Dovolím si zde ještě jednou navázat na
tyto mé návrhy ohledně úprav (respektive otočení směrů) vedení IAD na komunikacích v okolí TT. Jedná se mi zejména o první z nich a následující
Martin Šubrt píše:MM: První případ je problémový kvůli osovce 3 metry. Auta odbočující od Žitné doprava by měla vlečné křivky zasahující do průjezdného profilu tramvaje od Spálené. A protože by se odbočení muselo navrhnout pro popelářský vůz, znamenalo by to odsun stopčáry pro tramvaje tak o 8-10 metrů zpět a zároveň asi přestavbu toho nároží asi i s posunem jednoho sloupu VO. A i po realizaci by tam byly asi nebezpečné situace, kdy by auto míjelo tramvaj od Spálené. V souhrnu to tam dnes není šťastné, to souhlasím, ale míra starostí se změnou neodpovídá jejím efektům.
Dle mého nového zkoumání místa - ani sloup VO či druhý TV nebrání zúžení v místě předimenzovaně širokého chodníku za účelem rozšíření vozovky vpravo od koleje DC (k Lazarské) i o 1 až 1,5 metru, aby se bez najetí do profilu TRAM na koleji ZC vytočila nejen osobní, ale i popelářská vozidla.
Jediné co uvedenému posunutí obrubníků brání jsou dva sloupy tamní SSZ - takže je jasné, že reálně proveditelné je až současně při (v blízkých letech očekávatelné) výměně oné SSZ!
PS: Jó, co by bránilo v úrovni posunutého obrubníku inastalovat v ose TT mezi protisměrnými kolejemi bobíky, aby nutili řidiče IAD řádně vytáčet oblouk a nenajíždět si i s malými auty jako s tahačem?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.