Jistě že je to extrém. Ale ani třeba od Anděla to nevyjde nijak hezky. Ta vynucená objížďka je prostě moc dlouhá. V podstatě se to rovná vykopání příkopu od Pohořelce až po Václavák. To je velikost okresního města.willyjeff píše:On někdo z místních pojede autem z Hellichovky na Malostranské náměstí? Neženeš to trochu do extrému?
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Preference / antipreference MHD
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Protože se mi to stalo jen 1x, vyhodnotil jsem to jako závadu, ale jako běžný vrtoch. Ale ano, též se mi v odpoledních hodinách (vyjížděla tuším 4) stalo. Všichni zelenou v přímém směru, já DC na stůj. Zakvrdlal jsem kličkou a nějak to padlo. Už nevím, jak jsem kvrdlal, ale zásek to byl :-S
Re: Preference / antipreference MHD
SSZ u vozovny Žižkov ve směru Ohrada (tj od zastávky Strážní) vada ! Po 22. hodině se stává, že přijedu, odstanícuji a na SSZ padne stůj. Auta zelenou, chodci červenou a nic. Výzva rovně svítí. Pomáhá navolení se do vozovny. Po chvíli volno doleva směr vozovna vrata a po chvíli nakonec volno i rovně (zdržení do 3 minut). Hlášeno v prosinci, od té doby se s tím nedělalo, další hlášení zřejmě nemá už smysl.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
On někdo z místních pojede autem z Hellichovky na Malostranské náměstí? Neženeš to trochu do extrému?XSC píše:Takhle by to vypadalo pro místní v reálu: http://mapy.cz/s/fQtD nebo http://mapy.cz/s/fQtI. 8km navíc, opravdu ekologické řešení
"To už tady bylo v "popovodňovém" režimu v Karlíně - a jak to dopadlo? Už se zase dá projíždět. A proč? "Vyřvali" si to místní." popovodňovou Prahu nepamatuji, ale nemělo to náhodou souvislost s tím, že se ze Sokolovské ulice převedl tranzit z Karlína na Rohanské nábřeží?
Re: Preference / antipreference MHD
Takhle by to vypadalo pro místní v reálu: http://mapy.cz/s/fQtD nebo http://mapy.cz/s/fQtI. 8km navíc, opravdu ekologické řešení
Re: Preference / antipreference MHD
To už tady bylo v "popovodňovém" režimu v Karlíně - a jak to dopadlo? Už se zase dá projíždět. A proč? "Vyřvali" si to místní.MM-Mikulovsky píše:Osobně jsem nebyl nikdy pro zakázání vjezdu (= omezování kdo může obsloužit dopravně) Karmelitskou či Smetanovo nábř., ale pro propojení dosavadních pěších zón vedených po tzv. Královské cestě = zamezení průjezdu jimi napříč.
= Kdo potřebuje IAD do Karmelitské či Smetanova nábř., tak musí přijet i odjet z/na jihu a kdo do Křižovnické či Malostranské nám, tak zase přijet/odjet od/na sever!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
WJ: To není můj nápad - to je jen inspirace/okopírování/rozšíření organizace IAD z okolí Václaváku dále směrem na západ centra!
= kdo do oblasti autem potřebuje tak tam může (a nemusí tam ani bydlet či pracovat, ale jen u někoho něco velkého/těžkého vyzvednout či mu naopak předat) - jen je potřeba tu oblast co nejvíce fyzicky zaslepit (= všude mimo TT) a vymyslet jak účiněji zamezit průjezd IAD napříč pěší zónou po TT než je dosud na Václaváku!
PS: Já tu již v minulosti návrh na řešení uvedeného problému měl - TT na vjezdu/výjezdu do pěší zóny zatravnit či osadit hydraulickými negativními retardéry, ze kterých by vyproštění aut neposlušných/nepozorných řidičů bylo lehké a rychlé dočasným zvednutím jejich dna (nejlépe ovládáním na tramvajáckou kličku).
= kdo do oblasti autem potřebuje tak tam může (a nemusí tam ani bydlet či pracovat, ale jen u někoho něco velkého/těžkého vyzvednout či mu naopak předat) - jen je potřeba tu oblast co nejvíce fyzicky zaslepit (= všude mimo TT) a vymyslet jak účiněji zamezit průjezd IAD napříč pěší zónou po TT než je dosud na Václaváku!
PS: Já tu již v minulosti návrh na řešení uvedeného problému měl - TT na vjezdu/výjezdu do pěší zóny zatravnit či osadit hydraulickými negativními retardéry, ze kterých by vyproštění aut neposlušných/nepozorných řidičů bylo lehké a rychlé dočasným zvednutím jejich dna (nejlépe ovládáním na tramvajáckou kličku).
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
To je zajímavý nápad, na první pohled se mi to docela zamlouváMM-Mikulovsky píše:Osobně jsem nebyl nikdy pro zakázání vjezdu (= omezování kdo může obsloužit dopravně) Karmelitskou či Smetanovo nábř., ale pro propojení dosavadních pěších zón vedených po tzv. Královské cestě = zamezení průjezdu jimi napříč.
= Kdo potřebuje IAD do Karmelitské či Smetanova nábř., tak musí přijet i odjet z/na jihu a kdo do Křižovnické či Malostranské nám, tak zase přijet/odjet od/na sever!
9001: i ty vtipálku
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Narážka na naše zákonodárce nepochopena...P_V píše:Nebude vyjímka. Kdo tam sídlí, ten tam dojede, nebo odjede, aniž by potřeboval vyjímku. Dokonce si může vybrat kudy pojede, jen to do X minut nesmí změnit, pokud jede domů jen na skok.9001 píše:Jenže nezapomen co tam sídlí... To bude milion a jedna vyjímka...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Osobně jsem nebyl nikdy pro zakázání vjezdu (= omezování kdo může obsloužit dopravně) Karmelitskou či Smetanovo nábř., ale pro propojení dosavadních pěších zón vedených po tzv. Královské cestě = zamezení průjezdu jimi napříč.
= Kdo potřebuje IAD do Karmelitské či Smetanova nábř., tak musí přijet i odjet z/na jihu a kdo do Křižovnické či Malostranské nám, tak zase přijet/odjet od/na sever!
= Kdo potřebuje IAD do Karmelitské či Smetanova nábř., tak musí přijet i odjet z/na jihu a kdo do Křižovnické či Malostranské nám, tak zase přijet/odjet od/na sever!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
v době neschopnosti vybírat nesprávné parkování, za jízdu na červenou a jízdu rychle utopieP_V píše:přijde složenka
nebo pokud přijde složenka za 500,- tak ji dáme do níkladů a jedem dál
případně jsme nutná místní obsluha
hlavně se tam poslední dobou blokují tramvaje navzájem bez ohledu na IAD
Re: Preference / antipreference MHD
Nebude vyjímka. Kdo tam sídlí, ten tam dojede, nebo odjede, aniž by potřeboval vyjímku. Dokonce si může vybrat kudy pojede, jen to do X minut nesmí změnit, pokud jede domů jen na skok.9001 píše:Jenže nezapomen co tam sídlí... To bude milion a jedna vyjímka...
Re: Preference / antipreference MHD
Zakázat auta na Karmelitské a nábřeží je absolutně neprůchozí. Možná jednou až bude mít Praha Městský okruh a Pražský okruh hotový a bude vybudovaná síť P+R.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Jenže nezapomen co tam sídlí... To bude milion a jedna vyjímka...P_V píše:Neměl by být technický problém, dát aspoň na Malou Stranu značku Průjezd zakázán, a sledovat ten "průjezd" kamerami s rozpoznáním SPZ. Projedeš za dobu kratší než 15 (30, ..?) minut = přijde složenka. (Právní teoretiky, podle kterých jízda s minutovým zastavením u smyšleného zákazníka není průjezd, kopnout do )
Re: Preference / antipreference MHD
Neměl by být technický problém, dát aspoň na Malou Stranu značku Průjezd zakázán, a sledovat ten "průjezd" kamerami s rozpoznáním SPZ. Projedeš za dobu kratší než 15 (30, ..?) minut = přijde složenka. (Právní teoretiky, podle kterých jízda s minutovým zastavením u smyšleného zákazníka není průjezd, kopnout do )