Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Preference / antipreference MHD
Nový bus pruh na TT v úseku Plzeňská x Stroupežnického - Plzeňská x Tomáškova (cca 35 metrů za). Očekávám OR 30.
K postihům za červenou. Stačí poslat přestupek do správního řízení. Nejdříve budete nemocní, pak někomu napíšete plnou moc a pak budete opět nemocní. Dál se to řešit nebude, protože to už bude promlčené.
K postihům za červenou. Stačí poslat přestupek do správního řízení. Nejdříve budete nemocní, pak někomu napíšete plnou moc a pak budete opět nemocní. Dál se to řešit nebude, protože to už bude promlčené.
Re: Preference / antipreference MHD
myslím, že chlapec, přecházející na červenou na přechodu Hradčanská ZC v místě vyvěšené OR 35 cca kolem 20:00, si bude muset vyprat kalhoty. Já mu dám, de*ilovi...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Bobík: Tramvaják má tu nevýhodu, že nezodpovídá jen sám za sebe, ale za ty za sebou, ale to nechci řešit.
Ale ještě jeden rozdíl je. At je to řidič MHD a nebo auta. Ten je dohledatelný, podle času, pořadí, typu vozu, řidič auta zase velmi jednoduše podle RZ. Chodec zmizí v postranních uličkách a nebo se z toho vykecá.
Samozřejmě, že chyba je v systému. V 99% českých měst to jde bez světel, ale tady se staví na každém prdu a ještě "24". Bohužel takhle to dopadá, že i v noci na sebe budeme čumět na každé křižovatce.
Ale ještě jeden rozdíl je. At je to řidič MHD a nebo auta. Ten je dohledatelný, podle času, pořadí, typu vozu, řidič auta zase velmi jednoduše podle RZ. Chodec zmizí v postranních uličkách a nebo se z toho vykecá.
Samozřejmě, že chyba je v systému. V 99% českých měst to jde bez světel, ale tady se staví na každém prdu a ještě "24". Bohužel takhle to dopadá, že i v noci na sebe budeme čumět na každé křižovatce.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
9001 - jenže roli nehraje ani tak výše postihu, jako pravděpodobnost, že budu přistižen, bohužel. A ta je u ostatních proti řidičům MHD zatraceně nízká. Nicméně o tom jsem původně mluvit nechtěl, původní myšlenka byla, že lidi by to dodržovali, kdyby v tom viděli smysl. O kolik je lepší chodec, který přechází ve 3 ráno na červenou přes naprosto pustou křižovatku oproti tramvajákovi, který ve 3 ráno projede na stůj u Vinohradských Hřbitovů na taktéž naprosto pusté ulici? V tomhle teda rozdíl nevidim, akorát bohapustou a naprosto zbytečnou buzeraci.
P.S. Nikoho nehájim, aby nedošlo k mejlce, jen konstatuju fakta.
P.S. Nikoho nehájim, aby nedošlo k mejlce, jen konstatuju fakta.
Re: Preference / antipreference MHD
9001: Přece jen si člověk "lajsne" přejít na červenou, když má v danou chvíli kompletně pod kontrolou své svaly a pouze svou vahou pravděpodobně nikomu kromě sebe neublíží, než když veze patnáctitunový kolos plný lidí, že? Ale ono to platí i o autu. No a ten postih taky hraje roli. Já předpovídám, že Praha časem jako řešení vysokého počtu chodců chodících na červenou zavede "detekci chůze na červenou." Minikamerka tě vyfotí, pošle to do té (spolehlivé ) databáze obyvatel a přijde ti faktura. Za 12 faktur zákaz chůze na půl roku a škola chůze zručnosti.
PS: Letos, Londýn, Notting Hill: Policajt stojí u přechodu a čumí na něj. Davy lidí, vidouce, že nic nejede, přecházejí na červenou (všichni hlídku vidí, ale neřeší), někteří to risknou i skoro pod kola Doubledeckeru. Hlídka nečinně přihlíží. Jiná civilizace prostě. Jiné fyzikání zákony.
PS: Letos, Londýn, Notting Hill: Policajt stojí u přechodu a čumí na něj. Davy lidí, vidouce, že nic nejede, přecházejí na červenou (všichni hlídku vidí, ale neřeší), někteří to risknou i skoro pod kola Doubledeckeru. Hlídka nečinně přihlíží. Jiná civilizace prostě. Jiné fyzikání zákony.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Marek B: Myslím, že jsme cca stejně staří. Podle dnešních norem vůbec nechápu jak jsme se mohli narodit. Naši rodiče už byli desetkrát přejetí a to v 80. letech byl automobilismus číslo 1.
Bobík: Rozdíl je v tom, že pro IAD je postih jízdy na červenou docela osolený (5 bodů a 2500 na místě). Řidič busu vyfasuje to samé. Nevím jak jsou na tom tramvaje kolik jim "rozdává" dopravní kontrola...
Bobík: Rozdíl je v tom, že pro IAD je postih jízdy na červenou docela osolený (5 bodů a 2500 na místě). Řidič busu vyfasuje to samé. Nevím jak jsou na tom tramvaje kolik jim "rozdává" dopravní kontrola...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
No, co. Chodci už SSZ ignorují skoro všichni, IAD (zatím jen) menší část a už jsem to zažil i u řidičů MHD na těch "nových úžasných" SSZ Flora a V.Hřbitovy. Ostatně stejně jako po spuštění Hradčanské, kde se nakonec ševci "učili" respektovat SSZ za "pomoci" pitomce z kontrolního co rozdával pokuty, čekám cosi podobného vbrzku i zde. A proto hurá do nových SSZ, zpátky ni krok
Mimochodem perlička z fungování SSZ Sparta (od Molochova na zast DC) z pohledu chodce: Přicházím, mačkám čudlík a čekám. V dálce na křiž. Špejchar vidím tram. Čekám. Tram drncá přes vexle do smyčky. Čekám. Tram jede, čekám, jede, čekám. Tram přijíždí, projíždí, zastavuje v zastávce. Hurá, padá mi to. Přecházím (běžím), leč ejhle, zelená jen přes silnici, přes koleje se zpožděním. Konečně padá i ta, tram už má zavřeno, odjíždí, mávám na rozloučenou. Náležitě "pozitivně naladěn" zkouším postup ještě několikrát, abych vyloučil náhodu. Náhoda vyloučena, študuji Martinův postup ohledně "míst k přecházení", trénuji asertivitu a od té doby přecházím zásadně vedle přechodu.
Mimochodem perlička z fungování SSZ Sparta (od Molochova na zast DC) z pohledu chodce: Přicházím, mačkám čudlík a čekám. V dálce na křiž. Špejchar vidím tram. Čekám. Tram drncá přes vexle do smyčky. Čekám. Tram jede, čekám, jede, čekám. Tram přijíždí, projíždí, zastavuje v zastávce. Hurá, padá mi to. Přecházím (běžím), leč ejhle, zelená jen přes silnici, přes koleje se zpožděním. Konečně padá i ta, tram už má zavřeno, odjíždí, mávám na rozloučenou. Náležitě "pozitivně naladěn" zkouším postup ještě několikrát, abych vyloučil náhodu. Náhoda vyloučena, študuji Martinův postup ohledně "míst k přecházení", trénuji asertivitu a od té doby přecházím zásadně vedle přechodu.
Re: Preference / antipreference MHD
Jen by mě zajímalo, jakou shodou náhod ještě nevznikl signalizovaný přechod u zast. a-118 Pod Pekařkou, u něhož je škola. Jo, je tam od nedávna sice přechod jen přes 1 pruh, ale to SSZ nezabrání (že Michelská III Etapo?) . Po revoluci jsem se tam učil chodit přes přechod a tehdy byl tvrdě 2 pruhový na každé straně. Od asi 3. třídy, když už jsem si přecházení zažil, jsem přes něj chodil sám, pane bože, jak mě rodiče jen mohli nechat? Vždyť podle norem byla prakticky 100% šance, že se nedožiju 20 let. A se mnou i ostatní děti... Sakra nějak jsem se ponořil do minulosti... Vždyť nebyla ani "absolutní" přednost chodců na přechodech, pouštěla tak půlka řidičů. Ještě si pamatuji, že většina dětí (ne všechny) do školy jezdila autobusem nebo pěšky, a to dokonce i děti relativně movitých lidí (tehdy však ještě asi krátkou dobu). Nohl bych tu pokračovat i o nešoto věcech, socialistické mapy, plakáty a učitelky ve školách... Ach jo, zlatá devadesátá .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Fořtík: Ježíšku na křížku, von někdo vybrousil ještě ten přechod u zastávky... Přitom v době rušení přechodů přes koleje byl tento požadován k obnově co nejdříve a také byl obnoven mezi prvními.
A k tomu obrázku. Ještě, že nebyli chodci vyzváni, aby dle tvé ilustrace k přechodu použili Nuselský most .
9001: No je to jednoduchý. Splnil se socialistický závazek na další SSZ. SSZ u zastávky něvazmóžno, bo by to znamenalo v případě třeba mysu do centra tento mys postavit a zaplatit a na to TSK nemá. K tomu by to chtělo osovku na 3,5 metru a na to DP nemá a RTT nebyla v plánu. Z centra by to chtělo např vídeňskou zastáku, ale kdo ví, jak je to se sítěma okolo. Ostrůvek by rozhodně zůstat nemohl. Jenže nějaké přeložky jsou pak vyvolaná investice a na to nemá ani TSK, ani DP a ve městě není STÁLE nikdo, kdo by peníze případně přidělil z vyššího principu mravního... Jde se cestou nejmenšího odporu...zkráceně řečeno odpornou cestou . Očekávám SSZ brzo i o ulici blíže centru...
A k tomu obrázku. Ještě, že nebyli chodci vyzváni, aby dle tvé ilustrace k přechodu použili Nuselský most .
9001: No je to jednoduchý. Splnil se socialistický závazek na další SSZ. SSZ u zastávky něvazmóžno, bo by to znamenalo v případě třeba mysu do centra tento mys postavit a zaplatit a na to TSK nemá. K tomu by to chtělo osovku na 3,5 metru a na to DP nemá a RTT nebyla v plánu. Z centra by to chtělo např vídeňskou zastáku, ale kdo ví, jak je to se sítěma okolo. Ostrůvek by rozhodně zůstat nemohl. Jenže nějaké přeložky jsou pak vyvolaná investice a na to nemá ani TSK, ani DP a ve městě není STÁLE nikdo, kdo by peníze případně přidělil z vyššího principu mravního... Jde se cestou nejmenšího odporu...zkráceně řečeno odpornou cestou . Očekávám SSZ brzo i o ulici blíže centru...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Já ano: Po několika nehodách chodec x auto se přidá trubkové zábradlí, které lidi z podchodu nažene na přechod.Fořtík píše:Nedokážu si představit okolnost, která by lidi donutila použít ten nově vybudovaný přechod
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Vinohradský hřbitovy ZC - stalo se mi opakovaně, ač nikdy po sobě, že jsem se nenavolil do těch novejch úžasnejch světel. Že by nějaká drobná závadička na brnkačce?
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Takhle to je úplně k h*vnu, jelikož lidi stejně budou chodit po tom "bývalém" přechodě - navíc nově, bez jakékoliv ochrany dopravním značením... Nedokážu si představit okolnost, která by lidi donutila použít ten nově vybudovaný přechod - to musel vymyslet opravdu inteligent...9001 píše:Upřímně nechápu jak někdo mohl tuhle SSZ obhájit. Kdyby byla u zastávky, tak to je je jasné Zabijou se dvě mouchy jednou ranou, ale takhle...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Upřímně nechápu jak někdo mohl tuhle SSZ obhájit. Kdyby byla u zastávky, tak to je je jasné Zabijou se dvě mouchy jednou ranou, ale takhle...Martin Šubrt píše:Odhadem 2,5 miliónu... Za to se dala celkem slušně pořešit problematika zastávek o 50 metrů vedle...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
Mohu potvrdit, že zadní LCD v kloubech SOR často neukazuje to co přední.Petr píše:Nevím jak ty. Já jezdím sorkami cca 2x denně (minimálně). Takřka vždycky nefunfuje alespoň jeden dispej a když funguje, tak je tam biosácká tabulka a tak. Fotek mám na rozdávánítrainzjohny píše:Proboha co s těma SORkama všici máte ? Já krom jednoho resetu za jízdy nepamatuju že by to nechodiilo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Odhadem 2,5 miliónu... Za to se dala celkem slušně pořešit problematika zastávek o 50 metrů vedle...