Tady si neodporujem - jen jsem se snažil zdůraznit, že když je dnes na přechodu přes TT SSZ, tak se stává, že TRAM jet nemůže, protože ještě nastupují cestující či dokonce řidič není v kabině (např. kvůli vyklopení nájezdové plošiny) a cestující někdy na řidiče čumí, jestli tedy pojede či ne. Nakonec do TT často vlezou, když TRAM konečně ukončila stanicování a rozjíždí se.Martin Šubrt píše:MM: Barrandov je takové provizorium, ale dobře ukazuje princip funkce. Také tam nechceme, aby člověk pod kola tramvaje skočil, ale panáčkem mu to nezakazujeme. A každý to chápe. Je upozorněn. Při nasazení ve větším měřítku bych si představoval nějakou legislativně certifikovanou sestavu, nejlépe blikač se symbolem značky Pozor tram, pokud bude po blikači touha. Jinak jen tu značku. ...
Případná instalace blikače = ulehčení přechodu TT při nepřítomnosti TRAM, ale upozornění na potřebu opatrnosti v opačném případě. Ovšem pokud ta TRAM stojí bez řidiče v kabině či on pokyne, že můžou jít - on ještě nejepojede (třeba čeká tzv. do času), tak přejitím TT i přes zpuštěný blikač chodci nic neporuší.