipreferencí
A kolik je teď aktuální limit v počtu mrtvejch, než se takováhle prolézačka začne někde stavět?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
Se SSZ spekuloval jen Brejšín, naštěstí bude jen prolézačka typu Kavalírka.MM-Mikulovsky píše:Mo nevím teď kam - projížděl jsem kolem Slánské a připadá mí, že se tam dělá šikana pro chodce. Takže naštěstí SSZ nebude?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
Mo nevím teď kam - projížděl jsem kolem Slánské a připadá mí, že se tam dělá šikana pro chodce. Takže naštěstí SSZ nebude?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
To je ten Kocourkov až bo..(binec) v tomto státě - není to přec tak dlouho (max. co jsem v Praze), kdy na nějaké železniční trati byl zastaven provoz pro špatný tehnický stav výhybky na vlečku. Problém byl, že dle nějakého zákona výhybky napojující vlečky byly jejich součástí a tedy majetkem soukromých vlastníků vleček. Ten té konkrétní výhybky snad byl v konkurzu či co a nemohl investovat do její opravy. Muselo se to logicky vyřešit změnou zákona, jenž všechny takové výhybky převáděl do majetku vlastníka "hlavní" tratě = státu a jeho SŽDC!
Probíraná situace soukromých semaforů na veřejných silnicích, dle mne má mnoho společných znaků a asi řešením tedy bude jedině zákonné nařízení!
Žel logika nestačí - musí se sepsat lejstro i na obyčejný pšouk.
Probíraná situace soukromých semaforů na veřejných silnicích, dle mne má mnoho společných znaků a asi řešením tedy bude jedině zákonné nařízení!
Žel logika nestačí - musí se sepsat lejstro i na obyčejný pšouk.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
Ano. A když nikdo neřekne nic proti, tak mít trvale zelenou směrem do krámu. Zajímavý článek na toto téma: http://kverulant.org/semafor%20lidl.html9001 píše:kdo má dost peněz, tak se může složit na SSZ a prostě si ji tam postavit.
chemik: Neboj, já jim odpvěděl stejným stylem, problém je v tom, že už to SSZ mezitím opravili. Základní podstata je, že úředníci píšou o tom jak to funguje teď (opravené) a nikde není důkaz o tom, jak to fungovalo v těch prvních dnech, o kterých píšu já. Promluvit bych si s nima šel, kdybych měl v ruce video (třeba to jak jsem dostal zelenou vlevo ze Švehlovky k Penny a zároveň kolem prolítla tramvaj a měla čočky na volno) kteréžto ale v ruce nemám.
Re: křižovatky s antipreferencí
A to bych si tam s nim šel klidně pohovořit! Nesnášim, když se ti úředníčci snažej udělat z člověka úplného blbce s tim, že dané problematice nemůže rozumět... Já si taky asi nechám postavit semafor před barákem, když tu ta možnost je...Bobik píše:Protože problematika světelné signalizace je relativně složitá a komplikovaná záležitost, kterou není jednoduché jednoznačně popsat, v případě dalších nejasností Vás musím požádat o návštěvu na našem úřadě.
Tak tohle mě dostalo. Neumí to popsat, tak máš přijít k nim. Zřejmě ti to nakreslí, nebo zazpívá.
Spíš si myslím že to je akorát slušnou formou vyjádřen vzkaz ve smyslu "neotravuj" a dotyčný doufá že nikam chodit nebudeš.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
Peníze za to všechno co už mu nepatří a ty peníze se vhodně zašmelí do kapes jistých lidí.9001 píše:Ale tohle mě celkem dostává, takže někdo kdo má dost peněz, tak se může složit na SSZ a prostě si ji tam postavit. Co vlastně v tomhle městě z městského ještě patří městu?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
Ale tohle mě celkem dostává, takže někdo kdo má dost peněz, tak se může složit na SSZ a prostě si ji tam postavit. Co vlastně v tomhle městě z městského ještě patří městu?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: křižovatky s antipreferencí
Protože problematika světelné signalizace je relativně složitá a komplikovaná záležitost, kterou není jednoduché jednoznačně popsat, v případě dalších nejasností Vás musím požádat o návštěvu na našem úřadě.
Tak tohle mě dostalo. Neumí to popsat, tak máš přijít k nim. Zřejmě ti to nakreslí, nebo zazpívá.
Spíš si myslím že to je akorát slušnou formou vyjádřen vzkaz ve smyslu "neotravuj" a dotyčný doufá že nikam chodit nebudeš.
Tak tohle mě dostalo. Neumí to popsat, tak máš přijít k nim. Zřejmě ti to nakreslí, nebo zazpívá.
Spíš si myslím že to je akorát slušnou formou vyjádřen vzkaz ve smyslu "neotravuj" a dotyčný doufá že nikam chodit nebudeš.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
Tak těsně před uplynutím 30denní lhůty na vyřízení mi bylo odpovězeno ohledně SSZ u Penny na Zahraďáku.
Neodpustil jsem si také
Už jsem odpověděl, že (přestože si stojím za tím, co jsem viděl na vlastní oči) hned týden po odeslání mé stížnosti došlo, ať už na popud kohokoliv, k vypnutí a následné nápravě situace.Vážený pane ....,
na základě pověření Ing. Heroudka mi dovolte reagovat na Váš podnět.
Na úvod musím zkonstatovat, že světelný semafor na ulici Švehlova u supermarketu Penny není v majetku ani ve správě hl. města Prahy, ale investora supermarketu, což je společnost Magellan Epsilon.
Vaši domněnku, že nejsou detekovány tramvaje, nemohu potvrdit, protože tramvajová detekce na tomto semaforu je a funguje. Problém je však jinde a to v tom, že tramvaje zde nyní jezdí sníženou rychlostí nez obvykle. To znamená, že jízdní doby v detekovaném úseku jsou reálně jiné než doby projektované dle standardních rychlostí a proto může pozorovatel neznalý této skutečnosti mylně vyvodit takovýto závěr.
Dále konstatuji, že jsme z pozice silničního správního úřadu vstoupili do jednání s investorem a výsledkem je, že investor zajistí příslušnou úpravu semaforu v rámci jeho zkušebního provozu s příslibem, že k této změně dojde během příštího týdne.
Pane ....., nemohu souhlasit s Vaším dalším názorem a to, že se signál "volno" poskytuje současně více směrům, které jsou kolizní s jízdou tramvají, konkrétně levému odbočení ze Švehlovy ulice. Obě levá odbočení jsou řízena směrovými signály, které jsou vždy řešeny jako kolizní s jízdou tramvají. Protože se domnívám, že i zde se negativně projevuje problém s nestandardní rychlostí tramvají (viz. výše), a nepovažuji za nutné se o tom více rozepisovat.
Protože problematika světelné signalizace je relativně složitá a komplikovaná záležitost, kterou není jednoduché jednoznačně popsat, v případě dalších nejasností Vás musím požádat o návštěvu na našem úřadě.
Děkuji za podnět a přeji hezký den, Pavel Dražek - DOP MHMP
Neodpustil jsem si také
vyjádřit svou občanskou nespokojenost s tím, že investor bude po mnoho let profitovat na pozemku, k němuž je kvůli přístupu bezpečnější (neřku-li nutné) omezit provoz signalizačním zařízením, a není schopen zařídit, aby bylo plně funkční. Toto ovšem bylo mezi tím napraveno, a tak má stížnost již po týdnu přirozeně pozbývala významu.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: křižovatky s antipreferencí
Pravdu máte oba. Mj ale se v jenom musim 9001 zastat, neboť mi přijde, že nesrovnává řidiče MHD a IAD, jen konstatuje že % blbů je všude stejný. A protože IAD je víc, logicky je víc i těch troubů.
Samozřejmě že co do možností odvracení nehod je na tom nesrovnatelně lépe.
Samozřejmě že co do možností odvracení nehod je na tom nesrovnatelně lépe.
Re: křižovatky s antipreferencí
ale ty jako aktivni ridic IAD nemas za sebou 100 lidi, ty jako aktivni ridic IAD mas 100x lepsi manevrovaci schopnosti, kratsi brzdnou drahu. Nesnaz se prosim srovnavat ridice IAD a MHD