Co takhle tím, že si lidé často (i díky časté instalaci neplatných ukončujících DZ) neuvědomují ukončení platnosti DZ (včetně "hlavní komunikace") křižovatkou, jakmile není v provozu instalována tzv. ukončující DZ9001 píše:MM: A jak konec hlavní komunikace ohrožuje provoz?
Pro některé DZ ani tzv. ukončující DZ neexistuje - např. pro "zákaz otáčení", který IAD neojediněle porušuje přes TT mezi zast. invalidovna a Okrouhlická, kde už jsem nejedno auto jen tak tak nesunul jeho bokem před TRAM (potažmo nenabodl jej na její přední spřáhlo).
Pokud je někde provozně potřebné (např. před zatáčkou) upozornit na nutnost dávat za moment (za zatáčkou) přednost, tak je to legálně řešitelné příslušnou DZ "dej přednost v jízdě" či "stůj - dej přednost v jízdě" s dodatkem se vzdáleností v metrech. A toto řešení je výstižnější - informuje přesně o následující povinnosti a ještě za jakou vzdálenost se má splnit
PS: Fakt nechápu, proč (až na nájezd BUS na TT) není odkazovaný úsek TT od vozovky oddělen alespoň tzv. bobíky (podélnými dělícími prahy).