Rychlosti tramvají pro navrhování SSZ v podstatě kopírují D1/2. Takže proti hrotům do odbočky 10, přímo 15, přes křížení 15, na sjezdové z odbočky 15. Na sjezdové přímo 25. Bez KK 25. Nevím o tom, že by se někdy navrhovalo na KK 25. Pokud vím, kdysi se převzalo z Německa 18 na KK a to možná ještě na některých místech v Praze přežívá. Ale čumák tam taky strčíme. Samozřejmě že třeba v Podolí u vodárny je dobré počítat, že za rozjezdovou výhybkou už tramvaj zrychluje dle rozjezdové křivky, aby ta auta nemusela zbytečně čekat.Brejšín píše:jenže jaksi 80% tramvajových vlaků je nad 30 metrů.
dále také vlak 1xT má asi o dvě třetiny rychlejší průjezd křižovatkou, díky tomu že výrazně rychlost omezující kolejovou konstrukci opustí ještě před samotným SSZ nebo na její úrovni.
Platí to, že je ještě projekční rychlost tramvají přes kolejové konstrukce 25 km/h?
Osobně chodím přes SSZ Podolská vodárna 3x týdně a ještě nikdy jsem tam za nafocené situace neviděl projet více jak 3 auta za tramvají ( i když jich tam stává i 10).
Ještě se tam pořádně podívejte, ověřte to na pěti, deseti cyklech. A pokud se potvrdí, že tam nikdy neprojede víc než 3 auta za tramvají, tak tam osobně zajedu a následně se postarám o nápravu.